Komisarz Wyborczy w Nowym Sączu 25 października 2019 r. wydał postanowienie o przeprowadzeniu referendum gminnego w sprawie odwołania Burmistrza Piwnicznej-Zdroju Dariusza Chorużyka przed upływem kadencji. Dokument został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego 28 października 2019 r. Czytaj więcej na: https://miastons.pl/sadeckie/referendum-w-sprawie-odwolania-burmistrza-piwnicznej-zdroju-dariusza-choruzyka-opinia-eksperta/

 

źródło i fot.: miastons.pl

Komentarze   

+16 #1 Racjonalny 2019-11-07 12:40
Trzeba było się wozić po Rzeszowach, Krynicach, Węgrach, Litwach zamiast wykorzystać ten czas na pracę by podnosić gminę z kolan.
Cytować
+9 #2 Skopiowane 2019-11-07 13:47
Oo to wy organizacje macie??Pewnie liderem Kozioł Bojowy tej skupiny okrzyknięty ostał.Pewnie to ta grupa na której spotkaniach połowa pijana pod stołem leży a reszta ledwie trzymając się krzesła bulgocze coś o odwołaniu kogoś chyba pewnie o burmistrza im chodzi ale ręki niedam sobie odciąć czy to na pewno chodzi o niego. Ostatnio lider tej grupki za jakąś Elką darł się w niebo głosy aby go do chałupy zawlekła bo sam dojść nie może a doturllać się nie da bo to pod górkę jest a sturllać się na du to obawa wielka jest bo tam na Kosarzyskach nad potuckiem w miejscu gdzie w dawnych czasach młyn stał ludziska diabła widywali ,a nusz turlając się w dół pasjonat rogacizny kolegę rogatego ot gotów spotkać i co w ten czas pocznie ale lepi diabła przy starym młynie spotkać niźli burmistrza bo ten jak w swym zwyczaju ma rękę gotów na powitanie mu podać a to już obraża wielka i skaza na honorze a jakie spustoszenie i szkody to na psychice zostawić może.

No cóż pięknie ujęte brawo dla autora ,tak opisać to mistrzostwo


Czyżby ten komentarz zdobył złoty medal??

Bo coś ucichło osoba publiczna gdzie się schowała??
Cytować
-6 #3 Koziołek 2019-11-07 16:31
Oo to wy organizacje macie??Pewnie liderem Kozioł Bojowy tej skupiny okrzyknięty ostał.Pewnie to ta grupa na której spotkaniach połowa pijana pod stołem leży a reszta ledwie trzymając się krzesła bulgocze coś o odwołaniu kogoś chyba pewnie o burmistrza im chodzi ale ręki niedam sobie odciąć czy to na pewno chodzi o niego. Ostatnio lider tej grupki za jakąś Elką darł się w niebo głosy aby go do chałupy zawlekła bo sam dojść nie może a doturllać się nie da bo to pod górkę jest a sturllać się na du to obawa wielka jest bo tam na Kosarzyskach nad potuckiem w miejscu gdzie w dawnych czasach młyn stał ludziska diabła widywali ,a nusz turlając się w dół pasjonat rogacizny kolegę rogatego ot gotów spotkać i co w ten czas pocznie ale lepi diabła przy starym młynie spotkać niźli burmistrza bo ten jak w swym zwyczaju ma rękę gotów na powitanie mu podać a to już obraża wielka i skaza na honorze a jakie spustoszenie i szkody to na psychice zostawić może.
Cytować to skopiowane aby ci co jeszcze nie czytali wiedzieli z kim mamy do czynienia
Cytować
-4 #4 Bez Referendum 2019-11-07 17:15
Ludzi myślących proszę o zostanie w domu nie dać frekwencji to uratujemy burmistrza, każdy co chce dobra dla Piwnicznej niech nie idzie na referendum ci co organizują referendum chcą powrotu do koryta i poprzedniej władzy nie pozwólmy zniszczyć obecnego burmistrza Brońmy dobra naszego nie tych co niszczą nas i normalnych ludzi
Cytować
-1 #5 Boba z godowa 2019-11-07 17:22
15 Grudnia zostajemy w domu, i jestem spokojny o wynik, bo wiem że zdecydowana większość mieszkańców jest świadoma tego co się dzieje to pieniacze które nawołują Piwniczan na straty

Apel nie idziemy na: REFERENDUM :
Cytować
-6 #6 Uwaga ❕ Nie głosować 2019-11-07 17:35
Pan Sciegienny rozpętał gownoburze i myśli że reszta mieszkańców zniży się do jego poziomu.
Współczuje każdemu innemu burmistrzowi Piwnicznej-Zdroju, ponieważ to jest niezmiernie trudne społeczeństwo .
Wybiera na burmistrza osobę inną niż obecny burmistrz bo jest niezadowolona z rządów a w następnych wyborach już jest ktoś inny.
Każdemu komu zależy na dobru naszej małej ojczyzny 15 grudnia NIE idzie na Referendum
Cytować
+15 #7 Zofia 2019-11-07 20:28
Expert mówi zadanie nie trudne. Idę!!!
Cytować
+5 #8 Wow 2019-11-08 06:45
Burmistrz już tak poplątał się w swpich kłamstwach, zniszczył już wiele. Nie ma wyjścia trzeba iść do referendum. Piwnicznej nie stać na to szaleństwo
Cytować
+7 #9 Idę 2019-11-08 06:48
IDĘ IDĘ IDĘ. DOŚĆ BUTY I ROBIENIA DZIADOSTWA. DOŚĆ OSZUKIWANIA I IRRACACJONALNOŚCI. DOŚĆ DOŚĆ DOŚĆ
Cytować
+30 #10 Oby wpadli 2019-11-08 06:50
SCzy to prawda że sprawę afery z Nakłem złożono do CBA?
Cytować
+7 #11 Normalny magistrat 2019-11-08 06:52
Do tej części urzędników którzy mają dość. Trzymajcie się - ratunek nadchodzi
Cytować
-5 #12 Erka 2019-11-08 07:04
Jak można tak zdeptac człowieka, który rządzi dopiero pierwszy rok. Co za perfidni ludzie w tej gminie. To nie przez złe rządy burmistrza Ale przez jego dobrą zmianę próbują odwołać pracowitego człowieka. A co najważniejsze nie powiązanym z żadnymi piwnicańskimi klikami. Mieszkańcy powinni to wiedzieć i referendum olać
Cytować
+11 #13 Dorota 2019-11-08 07:12
Można było poprzednim burmistrzom bawić się za gminne pieniądze, jeździć do Gruzji, urządzać bankiety, wydawać kasę tam gdzie ich lubią, robić szkółki narciarskie tak żeby rodzina zarobiła, wystarczy sprawdzić. BIP nie kłamie. Półkolonie? Janeczki! Wypożyczalnia nart? Lisy.
Co za hipokryzja.
Ale teraz to widzą u obecnego burmistrza "samo zło". Śmiech na sali.
Dlatego nie idziemy z rodziną na referendum.
Cytować
-8 #14 Nie Nie nie 2019-11-08 07:16
Nie ma żadnych merytorycznych podstaw żeby odwołać burmistrza. Tylko brednie wyssane z palca przez Lisa i jego pożal się Boże kolegów. Ale ciemnogród piwnicański trzeba propagandą zalać. Oni we wszystko uwierzą.
Ludzie jak macie trochę rozumu własnego to nie słuchajcie tych propagandzistow.
Nie idźcie na referendum
Cytować
-3 #15 Mądrzy ludzie 2019-11-08 07:21
15 Grudnia zostajemy w domu, kim są Referendarze??? Czemu tyle zniszczenka robią w Piwnicznej Czy nikt nie może ich ukarać za nawolywanie do strat gminy Kim są skąd pochodzą?? Wiemy ze przegrali stołki w gminie dlstego swoją przegraną chcą ukarać normalnych mieszkańców Pytam czy nikt nie jest w stanie ukarać to???

Nie idziemy do Referendum ,aby tą farsę obalić ,chcą powrotu do stołków
Nigdy więcej Lisów Janeczków
Cytować
-7 #16 Ptaszek 2019-11-08 07:36
To co?
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka
Cytować
+8 #17 !!!!!@!!!! 2019-11-08 07:39
Na Facebooku ktoś założył strone Kierunek piwniczna.
Nie dajcie się ludzie zmanipulować. To ktoś z referendziarzy próbuje wam przemycić ich propagande
Cytować
-10 #18 !!! 2019-11-08 09:13
Czy to nie dziwne że najwięcej krzyku robią pseudo zwolennicy obecnego włodarza? Czego się boją? Niech przyjdą na referendum i powiedzą NIE . Ale to za trudne dla niech bo wtedy okazać się może że pod nickami kryje się jedna osoba!
Cytować
-25 #19 Lucyna 2019-11-08 09:50
Cytuję !!!!!@!!!!:
Na Facebooku ktoś założył strone Kierunek piwniczna.
Nie dajcie się ludzie zmanipulować. To ktoś z referendziarzy próbuje wam przemycić ich propagande

Bardzo fajny pomysł z tą stronką. Nie mierz ludzi swoją miarą. Piwniczanie potrafią czytać i oceniać co jest propagandą. Prosze Cie nie mów nam co jest dobre a co złe. Tesknisz za KOMUNĄ? Z tego co już się mówi to powstaje gazeta lokalna "Kierunek - Piwniczna-Zdrój" jako alternatywa propagandowego "Znad Popradu" bo wstyd na 30 stron, 10 stron to propaganda gminna! Wstyd pani Redaktor WSTYD!!!
Cytować
+2 #20 Ja 2019-11-08 09:58
Wchodzę na stronę fb miłościwie nam panującego - szok! :eek:
1. Sam wybrany w demokratycznych wyborach wzywa do bojkotu referendum-narzędzia demokracji? tu jest Polska panie burmistrzu nie np. Białoruś
2,W godzinach pracy na fb?- a ok-trzeba tumanom powiedzieć jaka jest pogoda, bo nie będą wiedzieć jak się ubrać.
3,Są też pozytywy- cud - wyraźne zbliżenie do Kościoła czy raczej kościoła,
Cytować
-1 #21 Niee REFERENDUM 2019-11-08 13:38
Cytuję Bez Referendum:
Ludzi myślących proszę o zostanie w domu nie dać frekwencji to uratujemy burmistrza, każdy co chce dobra dla Piwnicznej niech nie idzie na referendum ci co organizują referendum chcą powrotu do koryta i poprzedniej władzy nie pozwólmy zniszczyć obecnego burmistrza Brońmy dobra naszego nie tych co niszczą nas i normalnych ludzi



Można było poprzednim burmistrzom bawić się za gminne pieniądze, jeździć do Gruzji, urządzać bankiety, wydawać kasę tam gdzie ich lubią, robić szkółki narciarskie tak żeby rodzina zarobiła, wystarczy sprawdzić. BIP nie kłamie. Półkolonie? Janeczki! Wypożyczalnia nart? Lisy.
Co za hipokryzja.
Ale teraz to widzą u obecnego burmistrza "samo zło". Śmiech na sali.
Dlatego NIE idziemy z rodziną na referendum.
Cytować
-3 #22 Rytro 2019-11-08 13:41
Na Facebooku ktoś założył stronę Kierunek piwniczna.
Nie dajcie się ludzie zmanipulować.

To ktoś z referęndziarzy próbuje wam przemycić ich propagandę

Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Dariusza Chorązyka
Cytować
-3 #23 Nie Nie nie idziemy 2019-11-08 13:43
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Dariusza Chorążyka
Nie idziemy do Referendum ,aby tą farsę obalić ,chcą powrotu do stołków
Nigdy więcej Lisów Janeczków
Nie Nie nie
Nie ma żadnych merytorycznych podstaw żeby odwołać burmistrza.
Cytować
-2 #24 Apel bez Referendum 2019-11-08 13:44
15 Grudnia zostajemy w domu, i jestem spokojny o wynik, bo wiem że zdecydowana większość mieszkańców jest świadoma tego co się dzieje to pieniacze które nawołują Piwniczan na straty

Apel nie idziemy na: REFERENDUM :
Cytować
+8 #25 MY NIE IDZIEMY 2019-11-08 14:01
NIGDY NORMALNI Piwniczanie nie pójdą do waszego REFERENDUM
Niszczycie Piwniczną ludzie mają tego ujadania dosyć Tylko grupa 10 osób chce Referendum
MY NIE IDZIEMY
MY NIE IDZIEMY
Cytować
-7 #26 Sąsiad 2019-11-08 16:24
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum
Cytować
+9 #27 Tak tak 2019-11-08 18:31
Cytuję Erka:
Jak można tak zdeptac człowieka, który rządzi dopiero pierwszy rok. Co za perfidni ludzie w tej gminie. To nie przez złe rządy burmistrza Ale przez jego dobrą zmianę próbują odwołać pracowitego człowieka. A co najważniejsze nie powiązanym z żadnymi piwnicańskimi klikami. Mieszkańcy powinni to wiedzieć i referendum olać

Dokładnie towarzystwo: Liber, Sikorska, Musialski, Dulak, Polakiewicz to nie żadna klika. Oni tylko ot tak pchają gminę w przepaść
Cytować
+8 #28 Górol 2019-11-08 19:31
Cytuję !!!!!@!!!!:
Nie dajcie się ludzie zmanipulować.

To tak w skrócie podsumujmy:
1. Wybrany w demokratycznych wyborach Burmistrz teraz namawia ludzi do tego żeby ludzie zrezygnowali z jedynego demokratycznego narzędzia jakie mamy czyli referendum.
Czemu do tego namawia? Bo doskonale zdaje sobie sprawę że jak raz się udało ludzi nabrać, że na niego zagłosowali, kiedy jeszcze nikt go nie znał i ludzie uwierzyli w jego bajki i ładne ultoki tak drugi raz taka sztuka już napewno się nie uda bo jak to mówią "poznacie ich po ich owocach..." a po paru miesiącach każy widzi jak jest a jak ktoś jeszcze nie zobaczył to polecam https://piwniczna.sesja.pl/
2. Burmistrz wkleja na Facebooku link do głosowania z gazety krakowskiej, które to głosowanie nie jest w żaden sposób wiarygodne bo można głosować czy to sms-em czy to klikając także głosy może sobie nabić choćby sam Brumistrz... ale proszę się niemartiwć Panie Burmistrzu zagłosujemy na Pana w wiarygodnym głosowaniu 15 grudnia! tylko ciekaw jestem czy wynikami też się Pan będzie chwalił na Facebooku...
3. Już kilka razy pare osób pytało skąd się wzieła kwota 50tys za referendum, którą straszy Burmistrz ale niestety Burmistrz już nas przyzwyczaił do tego, że na trudne pytania nie odpowiada...
4. Pare osób a być może nawet sam Burmistrz przypiął sobie łatkę "biznesmena", tylko nijak się to ma do jego CV: https://pl.linkedin.com/in/dariusz-choru%C5%BCyk-971200148 po za tym jestem ciekaw jaki to Burmistrz kierunek skończył na Uniwersytecie Warszawkim skoro zamieszcza go w swoim CV...
5. Wspomniany "biznesmen" okazuje się ostanio za to specjalistą od Social Media Marketingu, i notorycznie w godzinach pracy przesiaduje na Facebooku... szkoda tylko że jego posty służą głównie lansowaniu siebie i kampanii przeciw referendum... a niestety przypomniam Panu nie za to Panu płacimy... poza tym chwalenie się samochodem przy okazji czyjejś tragedii pozostwie już bez komentarza...
6. Jak już Burmistrz ma czas na Facebooka i o ile dobrze pamiętam wspominał coś w kampanii o transparentności to mam propozycję dla niego jak i wszysktich pracowników urzędu żeby zastosować to co sprawdza się w dużych korporacjach a przynajmniej tych "trochę" większych od Fakro... a mianowicie krótkie sprawozdanie z każdego dnia - co konkretnie się dzisiaj zrobiło i co zamierza zrobić jutro, może być na Facebooku...
Cytować
+54 #29 Simba 2019-11-08 19:35
Pani Leszka która wieszała medaliki na szyji burmistrza skakała z radości jak wygrał wybory Teraz prosi na kolanach Panią Lelito aby startowała w wyborach na burmistrza. Gdyby się zgodzila będzie idetyczna sytulacja jak z Darkiem Chorużykiem
Cytować
-6 #30 Mieszkańcy 2019-11-08 19:36
Drodzy Mieszkańcy co niektorzy koniecznie chcą namieszać Jezeli nie idziesz na referendum tez forma demokracji To ty wybierasz Referendum to nie wybory popierasz burmistrza nie idz na referendum siedź i odpoczywaj w domu.
Cytować
+29 #31 Podolik 2019-11-08 22:15
Kto rozliczyl Janeczka z jego wyjazdów do Gruzji, to przecież on sam miał z własnej pensji przeznaczać 1000 zł miesięcznie stypendium dla dzieci. Gdzie są te obiecane pieniądze?!! Ani jedno dziecko stypendium nie dostało, a Janeczek jako burmistrz jeszcze sobie pensję podniósł
Cytować
+27 #32 Znad Popradu 2019-11-08 22:27
Nie pamiętają ludzie byłego burmistrza jak wprowadził cenzurę do gazety piwniczanskiej i trzymał za mordy wszystkich swoich podwładnych. Ale co się dziwić to metody UB eckie. Łatwo mu przyszło mieszkanie za które my najmniej zarabiający w gminie mu dopłacamy. Bo jako nauczyciel płaci śmiesznie niski czynsz. Jaki ma szkoła z tego pożytek? Ano żadnego. Akurat to Łomnicanom nie przeszkadza. Widać też przyzwyczaili się A może im odpowiada takie traktowanie. Panu trza służyć i kłaniac się w pas.
Cytować
+11 #33 Tak tak 2019-11-08 23:07
https://miastons.pl/sadeckie/czego-boi-sie-sadecki-ratusz-felieton/
Cytować
+9 #34 Nauczka 2019-11-08 23:18
Referendum to sygnał dla tego i następnych burmistrzów:jeśli będziecie butni, kłamliwi to społeczeństwo Was po 10 miesiącach rozliczy. Każdego niezależnie jak się nazywa i kto za nim stoi. To przestroga kto ma nieuczciwe zamiary niech się liczy że usłyszy sprawdzamy.
Cytować
+6 #35 Program Janeczka 2019-11-08 23:19
Zagadka:
Jaką część tego programu wyborczego Janeczka zrealizowli poprzedni burmistrzowie!!???
Dlaczego nikt wtedy ich nie odwołał. Przynajmniej Lis nie dostałby zatrudnienia dożywotnio w urzędzie

Czytajcie i oceniajcie:
Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości. 
a) Założenie inkubatora przedsiębiorczości (przeznaczenie wspólnego lokalu dla nowych przedsiębiorców, wsparcie księgowe i prawne, szkolenia, niskooprocentowany Fundusz Pożyczkowy);
b) Współpraca z organizacjami gospodarczymi: dostarczają wiedzę i doświadczenie, wspólnie szukają i tworzą rynek zbytu, wymieniają się usługami, zawierają partnerstwa z większymi podmiotami, pozyskują fundusze na rozwój zrzeszonych firm;
c) Bezpłatna reklama dla młodych przedsiębiorców, patronat gminy, partnerstwo w pozyskiwaniu funduszy na rozwój, wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji (bezpłatne konsultacje);
d) Pomoc w założeniu organizacji przedsiębiorców gminnych (organizacja pozarządowa skupiająca się na rozwijaniu przedsiębiorczości w gminie).
Ilość dobrze prosperujących przedsiębiorstw na terenie gminy zwiększa wpływy z podatków do budżetu gminy, dlatego pobudzenie tego sektora i zmobilizowanie młodych do zakładania firm będzie szczególnie ważne dla nowego burmistrza.

Organizacje pozarządowe jako pomoc w realizacji zadań gminy

9.  Powierzenie części zadań własnych gminy lokalnym organizacjom pozarządowym w drodze konkursu ofert.
a) Jest to forma współpracy z organizacjami praktykowana w całej Polsce – jednak nie u nas;
b) Organizacje pozarządowe mogą odciążyć gminę wykonując zadania takie jak: promocja gminy, rozwój turystyki, czas wolny dzieci i młodzieży, sport i pomoc społeczna;
c) Organizacje często o wiele lepiej znają potrzeby i problemy mieszkańców, gdyż są bliżej nich – mają trafniejsze pomysły i są przygotowane do ich realizacji, gdyż skupiają specjalistów z danej dziedziny.

10. Wsparcie dla organizacji pozarządowych w gminie poprzez:
a) Finansowanie części wkładu własnego dla organizacji pozyskujących środki zewnętrzne;
b) Bezpłatne wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji krajowych i unijnych (konsultacje, pomoc w pisaniu projektów);
c) Bezpłatne wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji krajowych i unijnych (konsultacje, pomoc w pisaniu projektów);
d) Efektywne wykorzystanie środków gminnych przeznaczonych na prawidłowe funkcjonowanie Ochotniczych Straży Pożarnych. (Dodatkowe wsparcie ich działalności poprzez pozyskiwanie dotacji na ich rozwój).
Cytować
+7 #36 Nauczka 2019-11-08 23:22
Cytuję !!!!!@!!!!:
Na Facebooku ktoś założył strone Kierunek piwniczna.
Nie dajcie się ludzie zmanipulować. To ktoś z referendziarzy próbuje wam przemycić ich propagande

No teraz to wszyscy podejrzani. Kierunek też. Pewnie Lis albo sołtys. Ludzie dajcie żyć. Jakaś mania prześladowcza? Podejrzany to plebiscyt za pieniądze. Głosujesz za kasę. Ciekawe ile kliknięć lub sms wykupił burmistrzunio?
Cytować
+10 #37 Z przystanku 2019-11-08 23:57
https://przystanekpiwniczna.wordpress.com/
Cytować
+5 #38 Plebiscyt 2019-11-08 23:59
https://przystanekpiwniczna.wordpress.com/
Cytować
+21 #39 Przygotuj trzy koper 2019-11-09 07:07
Po wyborach w gminie następuje naturalna zmiana na stanowisku burmistrza. Nowego włodarza miasta wita „stary” burmistrz i przekazuje mu stanowisko. Stary burmistrz po zapoznaniu nowego ze stanem spraw widzi, że nowy jest zakłopotany i lekko podenerwowany. Domyśla się o co chodzi, ale czeka co ten powie. A nowy, zwyczajnie zaczyna wyrażać swoje wątpliwości, czy podoła na tym stanowisku. Ale ustępujący burmistrz pociesza go i mówi: "Nie martw się. Jak przyjdzie taki moment, że już nie będziesz dawał sobie rady to masz w szufladzie biurka złożone i ponumerowane kolejno 3 koperty, a w nim rady. Za każdym razem otwórz jedną i zastosuj się do tego co tam znajdziesz".
Minęły dwa lata. Nowy burmistrz nie mogąc dać sobie rady z problemami, postanowił sięgnąć po pierwszą kopertę. Otworzył ją i czyta pierwszą radę:
- za wszystko obwiniaj poprzednika.
Zastosował się do zalecenia i o dziwo, rada zadziałała. Ludzie uwierzyli, że to co jest w gminie źle, to wina jego poprzednika. Na jakiś czas w gminie zrobił się spokój. Ale to nie trwało długo. Mieszkańcy byli coraz bardziej zniecierpliwieni, a opozycja dokuczała niemiłosiernie. Narzekano na burmistrza, radnych i pracowników. W końcu trzeba było sięgnąć po drugą kopertę, w której znajdowała się kolejna rada:
- jeżeli ludzie przestali wierzyć, że to wina poprzednika, złóż nowe obietnice i zrób reorganizację Urzędu.
Burmistrz zrobił reorganizację Urzędu, wymienił trochę pracowników, opracował plany rozwoju gminy, złożył mieszkańcom nowe obietnice. Uspokoiło się trochę, ale nie na długo, bo znów mieszkańcy zaczęli domagać się zmian. Uważali, że burmistrz nie wypełnia właściwie obowiązków, a pracownicy są niekompetentni. Opozycja grzmiała, że gmina się nie rozwija, brak jest nowych inwestycji, miasto się zadłuża i potrzeba w gminie zmian. Burmistrz stał się nerwowy. Martwił się, że nie doceniają jego pracy. Próbował tłumaczyć swoją politykę, ale ludzie go nie słuchali i chcieli zmian. Burmistrz wiedział, że zbliżają się wybory i atmosfera staje się gęsta, ale po cichu liczył, że go wybiorą. Miał jednak wielką ochotę, aby sięgnąć po trzecią kopertę i przeczytać co powinien zrobić w takiej sytuacji. Ociągał się jednak z jej otwarciem, tym bardziej, że wybory były tuż, tuż. Przyszedł jednak czas na sięgniecie po trzecią kopertę, w której znalazła się taka rada:

- jeżeli nie poskutkowały poprzednie rady, to sprzątnij biurko, przygotuj dokładnie takie same trzy koperty, bo lada chwila po wyborach ktoś cię wymieni

źródło: facebook/Jan Golba/Urząd Miasta Muszyna
Cytować
-6 #40 Mieszacie ludziom 2019-11-09 10:56
Cytuję Program Janeczka:
Zagadka:
Jaką część tego programu wyborczego Janeczka zrealizowli poprzedni burmistrzowie!!???
Dlaczego nikt wtedy ich nie odwołał. Przynajmniej Lis nie dostałby zatrudnienia dożywotnio w urzędzie

Czytajcie i oceniajcie:
Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości. 
a) Założenie inkubatora przedsiębiorczości (przeznaczenie wspólnego lokalu dla nowych przedsiębiorców, wsparcie księgowe i prawne, szkolenia, niskooprocentowany Fundusz Pożyczkowy);
b) Współpraca z organizacjami gospodarczymi: dostarczają wiedzę i doświadczenie, wspólnie szukają i tworzą rynek zbytu, wymieniają się usługami, zawierają partnerstwa z większymi podmiotami, pozyskują fundusze na rozwój zrzeszonych firm;
c) Bezpłatna reklama dla młodych przedsiębiorców, patronat gminy, partnerstwo w pozyskiwaniu funduszy na rozwój, wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji (bezpłatne konsultacje);
d) Pomoc w założeniu organizacji przedsiębiorców gminnych (organizacja pozarządowa skupiająca się na rozwijaniu przedsiębiorczości w gminie).
Ilość dobrze prosperujących przedsiębiorstw na terenie gminy zwiększa wpływy z podatków do budżetu gminy, dlatego pobudzenie tego sektora i zmobilizowanie młodych do zakładania firm będzie szczególnie ważne dla nowego burmistrza.

Organizacje pozarządowe jako pomoc w realizacji zadań gminy

9.  Powierzenie części zadań własnych gminy lokalnym organizacjom pozarządowym w drodze konkursu ofert.
a) Jest to forma współpracy z organizacjami praktykowana w całej Polsce – jednak nie u nas;
b) Organizacje pozarządowe mogą odciążyć gminę wykonując zadania takie jak: promocja gminy, rozwój turystyki, czas wolny dzieci i młodzieży, sport i pomoc społeczna;
c) Organizacje często o wiele lepiej znają potrzeby i problemy mieszkańców, gdyż są bliżej nich – mają trafniejsze pomysły i są przygotowane do ich realizacji, gdyż skupiają specjalistów z danej dziedziny.

10. Wsparcie dla organizacji pozarządowych w gminie poprzez:
a) Finansowanie części wkładu własnego dla organizacji pozyskujących środki zewnętrzne;
b) Bezpłatne wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji krajowych i unijnych (konsultacje, pomoc w pisaniu projektów);
c) Bezpłatne wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji krajowych i unijnych (konsultacje, pomoc w pisaniu projektów);
d) Efektywne wykorzystanie środków gminnych przeznaczonych na prawidłowe funkcjonowanie Ochotniczych Straży Pożarnych. (Dodatkowe wsparcie ich działalności poprzez pozyskiwanie dotacji na ich rozwój).

CO MA PIERNIK DO WIATRAKA STASZYLIŚCIE ROK TEMU JANECZKIEM I LISEM TERAZ TO NIE PRZEJDZIE. ONI W MAGISTRACIE TO JUŻ PRZESZŁOŚĆ. NIE RÓBCIE ZASŁONY DYMNEJ TERAZ CHODZI O SZKODLIWE DZIAŁANIA CHORUŻYKA CHORUŻYKA CHORUŻYKA CHORUŻYKA CHORUŻYKA CHORUŻYKA CHORUŻYKA CHORUŻYKA CHORUŻYKA
Cytować
+12 #41 Pikuś 2019-11-09 12:02
Sołtysi referendarze wieszają banery zamiast flagi polskiej na święto Niepodległości. Ciekawe kto pokrył koszty tych banerów. Czyżby fundusz sołecki?
Cytować
+8 #42 Polak 2019-11-09 12:08
Referendziarze straszą " nie daj się zastraszyć " ciekawe że to ich się ludzie boją bo najbardziej to oni sami zastraszają.
To widać po wpisach na fb jak wszystkim zwolennikom burmistrza pozamykali gęby
Cytować
+2 #43 *1 2019-11-09 12:59
Cytuję Tak tak:
https://miastons.pl/sadeckie/czego-boi-sie-sadecki-ratusz-felieton/

Sadeczyzna na nas liczy!
Cytować
+4 #44 Ludzie@% 2019-11-09 14:24
Niech ktoś wreszcie wytłumaczy tym ludziom że za podwyżkę śmieci odpowiada pa i dyrektor komunalki.
Ktoś wypuścił kłamstwo działając na szkodę burmistrza szkalując go i reszta mało myślących w to uwierzyła
Cytować
+9 #45 Pytanie 2019-11-09 14:27
Kto sfinansował banery referendalne
Czyżby na to poszedł fundusz sołecki????
Bo drogi na Kąty chyba dalej nie ma. ??
Cytować
-12 #46 Mix ziomal 2019-11-09 14:29
Cytuję Nauczka:
Cytuję !!!!!@!!!!:
Na Facebooku ktoś założył strone Kierunek piwniczna.
Nie dajcie się ludzie zmanipulować. To ktoś z referendziarzy próbuje wam przemycić ich propagande

No teraz to wszyscy podejrzani. Kierunek też. Pewnie Lis albo sołtys. Ludzie dajcie żyć. Jakaś mania prześladowcza? Podejrzany to plebiscyt za pieniądze. Głosujesz za kasę. Ciekawe ile kliknięć lub sms wykupił burmistrzunio?

Dokładnie tyle ile Jarzębak w zeszłorocznym plebiscycie
Cytować
0 #47 NIE REFERENDUM 2019-11-09 14:39
Cytuję MY NIE IDZIEMY:
NIGDY NORMALNI Piwniczanie nie pójdą do waszego REFERENDUM
Niszczycie Piwniczną ludzie mają tego ujadania dosyć Tylko grupa 10 osób chce Referendum
MY NIE IDZIEMY
MY NIE IDZIEMY

Zgadzam się!!!! nie pozwólmy żeby znowu żądzili nami ŁOMNICANY!!!!!!!!
Cytować
+3 #48 mika 2019-11-10 00:57
Cytuję Lucyna:
Cytuję !!!!!@!!!!:
Na Facebooku ktoś założył strone Kierunek piwniczna.
Nie dajcie się ludzie zmanipulować. To ktoś z referendziarzy próbuje wam przemycić ich propagande

Bardzo fajny pomysł z tą stronką. Nie mierz ludzi swoją miarą. Piwniczanie potrafią czytać i oceniać co jest propagandą. Prosze Cie nie mów nam co jest dobre a co złe. Tesknisz za KOMUNĄ? Z tego co już się mówi to powstaje gazeta lokalna "Kierunek - Piwniczna-Zdrój" jako alternatywa propagandowego "Znad Popradu" bo wstyd na 30 stron, 10 stron to propaganda gminna! Wstyd pani Redaktor WSTYD!!!

To ty się wstydź Lucyno za to bredzenie. po pierwsze Zp ma 28 stron, z czego 4 to okładki. Na pozostałych 24 stronych są różne materiały, też te z gminy, bo to miesiecznik Samorządu i samorząd go wydaje, Propaganda to byłą za janeczka i Lisa,. Mało kto kupował, my też nie. teraz znów kupujemy gazetę, bo ciekawa i różnorodna. A m,oże tak by kupić okulary Lucyno jak sie nie dowidzi? a może melisa jak cię nerwy zjadają?
Cytować
-1 #49 Słabe 2019-11-10 08:16
Cytuję Dorota:
Można było poprzednim burmistrzom bawić się za gminne pieniądze, jeździć do Gruzji, urządzać bankiety, wydawać kasę tam gdzie ich lubią, robić szkółki narciarskie tak żeby rodzina zarobiła, wystarczy sprawdzić. BIP nie kłamie. Półkolonie? Janeczki! Wypożyczalnia nart? Lisy.
Co za hipokryzja.
Ale teraz to widzą u obecnego burmistrza "samo zło". Śmiech na sali.
Dlatego nie idziemy z rodziną na referendum.

Dorota i nieee refererendum. W tych dwóch komentarzach widać że pisze je ta sama osoba. Jeśli to nie manilpulacja nami to choroba- dwubiegunowość czy rozdwojenie jaźni. Piszecie o grzechach poprzedników po co? Ich już nie ma ludie ich rozliczyli w wyborach. CHORUŻYK OBIECTWAŁŻ ŻE BĘDZIE POSTĘPOWAŁ INACZEJ. DLATEGO ZOSTAŁ WYBRANY. OCZYWIŚCIE ZROBIŁ NAS W KONIA. BA NAWET POBIŁ SWOICH POPRZEDNIKÓW I O TO LUDZIE SĄ WKURZENI. OSOBO KTÓRA WSTAWIA TEN SAM KOMENTARZ POD RÓŻNYMI NICKAMI ZACHOWUJ SIĘ PRYZWOICIE.
Cytować
-1 #50 Hit 2019-11-10 08:22
Hitem jest grafika umieszczona przez burmistrza na fb- Popieram burmistrza .....Ile trzema mieć pychy, arogancji a ile nie mieć taktu i kultury osobistej o wyczuciu politycznym nie wspomnę. Trudno trzeba iść do referendum. Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć
Cytować
+3 #51 Nikt mną nie rządzi 2019-11-10 08:24
IDĘ DO REFERENDUM. ZAGŁOSUJĘ JAK CHCĘ. NIKT NIE BĘDZIE MI ROZKAZYWAŁ. WOLNI I NIEZALAŻNI PIWNICZANIE ZRÓBCUE TO SAMO CO JA
Cytować
+2 #52 Do sąsiada 2019-11-10 08:46
Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

Cytuję Sąsiad:
Żeby pomóc burmistrzowi nie idziemy na referendum. Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Darisza Choruzyka. Nie idziemy na Referendum

JA NIE CHCĘ POMÓC BURMISTRZOWI I JEGO STOŁKOWI. JA CHĘ POMÓC PIWNICZNEJ BO ONA JEST WAŻNIEJSZA. IDĘ DO REFERENDUM
Cytować
+1 #53 Jan 2019-11-10 08:51
Podobno w mieście mieszka Jasiu co się przykleił do magistratu a w zasadzie do burmistrza. Pasują do siebie bo oszukują. Jeden mieszkańców drugi urzędy w Hiszpanii. Znalazł się jeden dociekliwy i fotki z pracy w kraju Merkel dorwał. Cóż Jasiu zrobi ? Jak się wytłumaczy że rżnął na kasę hiszpanów współbraci?
Cytować
+7 #54 Zatroskany 2019-11-10 11:57
http://www.piwniczna.info/index.php/rss/2654-plebiscyt-wojt-i-burmistrz-malopolski-2019-burmistrz-roku-malopolski-zaglosuj

Faktycznie burmistrz roku w dosłownym
tego słowa znaczeniu.

Interpretacja artykułu w/w dowolna

Głosowanie 15 grudnia.
Cytować
+7 #55 Zatroskany 2019-11-10 12:43
Ostatnio dużo tych plebiscytów.
Trzeba by było ogłosić jeszcze jeden na
piwniczańskiego celebrytę roku.

Kandydat nasuwa się tylko jeden.
Cytować
+8 #56 Górol 2019-11-10 21:17
Pytanie do redakcji dlaczego pod artykułem "PLEBISCYT: WÓJT I BURMISTRZ MAŁOPOLSKI 2019. BURMISTRZ ROKU MAŁOPOLSKI - ZAGŁOSUJ!" zablokowane są komentarze? Propaganda idzie pełną parą... w niewiarygodnym plebiscycie (gdzie Burmistrz sam może sobie nabić głosy) mamy głosować ale w wiarygodnym referendum już nie? mam nadzieje tylko, że ludzie przejrzą na oczy i nie dadzą się tej propagandzie
Cytować
+5 #57 Górol 2019-11-10 21:25
Cytuję Program Janeczka:
Zagadka:
Jaką część tego programu wyborczego Janeczka zrealizowli poprzedni burmistrzowie!!???
Dlaczego nikt wtedy ich nie odwołał.

Ludzie uczą się na własnych błędach, w gminie od lat się nic nie dzieje i ludzie mają już tego dość dlatego zaczęli szczegółowo patrzeć na ręce Burmistrzowi, nas po prostu nie stać na kolejne zmarnowane 4 lata i kolejną osobę która przyszła się dorobić kosztem mieszkańców
Cytować
+3 #58 Górol 2019-11-10 21:58
Cytuję Dariusz Chorużyk - źródło Facebook:
Szanowni Państwo, jeśli popieracie burmistrza, NIE IDZIECIE na referendum.

Panie Darku oby więcej takich wpisów, pogrąża się Pan sam jak tylko może... może jakieś "proszę nie idźcie" lub coś w tym stylu? Piwniczanie to nie barany swój rozum mają i nikt im nie będzie dyktował co mają robić.
Po za tym wszelkie podobieństwo do komentarzy w stylu "MY NIE IDZIEMY" zupełnie przypadkowe... jeszcze bawi mnie to "MY" w tych komentarzach naprawdę myśli Pan że ludzie dadzą się na to nabrać?
Fakt raz się nabrali ale to było głosowanie bardziej przeciw Janeczkowi niż za Panem...

Cytuję Dariusz Chorużyk - źródło Facebook:
Państwo wybraliście już burmistrza 4 listopada 2018 na kadencję 2018-2023.

Tak ludzie wybrali Pana bo głosowali przeciwko Janeczkowi, zagłosowali na ładne słowa i ładne ulotki ale po paru miesiącach jednak już zdążyli Pana poznać i więcej już się nie nabiorą, i to że nawołuje Pan do nie pójścia na referendum to tylko znaczy że zdaje sobie Pan z tego sprawę że Pan przegra i to jest jedyny ratunek w tej sytuacji ale jakby miał Pan jakikolwiek honor to by Pan nawoływał żeby ludzie szli na referendum i ocenili Pana pracę ale jak widać zależy Panu tylko i wyłącznie na byciu przy korycie bo prawda jest niestety taka, że na takie zarobki nie ma Pan gdzie indziej żadnych szans.

Cytuję Dariusz Chorużyk - źródło Facebook:
Organizatorom tak naprawdę w tej chwili i przede wszystkim o taką dezinformację chodzi...

A propo dezinformacji to skąd kwota 50tys za referendum?! Ile kosztuje nasz Pana zastępca? którego przypomnę miało nie być i o ile zwiększyły się Pana zarobki po objęciu fotela burmistrza?
Choć trochę honoru człowieku miej bo za niedługo się będziesz musiał nie tylko z ratusza wyprowadzić ale i z Piwnicznej bo każdy się będzie śmiał na Twój widok...

P.S. Jak ktokolwiek jeszcze uważa że trzeba dać szanse obecnemu Burmistrzowi to niech sobie poogląda https://piwniczna.sesja.pl/ i odpowie na pytanie czy mając takiego Burmistrza coś się zmieni na plus w naszej gminie przez najbliższe lata...
Cytować
+7 #59 . 2019-11-11 17:32
Dlaczego pod artykułem "PLEBISCYT: WÓJT I BURMISTRZ MAŁOPOLSKI 2019. BURMISTRZ ROKU MAŁOPOLSKI - ZAGŁOSUJ!" zablokowana jest opcja dodawania komentarzy?
Cytować
+2 #60 GOLEM & PRZYJACIELE® 2019-11-11 23:54
Oo to wy organizacje macie?? Pewnie liderem Kozioł Bojowy tej skupiny okrzyknięty ostał!Pewnie to ta grupka na której spotkaniach połowa pijana pod stołem leży a reszta ledwie trzymając się krzesła bulgocze coś o odwołaniu i że referenda jest potrzeba? Pewno o burmistrzu bulgot ten i mowa ale ręki nie dam sobie odciąć czy to na pewno o tej postaci mowa. Ostatnio lider tej gromadki za jakąś Elką darł się w niebo glosy aby do chałupy zawlecz go zechciała bo nieboże sam dojść nie może a doturlać się nie da bo to pod górkę jest a sturlać się na du to obawa wielka bo to tam na Kosarzyskach nad potuckiem w miejscu gdzie w czasach dawniejszych młyn stał ludziska Kaduka widywali a nuż turlając się w dół pasjonat rogacizny kolegę rogatego ot gotów spotkać i co w ten czas pocznie gdy w konkubinacie żywszy kościelnych praw i zasad nie przeszczegawszy rozwarte wrota piekielnych odłchłani diablisko ostawić mu zechce . Ale lepi diabła przy starym młynie spotkać niźli burmistrza Choróżka bo ten jak w swym zwyczaju ma rękę gotów mu na powitanie podać a to już obraza wielka i skaza na honorze a jakie spustoszenie i szkody to na psychice zostawić może. Wprawdzie w tekście mym błędów co nie miara ale gawęda ma prawdziwa jest i niedowiarki o demnie wara.®
Cytować
+17 #61 ... 2019-11-12 11:11
Jak to wszystko czytam to nie wiem czy się śmiać czy płakać, ale chyba nie ma co płakać nad grupką Łomnican☺
Cytować
+3 #62 GOLEM & PRZYJACIELE 2019-11-13 15:33
Cytuję Nauczka:
Referendum to sygnał dla tego i następnych burmistrzów:jeśli będziecie butni, kłamliwi to społeczeństwo Was po 10 miesiącach rozliczy. Każdego niezależnie jak się nazywa i kto za nim stoi. To przestroga kto ma nieuczciwe zamiary niech się liczy że usłyszy sprawdzamy.



Można było poprzednim burmistrzom bawić się za gminne pieniądze, jeździć do Gruzji, urządzać bankiety, wydawać kasę tam gdzie ich lubią, robić szkółki narciarskie tak żeby rodzina zarobiła, wystarczy sprawdzić. BIP nie kłamie. Półkolonie? Janeczki! Wypożyczalnia nart? Lisy.
Co za hipokryzja.
Ale teraz to widzą u obecnego burmistrza "samo zło". Śmiech na sali.
Dlatego NIE idziemy z rodziną na referendum.
Niska frekwencja to wygrana dla nas, którzy popierają Dariusza Chorązyka
Cytować
+5 #63 Koryto czeka 2019-11-14 13:11
Cytuję Mieszacie ludziom:
[quote name="Program Janeczka"]Zagadka:
Jaką część tego programu wyborczego Janeczka zrealizowli poprzedni burmistrzowie!!???
Dlaczego nikt wtedy ich nie odwołał. Przynajmniej Lis nie dostałby zatrudnienia dożywotnio w urzędzie

Czytajcie i oceniajcie:
Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości. 
a) Założenie inkubatora przedsiębiorczości (przeznaczenie wspólnego lokalu dla nowych przedsiębiorców, wsparcie księgowe i prawne, szkolenia, niskooprocentowany Fundusz Pożyczkowy);
b) Współpraca z organizacjami gospodarczymi: dostarczają wiedzę i doświadczenie, wspólnie szukają i tworzą rynek zbytu, wymieniają się usługami, zawierają partnerstwa z większymi podmiotami, pozyskują fundusze na rozwój zrzeszonych firm;
c) Bezpłatna reklama dla młodych przedsiębiorców, patronat gminy, partnerstwo w pozyskiwaniu funduszy na rozwój, wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji (bezpłatne konsultacje);
d) Pomoc w założeniu organizacji przedsiębiorców gminnych (organizacja pozarządowa skupiająca się na rozwijaniu przedsiębiorczości w gminie).
Ilość dobrze prosperujących przedsiębiorstw na terenie gminy zwiększa wpływy z podatków do budżetu gminy, dlatego pobudzenie tego sektora i zmobilizowanie młodych do zakładania firm będzie szczególnie ważne dla nowego burmistrza.

Organizacje pozarządowe jako pomoc w realizacji zadań gminy

9.  Powierzenie części zadań własnych gminy lokalnym organizacjom pozarządowym w drodze konkursu ofert.
a) Jest to forma współpracy z organizacjami praktykowana w całej Polsce – jednak nie u nas;
b) Organizacje pozarządowe mogą odciążyć gminę wykonując zadania takie jak: promocja gminy, rozwój turystyki, czas wolny dzieci i młodzieży, sport i pomoc społeczna;
c) Organizacje często o wiele lepiej znają potrzeby i problemy mieszkańców, gdyż są bliżej nich – mają trafniejsze pomysły i są przygotowane do ich realizacji, gdyż skupiają specjalistów z danej dziedziny.

10. Wsparcie dla organizacji pozarządowych w gminie poprzez:
a) Finansowanie części wkładu własnego dla organizacji pozyskujących środki zewnętrzne;
b) Bezpłatne wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji krajowych i unijnych (konsultacje, pomoc w pisaniu projektów);
c) Bezpłatne wsparcie ekspertów w pozyskiwaniu dotacji krajowych i unijnych (konsultacje, pomoc w pisaniu projektów);
d) Efektywne wykorzystanie środków gminnych przeznaczonych na prawidłowe funkcjonowanie Ochotniczych Straży Pożarnych. (Dodatkowe wsparcie ich działalności poprzez pozyskiwanie dotacji na ich rozwój).


15 Grudnia zostajemy w domu, i jestem spokojny o wynik, bo wiem że zdecydowana większość mieszkańców jest świadoma tego co się dzieje to pieniacze które nawołują Piwniczan na straty

Apel nie idziemy na: REFERENDUM :
Cytować
+3 #64 Chcesz wyzywać?? 2019-11-14 13:14
Cytuję .:
Dlaczego pod artykułem "PLEBISCYT: WÓJT I BURMISTRZ MAŁOPOLSKI 2019. BURMISTRZ ROKU MAŁOPOLSKI - ZAGŁOSUJ!" zablokowana jest opcja dodawania komentarzy?


Trzeba ciebie jeszcze zablokować żebyś nie pisał tych durnot !!!!Jak to wszystko czytam to nie wiem czy się śmiać czy płakać, ale chyba nie ma co płakać nad grupką Łomnican plus jeden z Równi
Cytować
+3 #65 Piotra wyrżnąć 2019-11-14 13:18
Cytuję Jan:
Podobno w mieście mieszka Jasiu co się przykleił do magistratu a w zasadzie do burmistrza. Pasują do siebie bo oszukują. Jeden mieszkańców drugi urzędy w Hiszpanii. Znalazł się jeden dociekliwy i fotki z pracy w kraju Merkel dorwał. Cóż Jasiu zrobi ? Jak się wytłumaczy że rżnął na kasę hiszpanów współbraci?


Zazdrościsz Jankowi ,masz teściową to ją doić z kasy i niech kredyty spłaca i chodzi koło budy obciera łzy na ciebie
nawet nie pasujesz żeby o tobie wspominać jesteś zero Jaśka pocałuj w cztery litery
Cytować
0 #66 Wyzwolony 2019-11-16 10:57
Nie wiem czy nie pójdę na referendum aby zagłosować na złość niektórym pasożytom którzy pryssali się jak pijawki do obrcnego układu, nachalnie i bezczelnie molestują mnie informacjami kto jest dobry, kto jest zły. Szczególnie jeden taki prymitywny frustrat sieje nienawiść pod adresem pana Lisa. Jestem jak większość z nas człowiekiem wyzwolonym i w swoim sercu roztrzygnąć iść na wybory, czy też nie iść, żaden degenerat nie będzie mi dyktował co mam robić
Cytować
+6 #67 Agata 2019-11-16 18:22
100% podwyżki wywozu śmieci i dostaw wody są nie do przyjęcia! Burmistrz może zostać ale RM która te podwyżki UCHWALIŁA trzeba zmienić!
Cytować
+4 #68 Pawel 2019-11-16 21:40
czemu nikt niepatrzy co narobił Pan Bogaczyk jakie machloje narobił jakim mamy basen jakie inwestycje porobili same długi powykupowane działki po gorach o ktorych nikt nawet niewie dopiero wychodza na jaw pomału a czepiacie sie człowieka co dopiero jest pare miesiecy poprostu koryta sie po urywały niektorym taka jest prawda Piwniczna to dno coraz wieksze wnet zniknie z map. Popatrzcie na muszyne. rytro inne gminy jak ida do przodu .cza najpierw kadre zmienic niepotrafia zadnej dotacji z uni wypracowac niepotrafia pieniedzy wykorzystac z uni bo niewiedza nawet gdzie pisac siedza zeby tylko kase zgarnac i maja wszystko gdzies
Cytować
0 #69 Agata 2019-11-17 13:14
Odwołanie Burmistrza bez odwołania RM po roku od wyborów jest głupotą! Ewentualny NOWY Burmistrz ze starą radą [brak poparcia] nie zmieni i nie zrobi NIC!
Szkoda publicznych pieniędzy/sorry
Cytować
-2 #70 Zebranie osiedlowe 2019-11-17 19:24
Cytuję Piotra wyrżnąć:
Cytuję Jan:
Podobno w mieście mieszka Jasiu co się przykleił do magistratu a w zasadzie do burmistrza. Pasują do siebie bo oszukują. Jeden mieszkańców drugi urzędy w Hiszpanii. Znalazł się jeden dociekliwy i fotki z pracy w kraju Merkel dorwał. Cóż Jasiu zrobi ? Jak się wytłumaczy że rżnął na kasę hiszpanów współbraci?


Zazdrościsz Jankowi ,masz teściową to ją doić z kasy i niech kredyty spłaca i chodzi koło budy obciera łzy na ciebie
nawet nie pasujesz żeby o tobie wspominać jesteś zero Jaśka pocałuj w cztery litery
Dziś na zebranie zabrał teściową siedziala skulona jak kula
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

SŁUP OGŁOSZENIOWY

KB PROJEKT

Miasto i Gmina Piwniczna - Zdrój

Pogoda Piwniczna-Zdrój

booked.net

Ogłoszenia i Reklamy