Serdecznie zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego ze spotkania z kandydatem na burmistrza Piwnicznej – Zdrój Zbigniewem Janeczkiem. 

Komentarze   

+9 #1 doradca 2014-11-24 08:42
Panie Janeczek.

Oglądając wiec w "Orlętach" odnoszę wrażenie, że to miał on na celu wzajemną adorację. Ze wiecu tego nie wynika nic więcej oprócz wzajemnej euforii prowadzonej nie przez pana a przez panią mecenas. Nie wiem może została do tego upoważniona jednak sposób w jaki to robiła to "podwórkowa piaskownica" i wojna kto ma lepsze zabawki i decydowanie kto będzie się mógł nimi bawić. Otóż nie - erudycja i "spicze" odbiegające od celu dają przekaz taki jakby ta pani miała startować za pana i decydować za pana kto, co może powiedzieć i jak się zachować. Uważam że to jest porażka również pana bo nawet w swoim gronie - "klakierów" słabo pan panuje choć myślę że to można wypracować i zmienić. Problemem jest dość ciekawa sytuacja odnośnie udzielanego poparcia panu przez wszystkich "klakierów" oprócz pani Kulig. Dziwi mnie fakt i samo zmaterializowan ie tego poparcia, bo jak wynika z nagrania wszyscy przegrani liderzy (oprócz Kuligowej) czynią to jednogłośnie i "in advance" czyli w ciemno. Ciekawe że nie czynią to w imieniu wszystkich swoich wyborców tylko swoim. Pan Michalik zaś udzielił Panu takiego poparcia że nawet na wczoraj już pana popierał i popiera dalej tylko zapomniał o tym powiedzieć że nie zagłosuje na pana bo jest bez prawa do głosowania, bo jest spoza Piwnicznej. Dziwne? - Nie! To jest inteligencja.
Cytować
-7 #2 Kontrkandydat 2014-11-24 09:38
Wszyscy popierają Janeczka bo są przeciwni Bogaczykowi i chcą zmian. Michalik to po prostu człowiek z klasą co widać na załączonym filmie.
Cytować
+9 #3 cdn 2014-11-24 09:40
heh od kiedy przekazanie poparcia = wszyscy wyborcy glosują tak jak ich pierwszy kandydat. Chyba nikt nikogo nie sprawdza. To jest tylko wskazanie, że przegranemu bliżej do programu/polity ki tego kandydata a wyborców to nie powinno obchodzić i powinni oni zagłosować według swojego zdania.

A tą "wzajemną adorację" można było zepsuć idąc tam i zadając rzeczowe pytania, które nie zostałyby zakrzyczane przez zafrasowanych losem gminy wyborców.

Super byłoby jakby wszyscy przestali tutaj krzyczeć i wzięli się do roboty bo te wybory niczego nie zmienią czy wygra ZJ czy EB. Nikt też od nich niczego za darmo nie dostanie - chyba, że któryś obiecał 2500 na rękę co miesiąc bez pracy :P
Cytować
-9 #4 Głos 2014-11-24 09:50
Panie Janeczku ma Pan mój głos. Bardzo mi się podobało jak Pan poprowadził to spotkanie. Jeśli Pan przejdzie to z taką radą na pewno pójdziemy do przodu.

Pozdrawiam gorąco
Cytować
-2 #5 matematyk 2014-11-24 09:52
900 osób teraz się pewnie wstydzi za swoją kandydatkę..
Cytować
-1 #6 zobaczcie 2014-11-24 10:02
od minuty 37:20 w drugim filmie. Mario, czy składanie takich propozycji nie jest formą łapówkarstwa? Stołki za poparcie?
Sekretarza nie powołuje rada to wie każdy kto się odrobine interesuje samorządem-skąd taka bzdura u podobno mądrej kobiety? Kto ci podsunął taki absurd?
Cytować
+1 #7 no to jak w koncu 2014-11-24 10:22
Cytuję cdn:
heh od kiedy przekazanie poparcia = wszyscy wyborcy glosują tak jak ich pierwszy kandydat. Chyba nikt nikogo nie sprawdza. To jest tylko wskazanie, że przegranemu bliżej do programu/polityki tego kandydata a wyborców to nie powinno obchodzić i powinni oni zagłosować według swojego zdania.

A tą "wzajemną adorację" można było zepsuć idąc tam i zadając rzeczowe pytania, które nie zostałyby zakrzyczane przez zafrasowanych losem gminy wyborców.

Super byłoby jakby wszyscy przestali tutaj krzyczeć i wzięli się do roboty bo te wybory niczego nie zmienią czy wygra ZJ czy EB. Nikt też od nich niczego za darmo nie dostanie - chyba, że któryś obiecał 2500 na rękę co miesiąc bez pracy :P


To skoro Maryśka w zamian za stołek chciała popierać tego kto jej go da, to do kogo ma bliżej z programem? bo się gubię-na ulotce, którą dostałem nie ma niczego w jej programie-opis jak w gimnazjum. Same banały-może dlatego propozycję złożyła wszystkim?
Cytować
-3 #8 mam pytanie 2014-11-24 10:31
i gdzie to publiczne pranie brudów niby? że powiedziane zostało, że kuligowa chce decydować kto z komitetu może z kim rozmawiać? toż to zwykła próba prania mózgu i dążenia do bezwarunkowego podporządkowani a sobie członków komitetu. wyłącz myślenie-my cię pokierujemy!
Powinniśmy wiedzieć o każdej stronie medalu-do tej pory władza ukrywała przed nami wszystko traktując nas jak ciemnotę, a tutaj ktoś miał odwagę się postawić, i tego nam potrzeba-ludzi, którzy nie chodzą i nie obgadują za plecami tylko mają odwagę wstać i powiedzieć co o tym myślą. Niezależnie kto zostanie burmistrzem dzięki takim ludziom mamy pewność, że będziemy w centrum życia gminy, a nie że nasze pytania będą zbywane. Jestem za taką postawą-za niezdradzaniem swoich ideałów!
Cytować
+4 #9 poczekam 2014-11-24 10:37
Cytuję matematyk:
900 osób teraz się pewnie wstydzi za swoją kandydatkę..

zobaczymy co powiedzą wyborcy po wyborach o kandydacie z 948 głosami - ciekaw jestem jakie to miny będziecie mieć jak tyle poparcia ma na wiecach a przegra, co powiecie swoim wyborcom którzy na was głosowali a zadysponowaliśc ie w domyśle ich głosami - że pomyliliście się?- ja tego mu nie życzę ale widać jak stajecie się pyszni i to bardzo i to was zgubi
Cytować
+9 #10 Arpad 2014-11-24 11:06
Życzę panie Zbyszku jak najlepszych wyników. Ale jedno zasadnicze pytanie skoro dobro gminy jest dla pana priorytetowe to dlaczego nie doszedł pan z panią Marią do konsensusu? I czy p.Michalik i p.Nowakowa popierają pana za nic(nie chcą żadnych stanowisk) jak to do tej pory naświetlacie. Bo jeśli po wyborach oni będą współdecydować z panem to okaże się okłamaliście swoich wyborców, a p.Marie napiętnowaliści e za to co Wy zrobicie po wyborach.
Cytować
-11 #11 cdn 2014-11-24 11:35
Cytuję no to jak w koncu:

To skoro Maryśka w zamian za stołek chciała popierać tego kto jej go da, to do kogo ma bliżej z programem? bo się gubię-na ulotce, którą dostałem nie ma niczego w jej programie-opis jak w gimnazjum. Same banały-może dlatego propozycję złożyła wszystkim?


z tym zdaniem się zgodzę, to jest wyjątek potwierdzający regułę. O ile oczywiście to prawda co się mówi.
Cytować
+3 #12 beka 2014-11-24 11:44
Od tego roku zadłużenie gmin będzie liczone wg nowej metody (Indywidualny Wskaźnik Zadłużenia). Przestaną obowiązywać ilościowe limity zadłużenia. Czy nowy wskaźnik się sprawdzi – czas pokaże.

Znów mowa o rankingach… :-)
Cytować
+4 #13 Góral 2014-11-24 12:14
Cytuję Arpad:
Życzę panie Zbyszku jak najlepszych wyników. Ale jedno zasadnicze pytanie skoro dobro gminy jest dla pana priorytetowe to dlaczego nie doszedł pan z panią Marią do konsensusu? I czy p.Michalik i p.Nowakowa popierają pana za nic(nie chcą żadnych stanowisk) jak to do tej pory naświetlacie. Bo jeśli po wyborach oni będą współdecydować z panem to okaże się okłamaliście swoich wyborców, a p.Marie napiętnowaliście za to co Wy zrobicie po wyborach.



Ja myślę, że dla kontrkandydatów największą nagrodą będzie to, że Bogaczyk przegra, bo zależało im przede wszystkim na zmianach.
Cytować
+8 #14 doradca 2014-11-24 12:39
Cytuję doradca:
Panie Janeczek.

Oglądając wiec w "Orlętach" odnoszę wrażenie, że to miał on na celu wzajemną adorację. Ze wiecu tego nie wynika nic więcej oprócz wzajemnej euforii prowadzonej nie przez pana a przez panią mecenas. Nie wiem może została do tego upoważniona jednak sposób w jaki to robiła to "podwórkowa piaskownica" i wojna kto ma lepsze zabawki i decydowanie kto będzie się mógł nimi bawić. Otóż nie - erudycja i "spicze" odbiegające od celu dają przekaz taki jakby ta pani miała startować za pana i decydować za pana kto, co może powiedzieć i jak się zachować. Uważam że to jest porażka również pana bo nawet w swoim gronie - "klakierów" słabo pan panuje choć myślę że to można wypracować i zmienić. Problemem jest dość ciekawa sytuacja odnośnie udzielanego poparcia panu przez wszystkich "klakierów" oprócz pani Kulig. Dziwi mnie fakt i samo zmaterializowanie tego poparcia, bo jak wynika z nagrania wszyscy przegrani liderzy (oprócz Kuligowej) czynią to jednogłośnie i "in advance" czyli w ciemno. Ciekawe że nie czynią to w imieniu wszystkich swoich wyborców tylko swoim. Pan Michalik zaś udzielił Panu takiego poparcia że nawet na wczoraj już pana popierał i popiera dalej tylko zapomniał o tym powiedzieć że nie zagłosuje na pana bo jest bez prawa do głosowania, bo jest spoza Piwnicznej. Dziwne? - Nie! To jest inteligencja.

Tym samym tropem poszedłem dalej - analizując wydarzenie, popiera również pana pani mecenas (to i dobrze) pytanie jednak brzmi - czym to pani mecenas zamierza głosować na pana (znakiem dymnym, znakiem krzyża, czy też znakiem drogowym) skoro podobnie jak pan Michalik jest spoza Piwnicznej - gdyż sama stwierdziła że w Piwnicznej bywa, chyba że na czas wyborów zameldowanie posiada w Piwnicznej w co wątpię (ale mogę się mylić). Tak więc sam pan widzi panie Zbigniewie staram się pokazać panu puste obietnice a tym samym puste głosy a tym samym puste poparcie - chyba nie na tym panu zależy, bo demagogia ma to do siebie że się kończy tam gdzie kończy się wygrana.
Cytować
+1 #15 tyntyryntyn 2014-11-24 13:22
A cóż Ci "klakierzy" teraz mają począć? Nie pójść do wyborów, nie wypełnić obywatelskiego obowiązku i podskakiwać jak pani Marysia, bo są obrażeni na cały świat, że nie zostali wybrani? Ludzie zagłosowali tak, jak zagłosowali. Teraz nie ma innego wyjścia, jak poprzeć któregoś z tych dwóch kandydatów. Usilnie chcecie zmian jak pani Marysia, to nie odwracajcie się tyłkiem, tylko zaryzykujcie głos na p. Janeczka, a jeśli ich nie chcecie, bądź się ich boicie, to na pana Bogaczyka. Wycofanie się z wyborów i walka z wiatrakami w tej chwili jest najgorszym wyjściem i nie zadziała w żaden sposób dla dobra MiG Piwniczna.
Cytować
+8 #16 klasyfikacja 2014-11-24 15:36
ciekawie jest to oglądać, wynika z nagrania że pan Janeczek się nie spodziewał że przejdzie dalej i jego radni też no i pani Deryng która to "zdradziła" swój komitet o czym mówi się w całej piwnicznej. To ja mam pytanie: skoro się nie spodziewaliście to po co startowaliście w wyborach? tak dla jaj?
pozostali kandydaci oddali swoje poparcie i swoich wyborców na p. Janeczka, też tak dla jaj? pani K. nie udzieliła poparcia nikomu i to chyba było najlepsze wyjście, niech każdy zagłosuje jak chce nie bedę agitować za żadnym kandydatem. I bardzo dobrze bo widzę że druga tura toczona jest w atmosferze nienawiści i z góry podzielono piwnicznę na mieszkańców złych (Bogaczyk) i dobrych(Janecze k i grupa trojga) tylko ci co głosowali na Kulig są niezaklasyfikow ani i właściwie w najlepszej sytuacji bo ich kandydatka nie będzie nikogo do żadnego kandydata przekonywać i moim zdaniem tak powinno być. Niestety osobiście już zostałem zaklasyfikowany do jednej z grup patrząc na to na kogo oddałem swój głos w I turze co mi się nie podoba.
Cytować
+9 #17 wyborca 2014-11-24 15:42
ja to widzę tak jeśli się sprawdzi

janeczek burmistrz

michalik zastępca (na spotkaniu w mieście pan
janeczek powiedział że zastępcą ma być osoba znająca ekonomię, z zaufaniem-micha lika nikt nie zna wiec zaufa, w swoich wystapieniach opowiadal jak to tartak by zalozyl w pierwszej kolejnosci i piwniczanskie lasy wycinal, byl kicarz z lysym paskiem teraz wszystkie gory po piwnicznej beda łyse)

nowak dyrektor komunali (też na zebraniu w mieście pani nowak opowiadała jak to się świetnie zna na kanalizacji piwniczanskiej i wodociagach, a jak bedzie konkurs na to stanowisko to kto pokona pania z 25letnim stazem? w gminie)

kądziołka radca prawny gminny (juz kiedys nim byla w naszej gminie ale sienie sprawdzila bo kiepska i tyle)

tylko teraz czy oddać głos na janeczka tylko po to żeby się przekonać że scenariusz się sprawdzi?
Cytować
-5 #18 ja 2014-11-24 15:57
co z tego że Janeczek się nie spdziewł wygranej i nic nie wie? nie wie to nie wie, nikt od niego tego nie wymaga nawet wyborcy, ważne że nie ma na nazwisko Bogaczyk i to wystarczy, oddaje na pana swój głos panie Janeczek tylko dlatego że nie jesteś Pan Bogaczykiem, to że Pan nic nie wiesz nie jest dla mnie żadnym problemem, masz Pan siostrę i rodzinę dalszą w urzędzie to Panu pomgą, w rodzinie siła
Pozdrawiam
Cytować
+7 #19 Przerażające 2014-11-24 16:02
Przerażające ile jadu! Pani Szczepanik taka gafa!! Przecież burmistrz jest teraz tak skorumpowany, a przez kogo?! Przez swoich podwładnych i każdy to wie, a celem vice jest przecież kooperatywa, doradzanie burmistrzowi.
Co do Pani Deryng mało rzeczowo tylko prywatne brudy, zero klasy.
Cytować
+6 #20 dziubki 2014-11-24 16:04
Ok, spotkanie jak spotkanie, szkoda tylko, że obecni zrobili sobie inny temat spotkania. o tytule: PANI MARIO DLACZEGO W OPOZYCJI?

Dlaczego boli was to, że ktoś nie mówi na kogo macie głosować? Mówicie, że nie rozumiecie handlowania głosami. Przecież Pani MK nie powiedziała, że handluje wręcz przeciwnie, dała do zrozumienia, że coś takiego nie przeszło. Jest bardzo inteligentną, rzeczową osobą.
Cytować
+4 #21 ej boba, boba 2014-11-24 16:07
Rozśmieszyłaś mnie do łez, pytaniem o wywieranie wpływu na swojego przełożonego. hahah Co jak co, ale nie mydl ludziom oczu, że teraz tego nie mamy w magistracie.

Pani Maria nie mówiła o wywieraniu wpływu, a o rzetelnej współpracy, o doradztwie.
Ale jak widać każdy słyszy to co chce.
Cytować
-4 #22 antyklasyfikacja 2014-11-24 16:25
Cytuję klasyfikacja:
ciekawie jest to oglądać, wynika z nagrania że pan Janeczek się nie spodziewał że przejdzie dalej i jego radni też no i pani Deryng która to "zdradziła" swój komitet o czym mówi się w całej piwnicznej. To ja mam pytanie: skoro się nie spodziewaliście to po co startowaliście w wyborach? tak dla jaj?
pozostali kandydaci oddali swoje poparcie i swoich wyborców na p. Janeczka, też tak dla jaj? pani K. nie udzieliła poparcia nikomu i to chyba było najlepsze wyjście, niech każdy zagłosuje jak chce nie bedę agitować za żadnym kandydatem. I bardzo dobrze bo widzę że druga tura toczona jest w atmosferze nienawiści i z góry podzielono piwnicznę na mieszkańców złych (Bogaczyk) i dobrych(Janeczek i grupa trojga) tylko ci co głosowali na Kulig są niezaklasyfikowani i właściwie w najlepszej sytuacji bo ich kandydatka nie będzie nikogo do żadnego kandydata przekonywać i moim zdaniem tak powinno być. Niestety osobiście już zostałem zaklasyfikowany do jednej z grup patrząc na to na kogo oddałem swój głos w I turze co mi się nie podoba.

wywód dobry tylko finał kiepski - czyli co? do kogo masz pretensje za klasyfikację i głosowanie (twoje) w I turze - rodzice ci kazali, czy też dziadek z laską cię okładał - więc co ci się nie podoba? to że źle skreśliłeś? - pogoń dziadka laską teraz ty i się wyrówna
Cytować
-5 #23 piwniczanka 2014-11-24 17:04
Współczuję wam takiej radnej w Łomnicy, Miastu też. "Nie myślałam ,że przejdę" co za farsa. Dziopa co z ciebie będzie za radna kiedy w sprawach waznych dla gminy trzeba zagłosować. I co " nie wiedziałam że trzeba podnieść rekę?". Lepiej oddajcie ten mandat przed ślubowaniem , bo to hipokryzja w najczystszym wydaniu. takich ludzi jak wy nalezy omijac.
Cytować
+4 #24 matematyk 3 2014-11-24 17:29
Pani "mecenas" czy pani zdała maturę z matematyki? bo chyba suma głosów oddanych na p. Górkę -63, p. Michalika- 371, p. Nowak- 597 nie równa sie 1200 :lol: coś to jest nie tak. Dlatego gmina ma takie długi :lol:
Cytować
+4 #25 piwniczanka 2014-11-24 18:35
Nie rozumiem, proszę mi wytłumaczyc, p. Michalik przegrał- głosów wyborców nie może przekazać bo to ludzie wolni i sami zagłosują , on sam nie może bo jest z Brzeznej - :sigh: chyba, Wiec co jest grane do tej pory Piwniczna go nie interesowała, niech by startował na wójta tam gdzie mieszka. Dalej jeździ za p. Janeczkiem. Co jest grane - anioł stróż? Już jedna "od aniołów" zdradziła a teraz "archanioł"? Niech mi ktos odpowie, tak bezinteresownie pomaga? toż to "baż dobry człowiek", Tylko dla nas piwniczan niebezpieczny. Ludzie ja się martwię :cry:
Cytować
+7 #26 akredytacja 2014-11-24 18:43
Cytuję matematyk 3:
Pani "mecenas" czy pani zdała maturę z matematyki? bo chyba suma głosów oddanych na p. Górkę -63, p. Michalika- 371, p. Nowak- 597 nie równa sie 1200 :lol: coś to jest nie tak. Dlatego gmina ma takie długi :lol:

dobre - ale jazda - może to synergia z rozdwojenia jaźni
1200-1031=169
e tam! jakie to ma znaczenie to tylko różnica kilku głosów
Cytować
-13 #27 wyborca 2014-11-24 19:07
Po przypatrzeniu się wszystkim dotychczas prezentowanym kandydatom na stołek wiceburmistrza najbardziej na to stanowisko nadaje się Pani Renata Nowak, NIE Pan Bogaczyk, Nie Pani Kulig, Nie Pan Michalik i Górka a nawet Nie Pan Janeczek tylko Pani, tylko i wyłącznie na doświadczenie oraz znajomość tego co się dzieje w gminie czy dobrze czy źle ale ja jak przedstawiciel młodego pokolenia jestem za Panią, tylko bardzo proszę niech Pani nie psuje sobie dobry pijary na róźnego rodzaju utarczki i pyskóki - mieć to jak mówią młodzi daleko i robić swoje do celu, celu który wyprowadzi Piwniczną do przodu. Pozdrawiam
Cytować
-4 #28 no co ty 2014-11-24 19:23
Cytuję piwniczanka:
Współczuję wam takiej radnej w Łomnicy, Miastu też. "Nie myślałam ,że przejdę" co za farsa. Dziopa co z ciebie będzie za radna kiedy w sprawach waznych dla gminy trzeba zagłosować. I co " nie wiedziałam że trzeba podnieść rekę?". Lepiej oddajcie ten mandat przed ślubowaniem , bo to hipokryzja w najczystszym wydaniu. takich ludzi jak wy nalezy omijac.


Dlaczego tak skromnie-przeci eż to także twoja radna. Wszyscy wiedzą kto się kryje za "piwniczanką". Może pora uświadomić nową radną kto tak ładnie się o niej wypowiada?
Pora zmienić pseudonim i się nie ośmieszać w tym wieku..
Cytować
+6 #29 a... 2014-11-24 20:21
A ze spotkania w Rynku nie ma nagrania?Może chociaż notatka?
Cytować
-7 #30 Łomniczanin 2014-11-24 21:43
a ja zagłosuje na Janeczka i mam nadzieję że zastępcą zostanie faktycznie Michalik, bo jak to jest że tylko on zauważył potencjał w gminie pełnej lasów a właściwie to w lesie mieszkamy. Michalik chce zrobić tartak i wycinać nam lasy,bardzo się cieszę niech się w końcu do czegoś przydadzą i młodzi będą mieli gdzie pracować i to na miejscu a nie jeździć po świecie za chlebem. A dyrektora nadleśnictwa wywalić bo tyle lat na stanowisku siedzi a nie widzi że w lasach jest kura znosząca złote jajka. Panie Janeczek głosuję z rodziną na Pana i Pana Michalika, czekam na tartak.
Pozdrowienia z Łomnicy
Cytować
-4 #31 do HAHHA 2014-11-24 21:57
Cytuję ej boba, boba:
Rozśmieszyłaś mnie do łez, pytaniem o wywieranie wpływu na swojego przełożonego. hahah Co jak co, ale nie mydl ludziom oczu, że teraz tego nie mamy w magistracie.

Pani Maria nie mówiła o wywieraniu wpływu, a o rzetelnej współpracy, o doradztwie.
Ale jak widać każdy słyszy to co chce.


każdy tylko "Kmiecik rządzi burmistrzem" a wg mnie to zgrany tandem, który idealnie się uzupełnia. Poza tym Kuligowa nie zostałaby vice-5głosów rady to za mało, a dusza diabłu zaprzedana.
Cytować
+2 #32 piwniczanka 2014-11-24 22:14
Faktycznie dlaczego nic nie ma ze spotkania w rynku no i z Kosarzysk? Nie byłam a chciałabym coś się dowiedzieć bo głosowałam na p. Górkę. może chociaż jakaś notka , a dlaczego nie było TV co jest grane? To w orlętach niewiele mi dało, same oswiadczenia no i co dalej?
Cytować
0 #33 wstyd 2014-11-24 22:30
Pan Janeczek na każdym spotkaniu podkreśla ze jest nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem to jak wytłumaczy te plakaty ( paszkwile) rozwieszane po mieście chyba słabo wyedukował swój komitet.Jako społecznik powinien te pieniądze które zostały wydane na te plakaty przeznaczyć na cukierki dla dzieci na Mikołaja
Cytować
+2 #34 aLA 2014-11-24 22:59
NOWEJ RADNEJ Z ŁOMNICY TO TY NAWET DO PIĘT NIE DORASTASZ, SĄCZYSZ JAD BO WIADOMO ZA KIM BĘDZIESZ GŁOSOWAŁA - powiedziała tak z czystej skromności , znam ją dobrze i jest osobą bardo konkretną , rzetelną i dobrze wykształconą, więc nie szkaluj jej skoro jej nie znasz - jutro pewnie pójdziesz do kościoła zrobisz znak krzyża i myślisz że to wystarczy?????? ????????
Cytować
-1 #35 PLAKATY NA MIEŚCIE 2014-11-25 06:15
Cytuję wstyd:
Pan Janeczek na każdym spotkaniu podkreśla ze jest nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem to jak wytłumaczy te plakaty ( paszkwile) rozwieszane po mieście chyba słabo wyedukował swój komitet.Jako społecznik powinien te pieniądze które zostały wydane na te plakaty przeznaczyć na cukierki dla dzieci na Mikołaja


Pragniemy poinformować szanowne gremium adoracji Edwarda Bogaczyka iż PLAKATY to tylko i wyłącznie inicjatywa NIEZADOWOLONYCH MIESZKAŃCÓW. Chcemy zmiany i napisaliśmy to.W tej chwili nie tak ważne jest dla nas kto jest jego przeciwnikiem. Jesteśmy PRZECIWNI obecnej władzy i to podkreślamy-nie zależnie od tego kto byłby w drugiej turze działalibyśmy tak samo. Przygotowywaliś my się długo-wróg jest silny, nie lekceważymy go. Szanujemy jego siłę i to jak działa. Nie można mu odmówić charyzmy.

Nie były to plakaty-paszkwi le, zostały one sprawdzone pod względem prawnym tak, aby nie naruszały niczyjego dobra, ani imienia, nie szkalowały, a wyrażały naszą opinię.

Janeczek od początku prowadzi pozytywną kampanię i nikomu nic nie wytyka,w przeciwieństwie do komitetów, które tutaj obsmarowują każdego.
My też mamy prawo wyrazić swoją opinię, a brzmi ona:

CHCEMY ZMIANY BURMISTRZA MiG PIWNICZNA-ZDRÓJ!!!
Nie dajmy się-połączmy siły!
Gorzej już być nie może!
Cytować
-3 #36 pro 2014-11-25 06:32
ŁĄCZENIE PANA JANECZKA oraz jego komitetu z paszkwilami które wieszał jakiś mieszkaniec naszej gminy jest niepoważne,rozm awiałem z tym panem i stanowczo się odcioł od tego typu metod zarówno on jak jego komitet, można się spierać z EB odnośnie zarządzania gminą ale nie można popierać tego typu działań. pytanie tylko czy nie było to np celowe działanie komitetu przeciwnika jako ostateczna próba dyskredytowania ZBIGNIEWA JANECZKA ??????????????
Cytować
-1 #37 śmiech 2014-11-25 06:50
Cytuję piwniczanka:
Nie rozumiem, proszę mi wytłumaczyc, p. Michalik przegrał- głosów wyborców nie może przekazać bo to ludzie wolni i sami zagłosują , on sam nie może bo jest z Brzeznej - :sigh: chyba, Wiec co jest grane do tej pory Piwniczna go nie interesowała, niech by startował na wójta tam gdzie mieszka. Dalej jeździ za p. Janeczkiem. Co jest grane - anioł stróż? Już jedna "od aniołów" zdradziła a teraz "archanioł"? Niech mi ktos odpowie, tak bezinteresownie pomaga? toż to "baż dobry człowiek", Tylko dla nas piwniczan niebezpieczny. Ludzie ja się martwię :cry:

Piwniczanka nic się nie martw, jak Edziu nie wygra to mu za 4 lata komitet założysz!!!
Cytować
+4 #38 wielki brat 2014-11-25 06:52
Cytuję pro:
ŁĄCZENIE PANA JANECZKA oraz jego komitetu z paszkwilami które wieszał jakiś mieszkaniec naszej gminy jest niepoważne,rozmawiałem z tym panem i stanowczo się odcioł od tego typu metod zarówno on jak jego komitet, można się spierać z EB odnośnie zarządzania gminą ale nie można popierać tego typu działań. pytanie tylko czy nie było to np celowe działanie komitetu przeciwnika jako ostateczna próba dyskredytowania ZBIGNIEWA JANECZKA ??????????????

w czym macie problem - macie monitoring
Cytować
+3 #39 piwniczanin 2014-11-25 07:19
A le na plakacie widnieje nazwisko pana Janeczka oj ktos krecia robote robi jak zwykle:-)
Cytować
-2 #40 nie mylcie pojęć 2014-11-25 07:32
Paszkwil, utwór satyryczny, często anonimowy lub opublikowany pod pseudonimem, polemicznie i napastliwie atakujący konkretne osoby bądź instytucje, wymienione z nazwiska lub z nazwy.

Paszkwil ma zwykle charakter insynuacyjny, złośliwie ośmieszający, zmierzający do skompromitowani a atakowanego.

Na tych plakacikach niczego takiego się nie dopatrzyłem. Ale rozbębnić trzeba. Było tylko hasło: Chcemy zmiany burmistrza, oraz żeby mieszkańcy połączyli siły! Nie było niczego co mogło go osmieszyć-wręcz przeciwnie, pokazało że jest groźny i tylko wspólne działanie może coś zmienić. Jestem za takimi działaniami. Pokazują, że ludzie potrafią się zebrać kiedy przychodzi odpowiedni moment i że miasto nie jest im obojętne.
Cytować
-1 #41 do piwniczanka 2014-11-25 08:01
Cytuję piwniczanka:
Faktycznie dlaczego nic nie ma ze spotkania w rynku no i z Kosarzysk? Nie byłam a chciałabym coś się dowiedzieć bo głosowałam na p. Górkę. może chociaż jakaś notka , a dlaczego nie było TV co jest grane? To w orlętach niewiele mi dało, same oswiadczenia no i co dalej?


ze spotkania z Panem Bogaczykiem też nie ma żadnego nagrania ani notatki CO JEST GRANE!! dlaczego nie pisze o rezultatach swoich rozmów z sołtysami wsi? dlaczego nie było tam telewizji? Ja się pytam??
Cytować
-4 #42 mieszkanka 2014-11-25 08:28
Dzień dobry, chcieliśmy zaznaczyć, że plakat, który pojawił się na tej stronie, a także w miejscach publicznych NIE jest inicjatywą naszego Komitetu Wyborczego. Niezależnie od tego co każdy z nas prywatnie myśli na temat obecnej władzy w gminie, jako organizacja społeczna nie identyfikujemy się bezpośrednio z treściami pojawiającymi się na tej stronie. Pozdrawiamy serdecznie KWW Zbigniewa Janeczka
Cytować
-2 #43 UWAGA! 2014-11-25 08:49
Po godzinach
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,z apachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
(piwniczanin.bl ogspot.com)
Cytować
-3 #44 ? 2014-11-25 08:52
Cytuję piwniczanin:
A le na plakacie widnieje nazwisko pana Janeczka oj ktos krecia robote robi jak zwykle:-)

a jakie ma widnieć? tylko on już pozostał. ja widziałem plakat i są tam nazwiska wszystkich kandydatów, coś w stylu: wyborcy janeczka, kulik, nowakowej i michalika połączmy nasze głosy.
myślcie ludzie troche.
Cytować
0 #45 też łomniczanin 2014-11-25 09:00
Nie wiem jak Ci to wyszło Ty chyba jesteś wróżbitą. Sypiesz nazwiskami tylko po to aby jątrzyć ale to nie jest kulturalne. Lepiej się zajmij pasieniem owiec. Ja ich pasałem o niczym nie myślałem dali mi mama gornek masełecka i kakałecka.byłem szczęśliwy
Cytować
+1 #46 ~~qq 2014-11-25 09:02
Cytuję mieszkanka:
Dzień dobry, chcieliśmy zaznaczyć, że plakat, który pojawił się na tej stronie, a także w miejscach publicznych NIE jest inicjatywą naszego Komitetu Wyborczego. Niezależnie od tego co każdy z nas prywatnie myśli na temat obecnej władzy w gminie, jako organizacja społeczna nie identyfikujemy się bezpośrednio z treściami pojawiającymi się na tej stronie. Pozdrawiamy serdecznie KWW Zbigniewa Janeczka

A kto inny ma w tym interes? Więc nie nam pitulitu. Dobrze wiemy kto gra poniżej pasa i własnych ambicji.
Cytować
+6 #47 ~~obserwator 2014-11-25 09:22
Mam takie dziwne wrażenie, że Piwniczanie stracili rozum. Nie liczą się już żadne fakty po jednej czy po drugiej stronie, liczy się tylko to, że obecna władza musi odejść. Trochę to dziwne, że nikt nie analizuje sytuacji, nie rozważa za i przeciw. Mam wrażenie, że nic innego się w tej Gminie nie liczy tylko obalenie - a co będzie potem to się zobaczy. Dość to jest ciekawe, bo z filmików prezentowanych przez Komitet pana Janeczka jasno wynika, że do końca ten pan nie jest zorientowany w sytuacji. Wciąż powtarza tylko, że nie ma dostępu do tego czy do tamtego. osoba ta jest strasznie niezdecydowana i zasłania się "wybitnymi specjalistami", którzy mają dokonać cudu uzdrowienia. Pytanie, kto za to zapłaci? Sprawa ufundowania stypendium czy innych form nagród - ile dostanie podwyżki, aby wywiązać się z tej obietnicy? Nie ma jeszcze obsadzonych stanowisk - akurat. Zobaczymy ile dodatkowo rodziny przyjdzie do pracy w urzędzie - bo przecież na pewno są już wybitnymi specjalistami, gotowymi na posadki. Powiem tak, że świetna jest manipulacja z jego strony. A i układ przegranych kandydatów 5 do 1 jest wprost rewelacyjny. Ciekaw jestem w jakim czasie będą odwracać się od niego mówiąc, że to nie oni. Podejrzewam, że już po wyborach - bo jeżeli żaden z nich nie dostanie stołeczka od nowego burmistrza to już wspierał go nie będzie. Oby tylko wyborcy nie dali sobie zamydlić oczu.
Cytować
+1 #48 kto potwierdzi? 2014-11-25 10:20
Cytuję UWAGA!:
Po godzinach
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,zapachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
(piwniczanin.blogspot.com)


Burmistrz nigdy nie siedzący po godzinach w magistracie, nagle zaczyna spędzać tam godziny nocne-czyżby dopinał rozpoczęte inwestycje na ostatni guzik? A może faktycznie dywan zaczyna unosić się niebezpiecznie wysoko nad podłogą? czy obawia się, że jednak może przegrać?
Cytować
+4 #49 głosujmy mądrze! 2014-11-25 10:24
Szanowni państwo, nie zgadzam się z twierdzeniem, że Janeczek się nie nadaje. Ma on dużo większe doświadczenie w bezpośrednim pozyskiwaniu środków unijnych niż Bogaczyk, za którego robią to ludzie. Poza tym spójrzmy prawdzie w oczy-bez Kmiecika u boku burmistrz nawet nie ma argumentów-musi zawsze wesprzeć się doradcą-podpowi adaczem. Chyba większość z nas ma wrażenie, że bardziej wyglądają jak marionetka i brzuchomówca.
Już 12 lat kadencji Bogaczyka mija, a on nadal potrzebuje zastępcy by za niego odpowiadał!!! Czy tylko ja widze tutaj absurd?
Cytować
-4 #50 wiemy! 2014-11-25 10:26
Cytuję ~~qq:

A kto inny ma w tym interes? Więc nie nam pitulitu. Dobrze wiemy kto gra poniżej pasa i własnych ambicji.

odp: obecna władza!
Cytować
-1 #51 i tak 2014-11-25 10:32
Najbardziej, żenująca jest ta pewność burmistrza że wygra wybory.
Cytować
-3 #52 LUDZIE! 2014-11-25 10:35
Bogaczyk przez ponad 12 lat niczego się nie nauczył, a wy go na ołtarze wynosicie.
Cytować
-1 #53 LUDZIE! 2014-11-25 10:38
Cytuję do piwniczanka:
Cytuję piwniczanka:
Faktycznie dlaczego nic nie ma ze spotkania w rynku no i z Kosarzysk? Nie byłam a chciałabym coś się dowiedzieć bo głosowałam na p. Górkę. może chociaż jakaś notka , a dlaczego nie było TV co jest grane? To w orlętach niewiele mi dało, same oswiadczenia no i co dalej?


ze spotkania z Panem Bogaczykiem też nie ma żadnego nagrania ani notatki CO JEST GRANE!! dlaczego nie pisze o rezultatach swoich rozmów z sołtysami wsi? dlaczego nie było tam telewizji? Ja się pytam??


Bo rozmowy Pana Bogaczyka są prowadzone zakulisowo. Gdyby nie to, że o Kuligowej było głośno to pewnie tez nikt by nie wiedział co razem uzgadniają. Pod którymś artykułem czytałem komentarz, że jej nawet proponowano dyrektora OPS (nie wiem czy to prawda). Fakt jest taki, że przed zwykłym człowiekiem wszystko burmistrzątko ukrywa. Widzieliście BIP? Może dlatego tak wieczorami posiadówki sobie robi, że go uzupełnia?
Cytować
0 #54 mam pytanie 2014-11-25 10:47
czy to logiczne i dopuszczalne, aby w komisjach wyborczych zasiadali pracownicy obecnego burmistrza? Czy to nie jest konflikt interesów?
Cytować
0 #55 jakby to powiedzieć 2014-11-25 10:48
Cytuję LUDZIE!:
Bogaczyk przez ponad 12 lat niczego się nie nauczył, a wy go na ołtarze wynosicie.

i pewnie tak już zostanie! :)
Cytować
0 #56 ha ha ha 2014-11-25 10:49
Cytuję kto potwierdzi?:
Cytuję UWAGA!:
Po godzinach
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,zapachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
(piwniczanin.blogspot.com)


Burmistrz nigdy nie siedzący po godzinach w magistracie, nagle zaczyna spędzać tam godziny nocne-czyżby dopinał rozpoczęte inwestycje na ostatni guzik? A może faktycznie dywan zaczyna unosić się niebezpiecznie wysoko nad podłogą? czy obawia się, że jednak może przegrać?


Może kwiatki podlewa, a wy od razu o najgorszym..
Cytować
-2 #57 nie wiem 2014-11-25 11:00
Cytuję mam pytanie:
czy to logiczne i dopuszczalne, aby w komisjach wyborczych zasiadali pracownicy obecnego burmistrza? Czy to nie jest konflikt interesów?


trzeba by gdzieś do jakiś przepisów zajrzeć, ale to chyba nie jest zgodne z prawem-może być potem podejrzenie, że z liczeniem nie wszystko jest ok. Powinny być bezstronne osoby? A było tak gdzieś, że liczył głosy ktoś z urzędu?
Cytować
0 #58 trudno 2014-11-25 11:02
Cytuję jakby to powiedzieć:
Cytuję LUDZIE!:
Bogaczyk przez ponad 12 lat niczego się nie nauczył, a wy go na ołtarze wynosicie.

i pewnie tak już zostanie! :)


zróbmy zrzutę na emeryturę dla burmistrza-może wtedy odda stołek? Będzie miał czas na naukę.
Cytować
-2 #59 origami 2014-11-25 11:06
Cytuję ha ha ha:
Cytuję kto potwierdzi?:
Cytuję UWAGA!:
Po godzinach
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,zapachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
(piwniczanin.blogspot.com)


Burmistrz nigdy nie siedzący po godzinach w magistracie, nagle zaczyna spędzać tam godziny nocne-czyżby dopinał rozpoczęte inwestycje na ostatni guzik? A może faktycznie dywan zaczyna unosić się niebezpiecznie wysoko nad podłogą? czy obawia się, że jednak może przegrać?


Może kwiatki podlewa, a wy od razu o najgorszym..


a kwiatki to z origami chyba.
Cytować
-5 #60 albo, albo 2014-11-25 11:19
Cytuję ha ha ha:
Cytuję kto potwierdzi?:
Cytuję UWAGA!:
Po godzinach
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,zapachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
(piwniczanin.blogspot.com)


Burmistrz nigdy nie siedzący po godzinach w magistracie, nagle zaczyna spędzać tam godziny nocne-czyżby dopinał rozpoczęte inwestycje na ostatni guzik? A może faktycznie dywan zaczyna unosić się niebezpiecznie wysoko nad podłogą? czy obawia się, że jednak może przegrać?


Może kwiatki podlewa, a wy od razu o najgorszym..


albo dni urlopu liczy, bo jest niezła "odprawa" za nie wykorzystany urlopik dla burmistrzów, którzy odchodzą. Nieraz nawet więcej niż druga pensja!
Tak więc-głosujmy na Bogaczyka-będzi e oszczędność w budżecie już na starcie!
Cytować
0 #61 może 2014-11-25 11:25
Cytuję nie wiem:
Cytuję mam pytanie:
czy to logiczne i dopuszczalne, aby w komisjach wyborczych zasiadali pracownicy obecnego burmistrza? Czy to nie jest konflikt interesów?


trzeba by gdzieś do jakiś przepisów zajrzeć, ale to chyba nie jest zgodne z prawem-może być potem podejrzenie, że z liczeniem nie wszystko jest ok. Powinny być bezstronne osoby? A było tak gdzieś, że liczył głosy ktoś z urzędu?

Może być w komisji-tez nie do końca wydaje mi sie to dobre, ale z założenia urzędnik powinien byc niezależny. Miejmy nadzieję, że tak właśnie jest!
Cytować
-1 #62 dam 2 złote 2014-11-25 11:29
Cytuję albo, albo:
Cytuję ha ha ha:
Cytuję kto potwierdzi?:
Cytuję UWAGA!:
Po godzinach
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,zapachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
(piwniczanin.blogspot.com)


Burmistrz nigdy nie siedzący po godzinach w magistracie, nagle zaczyna spędzać tam godziny nocne-czyżby dopinał rozpoczęte inwestycje na ostatni guzik? A może faktycznie dywan zaczyna unosić się niebezpiecznie wysoko nad podłogą? czy obawia się, że jednak może przegrać?


Może kwiatki podlewa, a wy od razu o najgorszym..


albo dni urlopu liczy, bo jest niezła "odprawa" za nie wykorzystany urlopik dla burmistrzów, którzy odchodzą. Nieraz nawet więcej niż druga pensja!
Tak więc-głosujmy na Bogaczyka-będzie oszczędność w budżecie już na starcie!


kto da więcej? ;)
Cytować
-4 #63 piwniczanka 2014-11-25 11:35
Cytuję jakby to powiedzieć:
Cytuję LUDZIE!:
Bogaczyk przez ponad 12 lat niczego się nie nauczył, a wy go na ołtarze wynosicie.

i pewnie tak już zostanie! :)

jak możecie-tyle człowiek zrobił dla naszego miasta. Może nie ołtarz, ale piedestał mu się zdecydowanie należy!
Cytować
+1 #64 piwniczanka 2 2014-11-25 11:36
może nie ołtarzyk, ale piedestał na pewno ma burmistrz pod nogami dzięki swoim "wyznawcom"
Cytować
+1 #65 o czym my 2014-11-25 11:42
rozmawiamy.
Gmina zadłużona, inwestycje nie trafione, burmistrz wiedzy nie ma o problemach gminy podstawowej-wie cznie jest zdziwiony. Mam wrażenie, że ludzie to mu jeszcze przeszkadzają, że coś chcą-macie muszle koncertową, park odnowiony, drzewa wycięte, Eliaszówkę do spacerów-a tylko narzekacie. Po co wam kanalizacja-mac ie coś dla oczu, coś dla ducha.
Kto to widział, żeby wszystkich zadowolić-to nie jest praca i zadania dla burmistrza!
Cytować
+1 #66 siedzi 2014-11-25 11:43
Cytuję kto potwierdzi?:
Cytuję UWAGA!:
Po godzinach
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,zapachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
(piwniczanin.blogspot.com)


Burmistrz nigdy nie siedzący po godzinach w magistracie, nagle zaczyna spędzać tam godziny nocne-czyżby dopinał rozpoczęte inwestycje na ostatni guzik? A może faktycznie dywan zaczyna unosić się niebezpiecznie wysoko nad podłogą? czy obawia się, że jednak może przegrać?


Siedzi, siedzi-już chyba wszyscy o tym wiedzą.
Cytować
+1 #67 do burmistrza 2014-11-25 11:46
w jaki sposób zamierza pan zmniejszyć zadłużenie gminy? Drogi, drogi, drogi-tym budżetu nie załata...
Cytować
+3 #68 ~~wer 2014-11-25 12:12
Cytuję głosujmy mądrze!:
Szanowni państwo, nie zgadzam się z twierdzeniem, że Janeczek się nie nadaje. Ma on dużo większe doświadczenie w bezpośrednim pozyskiwaniu środków unijnych niż Bogaczyk, za którego robią to ludzie. Poza tym spójrzmy prawdzie w oczy-bez Kmiecika u boku burmistrz nawet nie ma argumentów-musi zawsze wesprzeć się doradcą-podpowiadaczem. Chyba większość z nas ma wrażenie, że bardziej wyglądają jak marionetka i brzuchomówca.
Już 12 lat kadencji Bogaczyka mija, a on nadal potrzebuje zastępcy by za niego odpowiadał!!! Czy tylko ja widze tutaj absurd?

A od kiedy to Burmistrz na pisać wnioski??? Od tego ma ludzi.
Cytować
-2 #69 nudzi się wam 2014-11-25 12:14
dostałem ulotkę Bogaczyka i uważam że wiele zrobił, ale wam ciągle mało. Wydaje mi się nawet, że zrobił dla miasta więcej niż poprzednicy więc głupie macie argumenty. Ja będę za nim głosował!
Cytować
-13 #70 zgoda 2014-11-25 13:02
Cytuję nudzi się wam:
dostałem ulotkę Bogaczyka i uważam że wiele zrobił, ale wam ciągle mało. Wydaje mi się nawet, że zrobił dla miasta więcej niż poprzednicy więc głupie macie argumenty. Ja będę za nim głosował!

Popieram, wiele zrobił dobrego dla miasta, Dajcie mu szansę dokończyć to co nie wyszło-wam też nie zawsze wszystko wychodzi za pierwszym razem. Czasem trzeba coś poprawić!
Cytować
+7 #71 też piwniczanin 2014-11-25 13:28
Cytuję piwniczanka:
Cytuję jakby to powiedzieć:
Cytuję LUDZIE!:
Bogaczyk przez ponad 12 lat niczego się nie nauczył, a wy go na ołtarze wynosicie.

i pewnie tak już zostanie! :)

jak możecie-tyle człowiek zrobił dla naszego miasta. Może nie ołtarz, ale piedestał mu się zdecydowanie należy!

To ja już się złożę na ten piedestał ale niech on już idzie na tą ,,zasłużoną'' emeryturę.
Cytować
+4 #72 zgoda 2014-11-25 15:59
Cytuję też piwniczanin:
Cytuję piwniczanka:
Cytuję jakby to powiedzieć:
Cytuję LUDZIE!:
Bogaczyk przez ponad 12 lat niczego się nie nauczył, a wy go na ołtarze wynosicie.

i pewnie tak już zostanie! :)

jak możecie-tyle człowiek zrobił dla naszego miasta. Może nie ołtarz, ale piedestał mu się zdecydowanie należy!

To ja już się złożę na ten piedestał ale niech on już idzie na tą ,,zasłużoną'' emeryturę.

To może zrzućmy sie jeszcze na pomnik, stanie pod urzędem z napisem "burmistrz Edward B. zadłużony dla Piwnicznej"..
Cytować
+5 #73 mieszkańcy 2014-11-25 17:34
co wy od tego burmistrza chcecie-siedzi chłop po godzinach w urzędzie, taki jest ambitny. Gmine chce uporządkować bo chyba pierwszy raz padł na niego blady strach, że jednak stołek nie jest przyspawany. Co gorsza-nie jest też dziedziczny-nik t z rodziny po nim nie zasiądzie. Smutny to dzień będzie, oj smutny gdy przyjdzie spakować zawartość szufladki.
Cytować
-4 #74 dokładnie 2014-11-25 17:36
Cytuję zgoda:
Cytuję nudzi się wam:
dostałem ulotkę Bogaczyka i uważam że wiele zrobił, ale wam ciągle mało. Wydaje mi się nawet, że zrobił dla miasta więcej niż poprzednicy więc głupie macie argumenty. Ja będę za nim głosował!

Popieram, wiele zrobił dobrego dla miasta, Dajcie mu szansę dokończyć to co nie wyszło-wam też nie zawsze wszystko wychodzi za pierwszym razem. Czasem trzeba coś poprawić!

tacy obrażeni na niego jesteście, a wy co zrobiliście dla gminy? Tylko przeszkadzacie- człowiek ma plan, ale w jedną kadencję się nie wyrobił, więc niech skończy to co zaczął.
Cytować
+1 #75 zasłużoną 2014-11-25 17:36
Cytuję też piwniczanin:
Cytuję piwniczanka:
Cytuję jakby to powiedzieć:
Cytuję LUDZIE!:
Bogaczyk przez ponad 12 lat niczego się nie nauczył, a wy go na ołtarze wynosicie.

i pewnie tak już zostanie! :)

jak możecie-tyle człowiek zrobił dla naszego miasta. Może nie ołtarz, ale piedestał mu się zdecydowanie należy!

To ja już się złożę na ten piedestał ale niech on już idzie na tą ,,zasłużoną'' emeryturę.

cudzysłowie to jednak mocna broń :)
Cytować
-1 #76 ktos 2014-11-25 18:19
Cytuję Łomniczanin:
a ja zagłosuje na Janeczka i mam nadzieję że zastępcą zostanie faktycznie Michalik, bo jak to jest że tylko on zauważył potencjał w gminie pełnej lasów a właściwie to w lesie mieszkamy. Michalik chce zrobić tartak i wycinać nam lasy,bardzo się cieszę niech się w końcu do czegoś przydadzą i młodzi będą mieli gdzie pracować i to na miejscu a nie jeździć po świecie za chlebem. A dyrektora nadleśnictwa wywalić bo tyle lat na stanowisku siedzi a nie widzi że w lasach jest kura znosząca złote jajka. Panie Janeczek głosuję z rodziną na Pana i Pana Michalika, czekam na tartak.
Pozdrowienia z Łomnicy

dobrze gada, popieram
Cytować
+5 #77 obywatel 2014-11-25 21:26
mieszkam od kilku lat poza piwniczna niedaleko obserwuje co sie dzieje i co rzuca sie mi w oczy brak pracy rodzimego handlu i wiadomo brak turystów którzy za te pierwsze problemy ktore opisalem praca hadel przykladem jest szczawnica turystów nie ma gdzie samochodu postawic a w piwnicznej wiatr wieje tak masa stoisk handel kwitnie pensjonaty pełne wiec co by nie mówic ludzie sie dorabiaj nie musz po swiecie platac znam sie na rzeczy bo jestem młodym handlowcem i musiałem wyjechac zeby sie rowijac wiec dlaczego tylko elity i ich dzieci maja miec dobrze co z nami dziecmi normalnych obywateli
Cytować
-5 #78 Antek 2014-11-26 07:58
dużo razy ten janieczek mówi słowa "nie wiem" "nie znam sie"
Cytować
-1 #79 PodTV 2014-11-26 20:31
Manipulacja, hipokryzja i obłuda są w mediach wszechobecne. Czas zacząć się przed tym bronić... Wyłącz tv - włącz myślenie. Zobaczcie https://www.youtube.com/watch?v=4hmsCWoyQ6s
Cytować
0 #80 myśl 2014-11-27 21:42
gdzie mieliście wczesniej rozumy głosujecie na leśniakowa a pózniej jej wyborcy na Bogaczyka ejj głupiutki narodzik z tej piwnicznej no czekam co pokażecie teraz :)
Cytować
0 #81 też piwniczanin 2014-11-28 08:27
Cytuję myśl:
gdzie mieliście wczesniej rozumy głosujecie na leśniakowa a pózniej jej wyborcy na Bogaczyka ejj głupiutki narodzik z tej piwnicznej no czekam co pokażecie teraz :)

Pomału uczymy się demokracji, wchodzi nowe pokolenie, które wie czego chce, ni ma kompleksów i chce mieć wpływ na życie swojej miejscowości.. Czas na zmiany!
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wybory 2018 r.

20 sierpień 2018 16 0
INFORMACJA Burmistrza Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój z dnia 16 sierpnia 2018 r. Czytaj więcej
27 marzec 2018 1348 0
Uchwały Rady Miasta i Gminy z dnia 20.03.2018 r. Czytaj więcej
20 marzec 2018 1395 1
Podczas dzisiejszej (19 marzec) sesji radni miasta i gminy Piwniczna-Zdrój wytyczyli nowe okręgi wyborcze. Jak mieszkańcy będą głosować w wyborach samorządowych 2018? Czytaj więcej na: http:/... Czytaj więcej
16 marzec 2018 2582 18
Wybory samorządowe 2018 już niedługo. Który z radnych gminy Piwniczna-Zdrój jest według Was najlepszy? Kto najwięcej zrobił dla gminy i jej mieszkańców? Zagłosujcie w naszej specjalnej sond... Czytaj więcej
07 grudzień 2014 12597 48
Miasto i gmina Piwniczna – Zdrój ma nowego burmistrza. Wybrany wolą wyborców Zbigniew Janeczek, emerytowany nauczyciel z Łomnicy-Zdroju złożył wczoraj (6 grudnia) uroczyste ślubowanie i obj... Czytaj więcej
30 listopad 2014 15885 110
Wyniki głosowania z dnia 30 listopada 2014 r. na Burmistrza Miasta i Gminy Piwniczna - Zdój. Burmistrzem Piwnicznej – Zdroju w ponownym głosowaniu został wybrany Zbigniew Janeczek. Uprawnieni do... Czytaj więcej
28 listopad 2014 11184 6
W Piwnicznej-Zdroju odbyła się dzisiaj (28 listopada) uroczysta sesja, podczas której 15 wybranych radnych miasta i gminy złożyło ślubowanie. Sesja rozpoczęła się o godz. 14 w Miejsko-Gminny... Czytaj więcej
28 listopad 2014 12458 47
Szanowni mieszkańcy Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój w dniu 30 listopada wybieramy burmistrza na nową kadencje w Piwnicznej – Zdroju. Zagłosujmy i postawmy na wielkiego mistrza architekta odbu... Czytaj więcej
27 listopad 2014 11387 56
Chcieliśmy zaznaczyć, że plakaty, które pojawiły się na facebooku, a także w miejscach publicznych NIE są inicjatywą naszego Komitetu Wyborczego. Niezależnie od tego co każdy z nas prywatni... Czytaj więcej
27 listopad 2014 9701 11
Jutro (28 listopada) w Piwnicznej-Zdroju odbędzie się uroczysta sesja, podczas której 15 radnych miasta i gminy złoży ślubowanie. Sesja rozpocznie się o godz. 14 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kult... Czytaj więcej
27 listopad 2014 8303 3
Podziękowania dla wyborców z Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój. Zostałem wybrany przez moich wyborców na radnego Powiatu Nowosądeckiego. Chcę wszystkim bardzo serdecznie podziękować za popar... Czytaj więcej
27 listopad 2014 8993 0
Przedstawiciele Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego dokonali podziału najważniejszych stanowisk w województwie. Prawie na pewno marszałkiem województwa przez kolejną kadencj... Czytaj więcej
26 listopad 2014 10180 10
Do drugiej tury wyborów przygotowuje się miasto i gmina Piwniczna-Zdrój. Zmierzą się w niej obecnie urzędujący burmistrz Edward Bogaczyk ubiegający się o reelekcję oraz Zbigniew Janeczek, em... Czytaj więcej
26 listopad 2014 9999 21
W Piwnicznej wszystko kręci się wokół turystyki. Z takiego założenia wychodzi obecny burmistrz uzdrowiska Edward Bogaczyk. To właśnie w tę dziedzinę chciałby inwestować w kolejnej kadencji... Czytaj więcej
26 listopad 2014 12002 28
Czyny nie słowa, kontynuujmy to, co wspólnie zaczęliśmy. Wiedza, doświadczenie i skuteczność w działaniu kluczem do sukcesu naszego Miasta i Gminy – taki hasła można przeczytać na ulotce... Czytaj więcej
25 listopad 2014 9274 17
Do drugiej tury wyborów przygotowuje się miasto i gmina Piwniczna-Zdrój. Zmierzą się w niej obecnie urzędujący burmistrz Edward Bogaczyk ubiegający się o reelekcję oraz Zbigniew Janeczek, em... Czytaj więcej
24 listopad 2014 11361 38
Edward Bogaczyk, ubiegający się o reelekcję burmistrz Piwnicznej-Zdroju, nie zjawił się na debatę z kontrkandydatem Zbigniewem Janeczkiem. Stwierdził, że nie ma czasu na debaty, bo jest zajęt... Czytaj więcej
24 listopad 2014 7879 22
W Piwnicznej-Zdroju do drugiej tury wyborów przeszli dwaj kandydaci ubiegający się o fotel burmistrza miasta i gminy – obecnie urzędujący włodarz – Edward Bogaczyk i Zbigniew Janeczek, emery... Czytaj więcej
24 listopad 2014 8035 0
Z listy nr 4 – KW Platforma Obywatelska RP z pozycji numer 9 startowała Pani Reichert – Kądziołka Elżbieta Helena, lat 66, zamieszkała Piwniczna – Zdrój. Uzyskała poparcie w wysokości 26... Czytaj więcej
24 listopad 2014 11974 81
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego ze spotkania z kandydatem na burmistrza Piwnicznej – Zdrój Zbigniewem Janeczkiem. Czytaj więcej

KB PROJEKT

Imprezy - Ogłoszenia - Wydarzenia

Ogłoszenia i Reklamy