Edward Bogaczyk, ubiegający się o reelekcję burmistrz Piwnicznej-Zdroju, nie zjawił się na debatę z kontrkandydatem Zbigniewem Janeczkiem. Stwierdził, że nie ma czasu na debaty, bo jest zajęty sprawami gminy. Nietypowy przebieg miała debata wyborcza Radia Kraków i "Gazety Krakowskiej" poświęcona drugiej turze wyborów w Piwnicznej-Zdroju. Do studia dojechał tylko kontrkandydat obecnego burmistrza - Zbigniew Janeczek, który w pierwszej turze zdobył 23,6 proc. głosów. Edwarda Bogaczyka, walczącego o kolejną kadencję, poparło prawie 28 proc. piwniczan.

Bogaczyk zapytany przez "Krakowską", dlaczego nie pofatygował się na debatę, odpowiedział pytaniem: - O czym mam rozmawiać z kandydatem, który nie przepracował w samorządzie nawet godziny?

Burmistrz dodał, że ważniejsze od rozmów jest działanie. W dniu debaty zjawili się u niego m.in. specjaliści ze Słowacji, którzy budują w Piwnicznej halę sportową. Miał też wizytę drogowców z Krakowa, związaną z planami budowy obwodnicy miasta. Na antenie radiowej Zbigniew Janeczek był pytany m.in. o zarzut stawiany burmistrzowi, dotyczący rzekomego złego zarządzania miejskimi finansami. Chodzi o dług w wysokości 28,5 mln zł, którego obsługa kosztuje rocznie ponad milion złotych. Zadłużenie powstało, bo w ostatnim czasie miasto zrealizowało wiele inwestycji. Wybudowano m.in. kompleks basenów na Radwanowie, oczyszczalnię ścieków i rozbudowano ośrodek kultury.

Janeczek stwierdził, że dług jest faktem i trzeba skonsultować się z fachowcami, jak oddłużyć gminę. On sam tego nie wie. Przyznał, że inwestycje realizowane przez obecną ekipę były potrzebne, choć jego zdaniem są mało funkcjonalne. Pytany o pomysł na ożywienie turystyki w Piwnicznej wskazał na rozwój narciarstwa i tras biegowych. Padło też pytanie o górę Kicarz, na której miała powstać stacja narciarska, ale inwestycję długo blokowali ekolodzy. Janeczek nie krył, że nie ma pełnej wiedzy na ten temat, choć od lat spory o Kicarz były jednym z najbardziej medialnych tematów związanych z Piwniczną.

- Część ludzi mówi, że Kicarz już nie należy do Piwnicznej, bo wszystko wykupili prywatni inwestorzy - stwierdził Janeczek. - Kolejna teoria jest taka, że ci, którzy górę kupili, zainwestowali na Mazurach, bo są bardziej żeglarzami niż narciarzami. Część wyborców mówiła mi, że Kicarz nie będzie stacją narciarską, bo jest za niski i nie ma odpowiedniego mikroklimatu.

Na pytanie "Krakowskiej" , który z wariantów przebiegu obwodnicy Piwnicznej wydaje mu się najlepszy, Janeczek nie krył, że nic o tym nie wie. Uciekając od odpowiedzi, zasugerował konieczność skonsultowania tematu ze specjalistami.

- Na pewno trzeba zacząć działać, bo nasz rynek nie wytrzyma ruchu samochodowego, zwłaszcza że budowany most łączący Piwniczną z Mniszkiem na Słowacji jeszcze ten ruch zwiększy - zaznaczył Janeczek.

info: [Gazeta Krakowska]

foto: [Radio Kraków]

Komentarze   

-3 #1 głupcy 2014-11-24 11:38
a co wy wiecie na te tematy-tyle samo co i on-a jeśli nie to znaczy że jesteście z urzędu. Zwykły mieszkaniec ma dostęp tylko do takiej wiedzy, która znajduje się w gazecie lub internecie-co jest w szufladach wiedzą tylko nieliczni. Mądrze przedstawił fakty-otwarcie się przyznaje do wszystkiego. Przedtem, było faworyzowanie Kuligowej bo to wiadomo już czyj człowiek, teraz degradowanie Janeczka bo jest przeciwnikiem E.B. Portal stronniczy i nikt temu nie zaprzeczy!
Cytować
+6 #2 co za paszkwil 2014-11-24 12:21
a który z ekipy kontrkandydata napisał ten "artykuł"
Cytować
-4 #3 ODWAŻNY 2014-11-24 12:24
Dlaczego krytykuje się człowieka, który jest słowny i odpowiedzialny, stawia się na umówione spotkania. Nasz Burmistrz olał debatę nie przyszedł, a powiedział, że będzie czy drogowcy z Krakowa wpadają od tak niezapowiedzian ie? w taki sposób są umawiane spotkania z burmistrzem?
Cytować
-1 #4 Bez ściemy 2014-11-24 12:30
Pan Janeczek po prostu nie mydli nam oczy tak to własnie wygląda kiedy nie obiecuje się gruszek na wierzbie. Pan Bogaczyk na debacie pewnie powiedziałby, że będziemy mieć kolejki na Kicarz i TUNEL pod rynkiem i kryty basen!
Cytować
-7 #5 RADIO KRAKÓW 2014-11-24 13:06
czy RADIO KRAKÓW akredytowało ten artykuł? nie widzę podpisu dziennikarza...
Cytować
+8 #6 ~~qq 2014-11-24 13:30
Cytuję głupcy:
a co wy wiecie na te tematy-tyle samo co i on-a jeśli nie to znaczy że jesteście z urzędu. Zwykły mieszkaniec ma dostęp tylko do takiej wiedzy, która znajduje się w gazecie lub internecie-co jest w szufladach wiedzą tylko nieliczni. Mądrze przedstawił fakty-otwarcie się przyznaje do wszystkiego. Przedtem, było faworyzowanie Kuligowej bo to wiadomo już czyj człowiek, teraz degradowanie Janeczka bo jest przeciwnikiem E.B. Portal stronniczy i nikt temu nie zaprzeczy!

O jakiej stronniczości piszesz? Jak można startować do tak ważnych wyborów nie wiedząc co się dzieje na własnym podwórku? Jak można na wszystko odpowiadać, ze powoła się specjalistów? A zapłaci za nich z własnej kieszeni? Stają do wyborów powinno się mieć minimum wiedzy co jest zaczęte, co trzeba skończyć i co jest ważne dla rozwoju Piwnicznej. Rozliczanie przez kolejne 4 lata jest stratą dla całej Gminy i do niczego nie prowadzi. Z dwojga złego trzeba wybrać mniejsze zło i wydaje się, że ciągniecie dalej inwestycji jest mocno racjonalne. A na naukę samorządu pan Janeczek ma czas, jak nie odrobił lekcji przed egzaminem. Wiele mówi ale mało racjonalnie. Szkoda tylko, że nie przeszła Pani Nowak, która mogła coś NAPRAWDĘ zrobić! Pomysł Pana Bogaczyka na Tunel jest bardzo dobry, choć finansowo mało realny - nie sądzę aby stać było na to nie Naszą Gminę ale ogólnie NASZE Państwo. Wystarczy wskazać Włochy, Norwegię gdzie tunele są rewelacyjnym rozwiązaniem komunikacyjnym! !! A ci którzy taki pomysł krytykują - nie mają widocznie pojęcia o tym. Dla nich myślenie jest ja z przedwojennego zaścianka i do takiego stanu chcą sprowadzić Piwniczną. Co by nie zrobił w tej Gminie to I TAK JEST ŹLE!!! Myślę, że nawet jak wygra Janeczek, po tygodniu euforii będą dalej krytykować - bo to nie tak, tamto nie tak! Zastanówcie się ludziska, czego naprawdę oczekujecie? Bo jak na razie z waszego zachowania wynika, że zazdrościcie wszystkim tym, którzy mają od WAS SAMYCH lepiej.
Cytować
-1 #7 prawda 2014-11-24 13:47
Na szczęście debata a raczej wywiad jest nagrany i każdy może sobie sam odsłuchać i wyciągnąć wnioski a nie czytać takich propagandowych artykułów zwolenników Pana Bogaczyka
Cytować
-1 #8 leny 2014-11-24 13:53
słuchałem wywiadu i tam wyraźnie Pani redaktor powiedziała i to trzykrotnie że Pan Bogaczyk obiecał że się pojawi na debacie po czym nie odbierał telefonu. Zastępca rano przed debatą poinformował że P. Bogaczyk się nie zjawi na debacie bo jest zajęty kampanią...

Tak wiec proszę głupot nie wypisywać. Każdy może sobie wywiadu posłuchać i wnioski wyciągnąć sam.

CZYNY NIE SŁOWA :)
Cytować
-1 #9 avg 2014-11-24 13:56
LUDZIE jak chcemy mieć TUNEL pod rynkiem to głosujmy na Bogaczyka !!! :) - tylko ciekawe czy szachy też tam się zmieszczą. Pomysłów Pana Edwarda nikt nie pobije
Cytować
+5 #10 kolega 2014-11-24 15:53
a co miał zrobić jak nie wiedział mydlić oczy? nie wie to nie wie, nikt od niego tego nie wymaga nawet wyborcy, ważne że nie ma na nazwisko Bogaczyk i to wystarczy, oddaje na pana swój głos panie Janeczek tylko dlatego że nie jesteś Pan Bogaczykiem, to że Pan nic nie wiesz nie jest dla mnie żadnym problemem, masz Pan siostrę i rodzinę dalszą w urzędzie to Panu pomgą, w rodzinie siła
Pozdrawiam
Cytować
+3 #11 norek 2014-11-24 15:59
Cytuję kolega:
a co miał zrobić jak nie wiedział mydlić oczy? nie wie to nie wie, nikt od niego tego nie wymaga nawet wyborcy, ważne że nie ma na nazwisko Bogaczyk i to wystarczy, oddaje na pana swój głos panie Janeczek tylko dlatego że nie jesteś Pan Bogaczykiem, to że Pan nic nie wiesz nie jest dla mnie żadnym problemem, masz Pan siostrę i rodzinę dalszą w urzędzie to Panu pomgą, w rodzinie siła
Pozdrawiam

o jej!! tak?! - no tak w kupie siła - nikt go nie ruszy
Cytować
+6 #12 akredytacja 2014-11-24 16:07
Cytuję RADIO KRAKÓW:
czy RADIO KRAKÓW akredytowało ten artykuł? nie widzę podpisu dziennikarza...

może autoryzowało ten artykuł a nie akredytowało - jeśli nawet już to przejęzyczenie to pytam się po co miało "akredytować" skoro jest nagranie - zna się pan/i na czymś? to proszę to wykonywać zgodnie z akredytacją
Cytować
0 #13 prostak 2014-11-24 16:08
Jak można zamieścić taki artykuł się pytam? P. Bogaczyk ma niezłego zwolennika. ehhh szkoda słów...
Cytować
-2 #14 Piwniczak 2014-11-24 16:11
NIE CZYTAM TAKICH GŁUPOT I TAK BĘDĘ GŁOSOWAŁ NA ZBIGNIEWA JANECZKA CHOĆ BYŚCIE CO WYMYŚLILI NAS MYŚLĄCYCH PIWNICZAN JEST WIĘCEJ :D
Cytować
+1 #15 AKREDYTACJA 2014-11-24 17:17
Cytuję akredytacja:
Cytuję RADIO KRAKÓW:
czy RADIO KRAKÓW akredytowało ten artykuł? nie widzę podpisu dziennikarza...

może autoryzowało ten artykuł a nie akredytowało - jeśli nawet już to przejęzyczenie to pytam się po co miało "akredytować" skoro jest nagranie - zna się pan/i na czymś? to proszę to wykonywać zgodnie z akredytacją



Drogi POLONISTO =
Akredytacja (z fr. accréditer, „upełnomocnić”) – udzielenie pełnomocnictwa.
synonim do słowa akredytacja, żebyś mógł rozbudować swój słownik:
akredytowanie, potwierdzenie, uprawnienie, zgoda, uwierzytelnieni e,potwierdzenie . - słownik synonimów
Cytować
-3 #16 JANECZEK GÓRĄ 2014-11-24 17:54
Ja słuchałem audycji bo lubię sam wyrabiać sobie zdanie na pewne tematy. Nie musi mi nikt tłumaczyć co zostało powiedziane a co nie. Czy poplecznicy P. Bogaczyka mają nas już za takich idiotów?
to, że był wybierany przez 4 kadencje nie znaczy, że nie mamy mózgu
Cytować
+8 #17 Maria 2014-11-24 18:21
Panie Janeczku kto będzie zastępcą, chcemy wiedzieć. Czyżby jakiś emerytowany nauczyciel?A może specjalista z Poznania?
Cytować
+5 #18 akredytacja 2014-11-24 18:32
Cytuję AKREDYTACJA:
Cytuję akredytacja:
Cytuję RADIO KRAKÓW:
czy RADIO KRAKÓW akredytowało ten artykuł? nie widzę podpisu dziennikarza...

może autoryzowało ten artykuł a nie akredytowało - jeśli nawet już to przejęzyczenie to pytam się po co miało "akredytować" skoro jest nagranie - zna się pan/i na czymś? to proszę to wykonywać zgodnie z akredytacją



Drogi POLONISTO =
Akredytacja (z fr. accréditer, „upełnomocnić”) – udzielenie pełnomocnictwa.
synonim do słowa akredytacja, żebyś mógł rozbudować swój słownik:
akredytowanie, potwierdzenie, uprawnienie, zgoda, uwierzytelnienie,potwierdzenie. - słownik synonimów

zatem co oznacza autoryzacja?
Autoryzacja – wyrażenie zgody przez udzielającego informacji prasie na publiczne rozpowszechnien ie swej wypowiedzi w danej formie.

Potocznie: W przypadku wywiadów prasowych, autoryzacja polega na wspólnym uzgodnieniu ostatecznego tekstu wywiadu przez osobę jej udzielającą i dziennikarza, przed jego publikacją.
Art. 14 ust. 2 Prawa Prasowego (ust. z dn. 26 stycznia 1984 r.) mówi, że dziennikarz nie może odmówić osobie udzielającej informacji autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi, o ile nie była ona uprzednio publikowana.

Dziennikarz nie ma obowiązku prawnego informowania udzielającego wiadomości o prawie żądania autoryzacji (odmiennie: J. Sobczak – dziennikarz ma obowiązek, choć nie wynika on z treści żadnej ustawy). Poinformowanie o prawie żądania autoryzacji jest etycznie wskazane. Dziennikarz nie musi zabiegać o autoryzację, wystąpienie o nią należy do udzielającego informacji.
Dziennikarz ma obowiązek przekazania wypowiedzi rozmówcy do autoryzacji, jeżeli ten wyraźnie sobie tego zażyczy. Praktyka dziennikarska jest taka, że jeśli rozmówca tego zastrzeżenia nie poczyni, domniemywa się, iż autoryzacji nie żąda. Poza tym, nie jest generalnie przyjęte autoryzowanie tekstów, a jedynie wywiadów.

Akredytacja (z fr. accréditer, „upełnomocnić”) – udzielenie pełnomocnictwa.

Ogólnie termin akredytacja oznacza postępowanie, w którym upoważniona jednostka wydaje formalne oświadczenie, że organizacja lub osoba są kompetentne do wykonywania określonych zadań. Wiąże się to z inspekcją dotyczącą postępowania i jakości usług wykonywanych przez akredytowaną osobę lub organizację. W Polsce upoważnioną jednostką akredytującą laboratoria oraz różne podmioty gospodarcze i instytucje inspekcyjne jest Polskie Centrum Akredytacji. Zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17000:2006 akredytacja jest to "atestacja przez stronę trzecią, dotycząca jednostki oceniającej zgodność, służąca formalnemu wykazaniu jej kompetencji do wykonywania określonych zadań w zakresie oceny zgodności".
podano za:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Akredytacja
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autoryzacja

Rozumiem że Radio Kraków uzyskało akredytację aby móc w ogóle prowadzić wywiad aby go później "akredytować" - rozumiesz różnicę polonisto/tko.
Słownik masz dobry tylko nie rozumiesz znaczenia słów i sytuacji gdzie mają zastosowanie.
Cytować
+5 #19 Poplecznik 2014-11-24 19:29
Cytuję JANECZEK GÓRĄ:
Ja słuchałem audycji bo lubię sam wyrabiać sobie zdanie na pewne tematy. Nie musi mi nikt tłumaczyć co zostało powiedziane a co nie. Czy poplecznicy P. Bogaczyka mają nas już za takich idiotów?
to, że był wybierany przez 4 kadencje nie znaczy, że nie mamy mózgu

2x TAK
Tak mają !
Tak nie macie!
Cytować
+5 #20 Rolnik 2014-11-24 21:26
Wy tu tylko o wyborach :cry: a tu był FINAŁ "Rolnik szuka żony" !!!

"Rolnik szuka żony": większość par nie zdecydowała się na wspólne życie

Emocji rzeczywiście nie brakowało, głównie dlatego, że większość par nie zdecydowała się na wspólne życie. Kasia nie zdecydowała się na zamieszkanie u Zbigniewa, Adam wyznał, że skrzywdził Anię, a między Grzegorzem i Ewą oraz Stanisławem i Grażyną nie narodziło się uczucie.

Program "Rolnik szuka żony" to polska wersja formatu telewizyjnego obecnego i odnoszącego sukcesy w 30 krajach na całym świecie. Ósemce polskich rolników (w wieku od lat 21 do 60 lat) do szczęścia brakuje tylko jednego – towarzyszki życia. Główna antena Telewizji Polskiej zdecydowała się im pomóc w rozwiązaniu tego problemu.

"Rolnik szuka żony" oglądał średnio około 3,5 mln widzów. Program wzbudził jednak spore kontrowersje i spotkał się z krytyką między innymi ze strony prof. Magdaleny Środy. Mimo to format powróci z drugim sezonem.

W finale pierwszej serii programu "Rolnik szuka żony" uczestnicy opowiedzieli prowadzącej, jak potoczyły się ich relacje z wybranymi przez nich kobietami. Jak się okazało, wspólną przyszłość planują jedynie Paweł z Natalią.

- To będzie odcinek pełen szczerych rozmów i konfrontacji, a także wzruszeń. W pewnym momencie poprosiłam nawet o wyłączenie kamer. Musiałam pobyć chwilę sama, by opanować emocje - mówiła przed finałem w rozmowie z "Kurierem TV" prowadząca Marta Manowska.

Czekam na kolejny sezon :roll:
Cytować
+2 #21 cdn akredytacji 2014-11-24 21:55
Cytuję akredytacja:
Cytuję AKREDYTACJA:
Cytuję akredytacja:
Cytuję RADIO KRAKÓW:
czy RADIO KRAKÓW akredytowało ten artykuł? nie widzę podpisu dziennikarza...

może autoryzowało ten artykuł a nie akredytowało - jeśli nawet już to przejęzyczenie to pytam się po co miało "akredytować" skoro jest nagranie - zna się pan/i na czymś? to proszę to wykonywać zgodnie z akredytacją



Drogi POLONISTO =
Akredytacja (z fr. accréditer, „upełnomocnić”) – udzielenie pełnomocnictwa.
synonim do słowa akredytacja, żebyś mógł rozbudować swój słownik:
akredytowanie, potwierdzenie, uprawnienie, zgoda, uwierzytelnienie,potwierdzenie. - słownik synonimów

zatem co oznacza autoryzacja?
Autoryzacja – wyrażenie zgody przez udzielającego informacji prasie na publiczne rozpowszechnienie swej wypowiedzi w danej formie.

Potocznie: W przypadku wywiadów prasowych, autoryzacja polega na wspólnym uzgodnieniu ostatecznego tekstu wywiadu przez osobę jej udzielającą i dziennikarza, przed jego publikacją.
Art. 14 ust. 2 Prawa Prasowego (ust. z dn. 26 stycznia 1984 r.) mówi, że dziennikarz nie może odmówić osobie udzielającej informacji autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi, o ile nie była ona uprzednio publikowana.

Dziennikarz nie ma obowiązku prawnego informowania udzielającego wiadomości o prawie żądania autoryzacji (odmiennie: J. Sobczak – dziennikarz ma obowiązek, choć nie wynika on z treści żadnej ustawy). Poinformowanie o prawie żądania autoryzacji jest etycznie wskazane. Dziennikarz nie musi zabiegać o autoryzację, wystąpienie o nią należy do udzielającego informacji.
Dziennikarz ma obowiązek przekazania wypowiedzi rozmówcy do autoryzacji, jeżeli ten wyraźnie sobie tego zażyczy. Praktyka dziennikarska jest taka, że jeśli rozmówca tego zastrzeżenia nie poczyni, domniemywa się, iż autoryzacji nie żąda. Poza tym, nie jest generalnie przyjęte autoryzowanie tekstów, a jedynie wywiadów.

Akredytacja (z fr. accréditer, „upełnomocnić”) – udzielenie pełnomocnictwa.

Ogólnie termin akredytacja oznacza postępowanie, w którym upoważniona jednostka wydaje formalne oświadczenie, że organizacja lub osoba są kompetentne do wykonywania określonych zadań. Wiąże się to z inspekcją dotyczącą postępowania i jakości usług wykonywanych przez akredytowaną osobę lub organizację. W Polsce upoważnioną jednostką akredytującą laboratoria oraz różne podmioty gospodarcze i instytucje inspekcyjne jest Polskie Centrum Akredytacji. Zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17000:2006 akredytacja jest to "atestacja przez stronę trzecią, dotycząca jednostki oceniającej zgodność, służąca formalnemu wykazaniu jej kompetencji do wykonywania określonych zadań w zakresie oceny zgodności".
podano za:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Akredytacja
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autoryzacja

Rozumiem że Radio Kraków uzyskało akredytację aby móc w ogóle prowadzić wywiad aby go później "akredytować" - rozumiesz różnicę polonisto/tko.
Słownik masz dobry tylko nie rozumiesz znaczenia słów i sytuacji gdzie mają zastosowanie.



Oki może masz rację, ale zapytam jutro nauczycielki na j.polskim.
Cytować
+1 #22 dezercja 2014-11-24 22:11
Panie Edwardzie

ANI NIE CZYNY ANI NIE SŁOWA
Cytować
+1 #23 aLA 2014-11-24 22:51
MNIE RÓWNIEŻ NIE DZIWI ŻE EB SIĘ NIE ZJAWIŁ JAK SIĘ NIE MA NIC DO POWIEDZENIA TO SIĘ SIEDZI W DOMU
Cytować
+6 #24 tunele 2014-11-24 22:55
We wrześniu 1995r. rząd grecki powołał spółkę akcyjną Egnatia Odos – „Autostrada Egnatia” całkowita długość drogi wynosi około 670 km - od Igoumenitsy nad Morzem Jońskim aż do tureckiego miasteczka Kipi leżącego na granicy grecko-tureckie j. Czas podróży pomiędzy tymi punktami skrócił się z 12 do 6 godzin . Projekt jest finansowany mniej więcej po połowie przez rząd Grecji i przez Unię Europejską. Całkowity koszt szacowany był początkowo na ponad 3,8 miliarda euro. Połowę tych pieniędzy miała pochłonąć budowa mostów (20%) i tuneli (30%). W praktyce na budowę wydano prawie 7 mld euro, a więc blisko dwa razy więcej niż planowano. Początkowo planowano zakończenie budowy na 2004 r. - aby zdążyć przed Igrzyskami Olimpijskimi, jednak budowa trwała dużo dłużej - do 2009 r. W następnych latach kończono budowę dróg dojazdowych oraz infrastrukturę w otoczeniu autostrady. Wybudowano m. in.

- 74 tunele (69 z nich ma dwa kanały) o łącznej długości 49,5 km, w tym:
- dwukanałowy tunel Driskos o długości 4,7 km
- dwukanałowy tunel Dodoni o długości 3,4 km
- jednokanałowy tunel Metsovo o długości 3,5 km
- 12 innych tuneli o długości powyżej 800 m

Należy pamiętać, że znaczna część drogi przebiega przez górzyste rejony Epiru, (górskiego pasma Pindos 2600 m), które oddzielają Epir od Macedonii i Tesalii -północno-zacho dnia części Grecji, gdzie produkcja rolna zawsze była jedną z najniższych w Grecji; istotną rolę odgrywało natomiast pasterstwo; oraz tereny bogate w zabytki i rezerwaty przyrody. Przykładem może być np. teatr w Dodoni i przyległe stanowiska archeologiczne. Pomimo wielu atrakcji do Epiru nie przyjeżdża tylu turystów co do innych części Grecji. W trakcie budowy,w celu ochrony walorów turystyczno - przyrodniczych zdecydowano się prawie dwukrotnie wydłużyć tunel - do 3,4 km. Z kolei tunel Driskos ma dwa kanały o długości 4,7 km każdy, wydrążone w masywie Pindos na wysokości 850 m. n.p.m. W okolicach Metsova, tradycyjnej wioski odwiedzanej przez rzesze turystów, powstała grupa tuneli i wiaduktów zmniejszających wpływ ruchu autostradowego na otoczenie. 40 km odcinek autostrady w okolicach Greveny dostał nową lokalizację w celu ochrony siedlisk niedźwiedzi brunatnych. W sumie blisko 7% budżetu autostrady przeznaczone zostało na cele związane z ochroną środowiska naturalnego i zabytków.
Cytować
+1 #25 PLAKATY NA MIEŚCIE 2014-11-25 06:16
Pragniemy poinformować szanowne gremium adoracji Edwarda Bogaczyka iż PLAKATY to tylko i wyłącznie inicjatywa NIEZADOWOLONYCH MIESZKAŃCÓW. Chcemy zmiany i napisaliśmy to.W tej chwili nie tak ważne jest dla nas kto jest jego przeciwnikiem. Jesteśmy PRZECIWNI obecnej władzy i to podkreślamy-nie zależnie od tego kto byłby w drugiej turze działalibyśmy tak samo. Przygotowywaliś my się długo-wróg jest silny, nie lekceważymy go. Szanujemy jego siłę i to jak działa. Nie można mu odmówić charyzmy.

Nie były to plakaty-paszkwi le, zostały one sprawdzone pod względem prawnym tak, aby nie naruszały niczyjego dobra, ani imienia, nie szkalowały, a wyrażały naszą opinię.

Janeczek od początku prowadzi pozytywną kampanię i nikomu nic nie wytyka,w przeciwieństwie do komitetów, które tutaj obsmarowują każdego.
My też mamy prawo wyrazić swoją opinię, a brzmi ona:

CHCEMY ZMIANY BURMISTRZA MiG PIWNICZNA-ZDRÓJ!!!
Nie dajmy się-połączmy siły!
Gorzej już być nie może!
Cytować
+1 #26 prawda 2014-11-25 07:28
Ktos chce dobrze dla piwnicznej ale nie pomyslal o p.Zbyszku i zrobil to na wlasna reke bez konsultacji.Jes li widnieja na nim nazwiska to ten ktos powinien uzyskac zgode o wykozystaniu ich. Czyzby nowy szpieg:-)
Cytować
+3 #27 POMAGAM NR 477 2014-11-25 11:05
Piwniczna dla Piwniczan!!! precz z tatarami !!!! Rozjaśniam sytuacje dlaczego w pierwszej turze Bogaczyk miał więcej głosów. Też chce zmiany Burmistrza. ale jeśli ultimatum ma być pan Janeczek to ja wymiękam.... no bez jaj....... tatarzy niech zarządzają jak to oni mówią ... Łobornikiym!!! hahaha .... WON Z TĄD!!!!! :-) :-) :-) Piyrugi Lepić ha ha ha. KOCHAJCIE DESZCZ - TYLKO ON NA WAS LECI AAAA Ważne: chce aby ten post rzucał sie w oczy więc dawajcie same minusy...... z góry dzięki
Mówi Pan Edward do Pana Zbigniewa:
- Zbyszek jaki nawóz jest lepszy? sztuczny czy naturalny?
- wiesz Edziu to kwestia smaku :-O :......-)
Cytować
+1 #28 PO GODZINACH! 2014-11-25 11:31
Przez cały czas swojego panowania E.B. rzadko bywał w magistracie. Pensyjkę ma mizerną, więc do tej pensyjki trzeba było dorobić. Jak dorobić jeśli się nic nie umie? W przypadku burmistrza sprawa jest prosta: wystarczy kazać sobie wypisać delegację. Tym to sposobem Burmistrz był nieosiągalny dla tych, którzy zechcieliby mu zawracać głowę, decyzji podejmować nie musiał, a dodatkowo dorabiał sobie całkiem przyzwoicie. W skali miesiąca było to około2,5 tyś. złotych.
Tak było do czasu 16.XI. Pozycja niezatapialnego burmistrza zaczęła się chwiać.
Już nie ma pewności, czy w drugiej turze wyborów nie polegnie /JA WIEM, ŻE POLEGNIE!/ i teraz ochoczo zabrał sie do pracy. Przed południem nadal jest nieosiągalny, bardzo, bardzo zajęty, oj, bardzo... za to w czasie, kiedy magistrat pustoszeje od urzędników i petentów, obaj burmistrzowie zabierają się do wytężonej pracy.
Obaj wychodzą z magistratu bardzo zmęczeni...
Ja to się im wcale nie dziwię, bo wynoszenie z szaf i szuflad trupów jest zajęciem wyczerpującym,z apachy niemiłe, a upchnięcie ich pod dywany także do łatwych nie należy.
Upchnięte pod dywanami trupy nie znikną same. Trzeba ich wynieść, wtedy zapach w magistracie będzie zdecydowanie przyjemniejszy. Ale to już zadanie dla pana Janeczka. Łatwo miał nie będzie, ale ..."widziały gały, co brały..."
Tak więc początek pracy panie Janeczek nie będzie dla pana ani miły, ani łatwy. Życzymy zdrowia, bo trupi jad jest bardzo szkodliwy.
Cytować
+2 #29 Słowa, słowa, słowa. 2014-11-25 11:33
Cytuję dezercja:
Panie Edwardzie

ANI NIE CZYNY ANI NIE SŁOWA


Kicarz, kolejka, budowa tunelu w kupie błota! Ludzie-tunele to sie drąży w skałach, a nie robi w osuwiskowej ziemi!
Cytować
-4 #30 Łomniczanin 2014-11-25 14:33
Cytuję POMAGAM NR 477:
Piwniczna dla Piwniczan!!! precz z tatarami !!!! Rozjaśniam sytuacje dlaczego w pierwszej turze Bogaczyk miał więcej głosów. Też chce zmiany Burmistrza. ale jeśli ultimatum ma być pan Janeczek to ja wymiękam.... no bez jaj....... tatarzy niech zarządzają jak to oni mówią ... Łobornikiym!!! hahaha .... WON Z TĄD!!!!! :-) :-) :-) Piyrugi Lepić ha ha ha. KOCHAJCIE DESZCZ - TYLKO ON NA WAS LECI AAAA Ważne: chce aby ten post rzucał sie w oczy więc dawajcie same minusy...... z góry dzięki
Mówi Pan Edward do Pana Zbigniewa:
- Zbyszek jaki nawóz jest lepszy? sztuczny czy naturalny?
- wiesz Edziu to kwestia smaku :-O :......-)

jak masz jaja cwaniaczku to sie ujawnij umówimy sie zeby ci spuchły myślisz że jesteś lepszy bo mieszkasz w piwnicznej ?!nie masz kultury ani klasy gorszy cham z ciebie niż juhas co owce pacie bo on innych szanuje nie ważne z kąd by był
Cytować
-1 #31 głos 2014-11-25 18:05
Cytuję Łomniczanin:
a ja zagłosuje na Janeczka i mam nadzieję że zastępcą zostanie faktycznie Michalik, bo jak to jest że tylko on zauważył potencjał w gminie pełnej lasów a właściwie to w lesie mieszkamy. Michalik chce zrobić tartak i wycinać nam lasy,bardzo się cieszę niech się w końcu do czegoś przydadzą i młodzi będą mieli gdzie pracować i to na miejscu a nie jeździć po świecie za chlebem. A dyrektora nadleśnictwa wywalić bo tyle lat na stanowisku siedzi a nie widzi że w lasach jest kura znosząca złote jajka. Panie Janeczek głosuję z rodziną na Pana i Pana Michalika, czekam na tartak.
Pozdrowienia z Łomnicy

racja popieram, będą pracować na miejscu i wydawać na miejscu i gmina w końcu ruszy z dłuów
Cytować
+1 #32 zagubionywyborca 2014-11-26 10:58
haaa panie lub pani POMAGAM.. dobry post. mocny i dosadny i nie obraża tylko mówi prawde.. mialem glosowac na Pana Zb. ale jednak zaglosuje na pana Ed. dobre dobre.:-) a Sz. P. Zb. niech odgrzebie z szafy czerwony krawat. może mu pomoże jak sobie przypomni jak jeździł na zebrania partyjne
Cytować
+1 #33 ewus 2014-11-26 11:04
oo prosze.... odezwal sie typowy lomniczanin. nic dodac nic ująć. jak sie prawde powie. to juz agresja. to wiekszy rasista niż każdy jeden.
Prosty test. jak Łmniczanin powie: Jestem dumny z tego ze jestem Łomniczaninem to co mówi piwniczanin?
- świetnie stary, i to się liczy. tak trzymaj,
A co mowi Łomniczanin jak piwniczanin mówi że jest dumny że jest Piwniczaninem?
- "Za****ć ci cwaniaku"?
Cytować
+5 #34 zajączek 2014-11-26 16:22
Ludzie! to nie słaby i niekumaty Janeczek co kompletnie nie wie co sie w gminie dzieje ma rządzić Piwniczną. Piwniczną chce rządzić Michalik z Brzeznej i 3 paniusie. Czy to do Was nie dociera?
Cytować
0 #35 Łomniczanka 2014-11-26 18:04
Piwniczna nigdy nie miała w nazwie Zdrój ! a dlaczego? przecież oni nie mają ani jednego źródła wody mineralnej !!! A dlaczego Łomnicy odebrano Majerz? - żeby w Piwnicznej znalazł się choć jeden prawy człowiek : :)
Cytować
+4 #36 poemat 2014-11-26 18:45
Nasz Burmistrz Edward Kochany

Strasznie nocami zapracowany

Pracuje ciężko w trudzie i znoju

By odejść od nas w świętym spokoju

Sam nie wie nadal jak to rozegra

Jedno jest pewne-tym razem przegra

Dlatego teraz nie dziwcie się ludzie

że po 20 w UMiG pracuje w trudzie.

Oczy wszak mamy,mamić się nie damy

tym razem wiemy-z Edziem wygramy.

Panie burmistrzu-czar , urok prysnął

a nade wszystko koryto wyschło...



(tak mnie naszło przy okazji czytania broszury.. :) )
Cytować
+1 #37 cytat 2014-11-26 19:55
znalezione na Myślących:
"Czyny nie słowa " były mottem tegorocznych wyborów Bogaczyka. Elektorat nie docenił tych wiekopomnych czynów i postanowił leczyć kaca po rządach E.B. w innym bufecie.
Nie byłby jednak sobą E.B. jeśli nie naobiecywałby czegoś, w momencie, kiedy oddala sie mu wizja zasiadania od lat na tym samym stołku. No więc czaruje w Sądeczaninie,że:
- "zauważono zwiększony ruch turystyczny". Ciekawe, kto zauważył, bo firmy, które zajmują się podstawową obsługą turystów /noclegi,wyżywi enie/ narzekają. W budżecie miasta także nie odnotowano zwiększonych wpływów. Więc kto widzi to zwiększenie? - tylko wyobraźnia E.B.
-"w opinii wczasowiczów wizerunek zmienia się na lepsze". Żałuję, że nie mnie jest dane -choć raz, jeden jedyny- usłyszeć pochwały od przyjezdnych. Mam pecha : spotykam samych niezadowolonych , pytających gdzie ta Piwniczna, którą znają z początku lat 90-tych. Niektórzy są aż tak bezczelni, że twierdzą, iż za tzw. komuny było lepiej.
Łza się w oku kręci...Młodzi byliśmy !!!! fakt, bywało ponurawo,paszpo rtów nie mieliśmy w domu, ale jak ktoś bardzo chciał, to sobie pojechał. I - co najdziwniejsze - wracał. Dlaczego teraz tak bardzo nie chce się tu wracać?
-"...dodatkowe atrakcje..." zapowiada E.B. Panie Burmistrzu, mało to najedliśmy się za pana wstydu? Jeszcze mało? Może te "atrakcje" należałoby dokończyć, wykorzystać, a nie kombinować na co znowu sie zapożyczyć, żeby budować dodatkowe. Nie dałoby się zasłynąć czymś innym, niż nietrafionymi inwestycjami i wysokością zadłużenia.
Cytat E.B..z zebrania w osiedlu Centrum,że "Gmina nie jest od robienia atrakcji..." Każdy ma jakiś priorytet w zmienianiu: jeden najczęściej zmienia majtki,inny zmienia rękawiczki, inny skarpetki. E.B. najczęściej zmienia zdanie.
-"prywatny inwestor kupił tzw. Nowy Wyciąg na Suchej Dolinie". Problem jest tylko taki,że nic z tego dla Suchej Doliny nie wynika. Uruchomienie tego wyciągu jest nie lada wyzwaniem, na co składa się kilka problemów.Dla Gminy wynikają dwie sprawy : jedna w zakopiańskiej prokuraturze, druga w sądzie cywilnym.
-"prywatny inwestor zapewnia,że nie zrezygnuje zagospodarowani a Kicarza. Patrzcie jaki skąpy ten obecny inwestor. Nie dość,że szkoda mu na paliwo ,żeby dojechać i oświadczyć, a tylko ustami E.B. przekazuje,że jest, i istnieje.Skneru s okropny- nawet baneru nie postawił. A przecież gotowy już był, a kilka lat temu uaktualniono nawet datę otwarcia sezonu na 2022 rok.
Panie Burmistrzu, zdrowie pozwoli nam na powożenie się w tak sędziwym wieku?dożyjemy my chociaż tego roku? Pewnie, niestety, nie wszyscy.
"Słowa i czyny, wciąż się splatają
Tworzą rodziny i dzieci mają.
Czasem rozwody ze sobą biorą
Cytować
-5 #38 Łomnica 2014-11-26 19:59
ja wszystkim krytykom burmistrza EB przypominam że jednakże te nowe inwestycje i rozwój miasta to w 50 procent jego zasługa. Był Bestia konsekwentny. To nawet ja widze Ale mam to w nosie. Wybierzcie proszę pana Zbysia to rozkwitnie Łomnica ale nie wiem czy aż tak bardzo, bo nazs kochany Nauczyciel nie ma żadnych kontaktów ani w Powiecie i województwie i w kraju no może tylko córkę przy małych wnioskach o pieniądze w Warszawie. A tamten ma. Chcesz rozwoju Łomnicy głosuj błagam na Pana Zbysia.bo my łomniczanie już się cieszymy z przyszłej odnowionej naszej wioski kochanej. On to zrobi dla nas!!!!!!! i głosujcie na ankiete kto ma być burmistrzem. Ja już ponad 100 razy kliknełem na Pana Zbysia. Piwniczany przegrają!!!!!!
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wybory 2018 r.

27 marzec 2018 624 0
Uchwały Rady Miasta i Gminy z dnia 20.03.2018 r. Czytaj więcej
20 marzec 2018 694 1
Podczas dzisiejszej (19 marzec) sesji radni miasta i gminy Piwniczna-Zdrój wytyczyli nowe okręgi wyborcze. Jak mieszkańcy będą głosować w wyborach samorządowych 2018? Czytaj więcej na: http:/... Czytaj więcej
16 marzec 2018 1622 18
Wybory samorządowe 2018 już niedługo. Który z radnych gminy Piwniczna-Zdrój jest według Was najlepszy? Kto najwięcej zrobił dla gminy i jej mieszkańców? Zagłosujcie w naszej specjalnej sond... Czytaj więcej
07 grudzień 2014 11716 48
Miasto i gmina Piwniczna – Zdrój ma nowego burmistrza. Wybrany wolą wyborców Zbigniew Janeczek, emerytowany nauczyciel z Łomnicy-Zdroju złożył wczoraj (6 grudnia) uroczyste ślubowanie i obj... Czytaj więcej
30 listopad 2014 15024 110
Wyniki głosowania z dnia 30 listopada 2014 r. na Burmistrza Miasta i Gminy Piwniczna - Zdój. Burmistrzem Piwnicznej – Zdroju w ponownym głosowaniu został wybrany Zbigniew Janeczek. Uprawnieni do... Czytaj więcej
28 listopad 2014 10456 6
W Piwnicznej-Zdroju odbyła się dzisiaj (28 listopada) uroczysta sesja, podczas której 15 wybranych radnych miasta i gminy złożyło ślubowanie. Sesja rozpoczęła się o godz. 14 w Miejsko-Gminny... Czytaj więcej
28 listopad 2014 11620 47
Szanowni mieszkańcy Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój w dniu 30 listopada wybieramy burmistrza na nową kadencje w Piwnicznej – Zdroju. Zagłosujmy i postawmy na wielkiego mistrza architekta odbu... Czytaj więcej
27 listopad 2014 10354 56
Chcieliśmy zaznaczyć, że plakaty, które pojawiły się na facebooku, a także w miejscach publicznych NIE są inicjatywą naszego Komitetu Wyborczego. Niezależnie od tego co każdy z nas prywatni... Czytaj więcej
27 listopad 2014 9063 11
Jutro (28 listopada) w Piwnicznej-Zdroju odbędzie się uroczysta sesja, podczas której 15 radnych miasta i gminy złoży ślubowanie. Sesja rozpocznie się o godz. 14 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kult... Czytaj więcej
27 listopad 2014 7637 3
Podziękowania dla wyborców z Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój. Zostałem wybrany przez moich wyborców na radnego Powiatu Nowosądeckiego. Chcę wszystkim bardzo serdecznie podziękować za popar... Czytaj więcej
27 listopad 2014 8186 0
Przedstawiciele Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego dokonali podziału najważniejszych stanowisk w województwie. Prawie na pewno marszałkiem województwa przez kolejną kadencj... Czytaj więcej
26 listopad 2014 9417 10
Do drugiej tury wyborów przygotowuje się miasto i gmina Piwniczna-Zdrój. Zmierzą się w niej obecnie urzędujący burmistrz Edward Bogaczyk ubiegający się o reelekcję oraz Zbigniew Janeczek, em... Czytaj więcej
26 listopad 2014 9226 21
W Piwnicznej wszystko kręci się wokół turystyki. Z takiego założenia wychodzi obecny burmistrz uzdrowiska Edward Bogaczyk. To właśnie w tę dziedzinę chciałby inwestować w kolejnej kadencji... Czytaj więcej
26 listopad 2014 11012 28
Czyny nie słowa, kontynuujmy to, co wspólnie zaczęliśmy. Wiedza, doświadczenie i skuteczność w działaniu kluczem do sukcesu naszego Miasta i Gminy – taki hasła można przeczytać na ulotce... Czytaj więcej
25 listopad 2014 8504 17
Do drugiej tury wyborów przygotowuje się miasto i gmina Piwniczna-Zdrój. Zmierzą się w niej obecnie urzędujący burmistrz Edward Bogaczyk ubiegający się o reelekcję oraz Zbigniew Janeczek, em... Czytaj więcej
24 listopad 2014 10694 38
Edward Bogaczyk, ubiegający się o reelekcję burmistrz Piwnicznej-Zdroju, nie zjawił się na debatę z kontrkandydatem Zbigniewem Janeczkiem. Stwierdził, że nie ma czasu na debaty, bo jest zajęt... Czytaj więcej
24 listopad 2014 7228 22
W Piwnicznej-Zdroju do drugiej tury wyborów przeszli dwaj kandydaci ubiegający się o fotel burmistrza miasta i gminy – obecnie urzędujący włodarz – Edward Bogaczyk i Zbigniew Janeczek, emery... Czytaj więcej
24 listopad 2014 7293 0
Z listy nr 4 – KW Platforma Obywatelska RP z pozycji numer 9 startowała Pani Reichert – Kądziołka Elżbieta Helena, lat 66, zamieszkała Piwniczna – Zdrój. Uzyskała poparcie w wysokości 26... Czytaj więcej
24 listopad 2014 11232 81
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego ze spotkania z kandydatem na burmistrza Piwnicznej – Zdrój Zbigniewem Janeczkiem. Czytaj więcej
23 listopad 2014 8235 22
W dogrywce o fotel burmistrza Piwnicznej powalczą ubiegający się o trzecią kadencje Edward Bogaczyk, który w pierwszej turze wyborów zdobył 27,91% głosów i Zbigniew Janeczek, nauczyciel z Ło... Czytaj więcej

KB PROJEKT

Imprezy - Ogłoszenia - Wydarzenia

Ogłoszenia i Reklamy