Miasto i gmina Piwniczna – Zdrój ma nowego burmistrza. Wybrany wolą wyborców Zbigniew Janeczek, emerytowany nauczyciel z Łomnicy-Zdroju złożył wczoraj (6 grudnia) uroczyste ślubowanie i objął swoje obowiązki. Uroczysta sesja zwołana przez komisarza wyborczego w Nowym Sączu odbyła się w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Piwnicznej-Zdroju. Udział w niej wzięli ustępujący włodarze miasta – burmistrz Edward Bogaczyk oraz jego zastępca Tomasz Kmiecik, zaproszeni goście: poseł Andrzej Czerwiński (PO), Władysław Wnętrzak, wójt gminy Rytro, Marian Dobosz, radny powiatu nowosądeckiego oraz radni tego regionu. Na ślubowanie nowego burmistrza przyszło też wielu mieszkańców miasta i gminy.
Sesję otworzył Jan Toczek, przewodniczący Rady Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Zanim nowy burmistrz Zbigniew Janeczk złożył uroczyste ślubowanie, odebrał on zaświadczenie o wyborze na ten urząd z rąk Danuty Lelito, przewodniczącej gminnej komisji wyborczej. Przewodnicząca wręczając nowemu włodarzowi miasta ten dokument pogratulowała mu wyboru. Życzyła mu wielu sukcesów, a także tego, aby trud, który podjął, przyniósł wymierne efekty. Podziękowała również byłym już gospodarzom Piwnicznej za pracę włożoną w rozwój miasta i gminy. Potem nowy burmistrz złożył ślubowanie.
 
- Obejmując urząd burmistrza miasta i gminy Piwniczna-Zdrój uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta i gminy Piwniczna-Zdrój. Tak mi dopomóż Bóg – zakończył rotę ślubowania Zbigniew Janeczek.
 
Po zakończeniu tej części sesji nowy burmistrz zabrał głos przedstawiając plany do realizacji w mieście i gminie na najbliższe cztery lata.
 
- Ten dzień jest ważny dla nas wszystkich, ale także dla mnie – zaczął Zbigniew Janeczek. – Dzisiaj zaczyna się czas spełnienia obietnic wyborczych. Ten czas będzie dla mnie i całego urzędu trudnym okresem. Czasem bardzo intensywnej pracy, zmian i nowych rozwiązań, które chcę zaproponować naszej gminie. Liczę na to, że wszyscy tu zebrani będą uczestniczyć w tym procesie. Radni, pracownicy urzędu, mieszkańcy! - Wasz głos, Wasza opinia i nasza wspólna praca pomoże rozwiązać problemy, które dotychczas wydawałyby się nierozwiązywalne. Dlatego tu i teraz chcę podkreślić, że zawsze będę otwarty na Państwa sugestie, pomysły i projekty, które mogą poprawić sytuację gminy Piwniczna – Zdrój, a będą miały swoje umocowanie w prawie i gdy... pozwolą na to finanse naszej gminy. Uroczystość ta jest dobrym momentem, aby podziękować wyborcom, mieszkańcom miasta i gminy Piwniczna-Zdrój za uczestnictwo w wyborach, za oddane na mnie głosy. Gratuluję nowo wybranym radnym. Liczę na Wasze konstruktywne uwagi. Chciałbym także podziękować ustępującemu burmistrzowi Edwardowi Bogaczykowi i jego zastępcy Tomaszowi Kmiecikowi za dotychczasową pracę na rzecz gminy. Dziękuję też za pracę Radzie Miasta i Gminy poprzedniej kadencji.
 
Następnie Zbigniew Janeczek przeszedł do omówienia swoich planów i zamierzeń, które chce zrealizować w ciągu czterech najbliższych lat. Już na wstępie burmistrz podkreślił, ze zarówno on, jak i radni i pracownicy urzędu są osobami, jak określił, zatrudnionymi przez mieszkańców miasta i gminy.
 
- Chciałbym, aby to hasło przyświecało naszej pracy – zaznaczył nowy włodarz uzdrowiska. – Chciałbym, aby każda osoba otrzymująca wynagrodzenie ze środków publicznych pamiętała, że jest zatrudniona przez mieszkańców naszej gminy. Nie zmarnujmy zatem ani jednej złotówki, którą podatnik wykłada m.in. na nasze wynagrodzenie. A teraz chciałbym się odnieść do tego, co w pierwszej kolejności chciałbym zrobić. Zgodnie z moim programem wyborczym zamierzam konsultować pewne decyzje i projekty z mieszkańcami gminy. Dlatego rok 2015 będzie rokiem przygotowania rzetelnego budżetu obywatelskiego. Chcę, aby opierał się na najlepszych rozwiązaniach, wzorach z Polski i Europy. Wiem, że jeżeli mieszkańcy będą podpowiadali, jakie podejmować decyzje, dotyczące także finansów publicznych, to nasze pieniądze i pieniądze naszych podatników nie będą zmarnowane. 
 
Nowy burmistrz mówił także o konieczności stworzenia elektronicznego rejestru umów, a dzięki ich opublikowaniu na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej mieszkańcy będą mogli na bieżąco śledzić, niejako nadzorować, poszczególne kwoty, jakie schodzą z gminnych kont. Burmistrz zaznaczył także, że gmina musi zakończyć wszystkie inwestycje rozpoczęte w 2014 roku, chociażby budowę hali sportowej, czy rozwiązanie problemów związanych z budową basenów na Radwanowie. Mówił także o konieczności pozyskiwania dla miasta i gminy kolejnych środków unijnych, w pierwszej kolejności na budowę kanalizacji oraz gminnego przedszkola ze żłobkiem. Burmistrz wspomniał także o zadaniach, na które zostały już zabezpieczone fundusze w budżecie gminy, m.in. na budowę placu zabaw w Łomnicy-Zdroju, remont połączony z modernizacją gminnego szlaku rowerowego i miejsc wypoczynku w Piwnicznej-Zdroju.
 
Nowy włodarz zaprosił mieszkańców miasta i gminy do aktywniejszego brania udziału w życiu publicznym miasta i gminy.
 
- W miejscowościach, których mieszkańcy nie czuwają i nie biorą udziału w podejmowaniu decyzji, jest największe niezadowolenie z działalności samorządu – stwierdził Janeczek. – Nie bądźmy taką gminą. Nie bądźmy przykładem dla ekspertów, którzy udowadniają, że brak zaangażowania obywateli w sprawy gminy jest przyczyną zastoju i nadużyć. Zmiany, o których mówiłem, będą następować płynnie i powoli. Dajcie mi trochę czasu i uzbrójcie się w cierpliwość. 
 
Podczas wczorajszej uroczystości głos zabrał także ustępujący burmistrz Edward Bogaczyk.
 
- Nowemu burmistrzowi życzę wszystkiego dobrego. Życzę, by realizował bogaty program wyborczy. Deklaruję współpracę. W demokracji tak jest, że raz się przegrywa, raz wygrywa. Powierzone mi obowiązki burmistrza starałem się wypełniać jak najlepiej dla miasta i gminy i jej mieszkańców. Panie burmistrzu może być Pan dumny z ludzi, z którymi będzie pracował. Są dobrymi fachowcami. Z tego miejsca chciałbym im gorąco podziękować za lata, które razem przepracowaliśmy. Te słowa kieruje także do radnych minionej kadencji. Dzięki tym ludziom udało się naprawdę wiele zrobić. Nowej Radzie Miasta i Gminy życzę sukcesów. Na nie pracujecie od poniedziałku.
 
Z gratulacjami dla nowych radnych i burmistrza pospieszyli wójt sąsiedniej gminy Rytro Władysław Wnętrzak oraz Marian Dobosz, wybrany obecnie do Rady Powiatu Nowosądeckiego. Deklarowali oni szeroko pojętą współpracę na rzecz rozwoju Sądecczyzny. Do gratulacji dołączył się także komendant miejscowego komisariatu policji asp. szt. Roman Żukiel. 
 
Szef piwniczańskiego komisariatu złożył też podziękowania na ręce byłego już burmistrza Edwarda Bogaczyka.
 
- W imieniu komendanta miejskiego policji, jak i jego zastępców, a także w imieniu własnym i piwniczańskich funkcjonariuszy chciałbym gorąco podziękować Panu za długoletnią, wzorową współpracę i zaangażowanie w sprawy sądeckiej policji i wsparcie naszych działań – mówił Roman Żukiel. – W naszych wspomnieniach pozostanie Pan jako przyjaciel, który wielokrotnie udzielał nam pomocy. Współpraca z Panem, jako cenionym burmistrzem, który zawsze z pełnym zaangażowaniem i rzetelnością wykonywał swoje obowiązki była dla nas prawdziwym zaszczytem. Proszę pamiętać, że zamknięcie pewnego rozdziału życia zawodowego z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku jest jednocześnie rozpoczęciem nowej drogi.
 
Głos zabrał też poseł Andrzej Czerwiński.
 
- Wiadomo, że zmiana zawsze wyzwala coś nowego. Każda zmiana ubogaca. W Piwnicznej-Zdroju każdy urzędujący burmistrz wzbogacił to miasto i gminę. Jestem przekonany, że nowy burmistrz również ją wzbogaci. Gratuję, że zyskał Pan wsparcie społeczne. Mam nadzieję, że to, czego się Pan podjął uda się zrealizować. 
 
Na zakończenie uroczystej sesji wystąpił Regionalny Zespół „Dolina Popradu”. 
 
[info: sadeczanin.info (MIGA)]
 

Komentarze   

+1 #1 ADM 2014-12-07 18:50
internetowi napinacze do dzieła! czas start :D
Cytować
+8 #2 piwniczanin 2014-12-07 19:14
i kto tym z-ca?
Cytować
+15 #3 Baba 2014-12-07 20:18
ogień!!!! komentarze dawać wizwiska, obelgi dawać dawać :D
Cytować
-10 #4 pstro 2014-12-08 06:05
Cytuję Baba:
ogień!!!! komentarze dawać wizwiska, obelgi dawać dawać :D

ty laluś nie napinaj tak mięśni twarzy bo ci brwi odpadną i wyjdź już zza monitora przyczesać klatkę z tym runem leśnym
Cytować
+11 #5 #105 też piwniczanin 2014-12-08 06:32
"Magistrat ..."Od dziś mamy nową załgę ciekawe jak lis podoła tym obowiązkom ??
Fajnie pozowali do zdięć ściurka ,marczykowa iinne urzedniczki :lol: :lol:
Ciekawe czy stara gwardia się utrzyma ,jutynka też spojrzała edziowi w oczy :lol: :lol:
Cytować
+15 #6 łowca obłudy 2014-12-08 09:59
Cytuję #105 też piwniczanin:
"Magistrat ..."Od dziś mamy nową załgę ciekawe jak lis podoła tym obowiązkom ??
Fajnie pozowali do zdięć ściurka ,marczykowa iinne urzedniczki :lol: :lol:
Ciekawe czy stara gwardia się utrzyma ,jutynka też spojrzała edziowi w oczy :lol: :lol:

bezcenne!!!
Zobaczcie jaka jest ironia losu albo też wyrachowanie. Obie panie tj radna Deryng oraz v-ce przew. rady radna Ortyl ściskają dłoń osobom które były uosobieniem całego zła czyli Bogaczykowi i Kmiecikowi. Jakaż obłuda i zakłamanie. A tak "ćwierkały" do Kuligowej psiocząc na tych panów a teraz proszę "symbioza" - chyba że to akt przebaczenia , tylko jak ma się poczuć pani Maria która oberwała od nich - za nich? - to już nie zdrada?? szkoda że pan Bogaczyk przegrał bo pewno by się z nim "ułożyły" . Brawo panie - ciekawe co powiecie swoim wyborcom?
a tu link
http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5/piwniczna-zdroj-burmistrz-zbigniew-janeczek-zlozyl-slubowanie-i-przejal-obowiazki,66968#!prettyPhoto[sd_gal]/46/

http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5/piwniczna-zdroj-burmistrz-zbigniew-janeczek-zlozyl-slubowanie-i-przejal-obowiazki,66968#!prettyPhoto[sd_gal]/58/
Cytować
+11 #7 27Deryng i Ortyl 2014-12-08 11:57
To samo mam na mysli ileż w tym fałszu :lol: :lol:
jak można tak sponiewierać Panią Marię a same wczoraj lizały się do bogaczyka :oops: :oops:
Jakaż obłuda i zakłamanie To ma być nasza radna pytam ???
Czy nie ma możliwośći skreślić takich radnych - my nie chcemy :cry: :cry:
Cytować
+14 #8 Doradcy Piwniczanie 2014-12-08 12:05
Drogi Panie Zbyszku! Zgodnie z Pana prośbą o doradę mieszkańców gminy dla Pana, kierujemy apel do Pana, by na swojego zastępcę wybrać człowieka znającego się na samorządzie, obytego z zagadnieniami budowlanymi, inwestycyjnymi, mający w tym kierunku odpowiedni i tytuł i doświadczenie. Chciał Pan aby my mieszkańcy byliśmy za panem i doradzamy więc oto nasza dorada. Wybór kolejnego nauczyciela na to stanowisko jest głębokim nieporozumienie m o niepoważna decyzją z Pana strony. Mając kogoś doświadczonego w samorządzie, Panu będzie się lepiej kierowało Gminą. Kolejny nauczyciel przeciwstawi do siebie mieszkańców i doprowadzi do tego, że będzie jak w poprzedniej kadencji. A tego przecież NIE CHCEMY. Jest tylu ludzi z odpowiednim doświadczeniem i wykształceniem. A przecież chce Pan mieć w swoim otoczeniu wybitnych specjalistów? To przecież Pana własne słowa !!! Piwniczanie
Cytować
+13 #9 head hunter 2014-12-08 12:40
Cytuję Doradcy Piwniczanie:
Drogi Panie Zbyszku! Zgodnie z Pana prośbą o doradę mieszkańców gminy dla Pana, kierujemy apel do Pana, by na swojego zastępcę wybrać człowieka znającego się na samorządzie, obytego z zagadnieniami budowlanymi, inwestycyjnymi, mający w tym kierunku odpowiedni i tytuł i doświadczenie. Chciał Pan aby my mieszkańcy byliśmy za panem i doradzamy więc oto nasza dorada. Wybór kolejnego nauczyciela na to stanowisko jest głębokim nieporozumieniem o niepoważna decyzją z Pana strony. Mając kogoś doświadczonego w samorządzie, Panu będzie się lepiej kierowało Gminą. Kolejny nauczyciel przeciwstawi do siebie mieszkańców i doprowadzi do tego, że będzie jak w poprzedniej kadencji. A tego przecież NIE CHCEMY. Jest tylu ludzi z odpowiednim doświadczeniem i wykształceniem. A przecież chce Pan mieć w swoim otoczeniu wybitnych specjalistów? To przecież Pana własne słowa !!! Piwniczanie

a po co tego budowlańca nie wiesz pan przypadkiem? - to ma być osoba dobra w zarządzaniu, kierowaniu, obyta z przepisami administracyjny mi, finansowymi, prawnymi, doświadczona w pracy na stanowiskach urzędniczych, uczciwa, nieskazitelna w środowisku z którego się wywodzi, lub w którym wcześniej pracowała. Ma być komunikatywna, z aparycją, inteligentna, sumienna, pracowita i konsekwentna. Ponadto zdrowa na ciele i duchu bo pracy będzie dużo - innymi słowy odporna na stres. Ja takiego widzę kandydata lub kandydatkę i to jest mój profil tej osoby.
Cytować
+9 #10 hehe 2014-12-08 14:59
Cytuję 27Deryng i Ortyl:
To samo mam na mysli ileż w tym fałszu :lol: :lol:
jak można tak sponiewierać Panią Marię a same wczoraj lizały się do bogaczyka :oops: :oops:
Jakaż obłuda i zakłamanie To ma być nasza radna pytam ???
Czy nie ma możliwośći skreślić takich radnych - my nie chcemy :cry: :cry:

SAMIŚCIE SE TAKĄ RADĘ WYBRALI :D :lol: :-*
Cytować
+5 #11 27Deryng i Ortyl: 2014-12-08 17:10
Jak to myśmy radę wybierali ???
To promowała Pani Marysia a potem dostała szaflik pomyj od radnej justynki :oops: :oops:
Tak kobiętę sponiewierała ,P. Maria mogła być jej matką .
Zero szacunku za to ze wygrała kobieta padła ofiarą cwaniactwa :cry: :oops:
Lisica podlizuje się i chrąka razpo raz aby zwrócić uwagę na siebie :lol: :lol:
Cytować
+7 #12 ewka 2014-12-08 17:40
Cytuję hehe:
Cytuję 27Deryng i Ortyl:
To samo mam na mysli ileż w tym fałszu :lol: :lol:
jak można tak sponiewierać Panią Marię a same wczoraj lizały się do bogaczyka :oops: :oops:
Jakaż obłuda i zakłamanie To ma być nasza radna pytam ???
Czy nie ma możliwośći skreślić takich radnych - my nie chcemy :cry: :cry:

SAMIŚCIE SE TAKĄ RADĘ WYBRALI :D :lol: :-*

Ileż w Was zaciętości....P rzecież to było ślubowanie nowego Burmistrza i jednocześnie pożegnanie poprzednika. Byli przedstawiciele powiatu i naszej gminy. Normalnym i taktownym było pożegnanie p.Bogaczyka i wręczenie Mu kwiatów tak jak przywitanie i przekazanie władzy Nowemu...Ja nie widzę tu nic niestosownego, a wręcz przeciwnie - kultura obowiązuje nie tylko na takich uroczystościach ...Nas też. Możemy się różnić, mieć odmienne zdania ale karygodne jest to co się tutaj dzieje.....Łatw o kogoś skrzywdzić ale trudniej to odwołać.....Poz drawiam
Cytować
-3 #13 do loży szyderców 2014-12-08 20:18
Cytuję head hunter:
Cytuję Doradcy Piwniczanie:
Drogi Panie Zbyszku! Zgodnie z Pana prośbą o doradę mieszkańców gminy dla Pana, kierujemy apel do Pana, by na swojego zastępcę wybrać człowieka znającego się na samorządzie, obytego z zagadnieniami budowlanymi, inwestycyjnymi, mający w tym kierunku odpowiedni i tytuł i doświadczenie. Chciał Pan aby my mieszkańcy byliśmy za panem i doradzamy więc oto nasza dorada. Wybór kolejnego nauczyciela na to stanowisko jest głębokim nieporozumieniem o niepoważna decyzją z Pana strony. Mając kogoś doświadczonego w samorządzie, Panu będzie się lepiej kierowało Gminą. Kolejny nauczyciel przeciwstawi do siebie mieszkańców i doprowadzi do tego, że będzie jak w poprzedniej kadencji. A tego przecież NIE CHCEMY. Jest tylu ludzi z odpowiednim doświadczeniem i wykształceniem. A przecież chce Pan mieć w swoim otoczeniu wybitnych specjalistów? To przecież Pana własne słowa !!! Piwniczanie

a po co tego budowlańca nie wiesz pan przypadkiem? - to ma być osoba dobra w zarządzaniu, kierowaniu, obyta z przepisami administracyjnymi, finansowymi, prawnymi, doświadczona w pracy na stanowiskach urzędniczych, uczciwa, nieskazitelna w środowisku z którego się wywodzi, lub w którym wcześniej pracowała. Ma być komunikatywna, z aparycją, inteligentna, sumienna, pracowita i konsekwentna. Ponadto zdrowa na ciele i duchu bo pracy będzie dużo - innymi słowy odporna na stres. Ja takiego widzę kandydata lub kandydatkę i to jest mój profil tej osoby.

no i ma być to człowiek któremu można zaufać a nie żeby pod nim dołki kopał już kombinujecie dalej ale powtarzam nie uda wam sie !zrobić tego co z Leśniakową i dajcie sobie siana juz was rozszyfrowanooo o....
Cytować
+10 #14 rozdwojenie jaźni 2014-12-08 21:02
Cytuję ewka:
Cytuję hehe:
Cytuję 27Deryng i Ortyl:
To samo mam na mysli ileż w tym fałszu :lol: :lol:
jak można tak sponiewierać Panią Marię a same wczoraj lizały się do bogaczyka :oops: :oops:
Jakaż obłuda i zakłamanie To ma być nasza radna pytam ???
Czy nie ma możliwośći skreślić takich radnych - my nie chcemy :cry: :cry:

SAMIŚCIE SE TAKĄ RADĘ WYBRALI :D :lol: :-*

Ileż w Was zaciętości....Przecież to było ślubowanie nowego Burmistrza i jednocześnie pożegnanie poprzednika. Byli przedstawiciele powiatu i naszej gminy. Normalnym i taktownym było pożegnanie p.Bogaczyka i wręczenie Mu kwiatów tak jak przywitanie i przekazanie władzy Nowemu...Ja nie widzę tu nic niestosownego, a wręcz przeciwnie - kultura obowiązuje nie tylko na takich uroczystościach...Nas też. Możemy się różnić, mieć odmienne zdania ale karygodne jest to co się tutaj dzieje.....Łatwo kogoś skrzywdzić ale trudniej to odwołać.....Pozdrawiam

a to szkoda że pani się tak nie udzielała jak pani radna Deryng zrobiła sobie igrzyska na Kuligowej - powiem wprost - nie rozumiem pani podejścia do rzeczy bo pani fałszywie potwierdza słuszność zachowania pani Deryng dając jej umocowanie i przyzwolenie na podwójne standardy bycia uczciwym - chyba radnej tak nie przysługuje? Mogła być delegacja z podziękowaniami do Bogaczyka i Kmiecika ale nie od nich (Deryngowej i Ortylówny). Na koniec powiem tylko tyle - tak proszę pani marzy mi się aby te standardy były przetestowane na pani i ich wyborcach, chociaż w pewnym sensie już dostały ostrzeżenie od wyborców bo wyborcy i w mieście i Kokuszce zagłosowali na Bogaczyka. I czym zamierza je pani usprawiedliwić że lud nie wie co robi? Proszę pani niech pani zje snikersa. Smacznego
Cytować
+9 #15 gambit 2014-12-08 21:08
Cytuję do loży szyderców:
Cytuję head hunter:
Cytuję Doradcy Piwniczanie:
Drogi Panie Zbyszku! Zgodnie z Pana prośbą o doradę mieszkańców gminy dla Pana, kierujemy apel do Pana, by na swojego zastępcę wybrać człowieka znającego się na samorządzie, obytego z zagadnieniami budowlanymi, inwestycyjnymi, mający w tym kierunku odpowiedni i tytuł i doświadczenie. Chciał Pan aby my mieszkańcy byliśmy za panem i doradzamy więc oto nasza dorada. Wybór kolejnego nauczyciela na to stanowisko jest głębokim nieporozumieniem o niepoważna decyzją z Pana strony. Mając kogoś doświadczonego w samorządzie, Panu będzie się lepiej kierowało Gminą. Kolejny nauczyciel przeciwstawi do siebie mieszkańców i doprowadzi do tego, że będzie jak w poprzedniej kadencji. A tego przecież NIE CHCEMY. Jest tylu ludzi z odpowiednim doświadczeniem i wykształceniem. A przecież chce Pan mieć w swoim otoczeniu wybitnych specjalistów? To przecież Pana własne słowa !!! Piwniczanie

a po co tego budowlańca nie wiesz pan przypadkiem? - to ma być osoba dobra w zarządzaniu, kierowaniu, obyta z przepisami administracyjnymi, finansowymi, prawnymi, doświadczona w pracy na stanowiskach urzędniczych, uczciwa, nieskazitelna w środowisku z którego się wywodzi, lub w którym wcześniej pracowała. Ma być komunikatywna, z aparycją, inteligentna, sumienna, pracowita i konsekwentna. Ponadto zdrowa na ciele i duchu bo pracy będzie dużo - innymi słowy odporna na stres. Ja takiego widzę kandydata lub kandydatkę i to jest mój profil tej osoby.

no i ma być to człowiek któremu można zaufać a nie żeby pod nim dołki kopał już kombinujecie dalej ale powtarzam nie uda wam sie !zrobić tego co z Leśniakową i dajcie sobie siana juz was rozszyfrowanoooo....

Proszę was lożo szyderców zwrócić uwagę na to że nikt nie kiwnie palcem. Ten pan sam podda partię bo zrobił złe otwarcie szachowe - w tych szachach nie ma remisu (pata).
Cytować
+2 #16 też piwniczanin 2014-12-08 21:25
Ja rozumiem,że można się z czymś nie zgadzać, można krytykować, ale należy zachować pewien umiar i dystans. Należy uszanować wolę większości, mieć szacunek dla drugiego człowieka, wykazać się jakąś wiedzą. To, że jesteśmy anonimowi nie zwalnia nas z myślenia.
Cytować
+8 #17 balabela 2014-12-08 21:38
Ile w was nienawiści. Czasami nie rozumiem ludzi. Chore społeczeństwo.
Cytować
-7 #18 też piwniczanin 2014-12-08 21:50
Panie burmistrzu - życzę powodzenia i wytrwałości w dążeniu do celów. W Piwnicznej jest mnóstwo ludzi którzy są panu przychylni, gotowi do pomocy i widzą potrzebę zmian.
Cytować
+8 #19 83Urzędniczka 2014-12-08 21:59
To chłopczyca !
Jak można kopać leżącego ,tak skopała Panią Marysię
Na bogaczyka tyle obelg i jego rodzinę wylała ,a wczoraj w oczy mu spojrzała Łatwo kogoś skrzywdzić ale trudniej to odwołać,tyle krzywdy
Cytować
-7 #20 radny 2014-12-09 08:56
Bardzo Was proszę przestanie się znęcać nad ludźmi. Panie radne Justyna Deryng i Teresa Ortyl poszły podziękować byłemu burmistrzowi Edwardowi Bogaczykowi, ponieważ tego wymaga kultura cywilizowanego narodu. A że w ferworze walki powiedziało się to czy tamto, ależ tamci też nie przebierali w słowach. Poczytajcie sobie ostatnie wydanie gazety Z Nad Popradu to zobaczycie. Kampania wyborcza się zakończyła i nastał spokój, i istnieje potrzeba pojednania i przebaczenia.
Cytować
-1 #21 kala 2014-12-09 09:29
To jest zazdrość o stanowiska:) Gratuluję wygranym i radnym.
Cytować
+13 #22 kulturalny imbecyl 2014-12-09 10:15
Cytuję radny:
Bardzo Was proszę przestanie się znęcać nad ludźmi. Panie radne Justyna Deryng i Teresa Ortyl poszły podziękować byłemu burmistrzowi Edwardowi Bogaczykowi, ponieważ tego wymaga kultura cywilizowanego narodu. A że w ferworze walki powiedziało się to czy tamto, ależ tamci też nie przebierali w słowach. Poczytajcie sobie ostatnie wydanie gazety Z Nad Popradu to zobaczycie. Kampania wyborcza się zakończyła i nastał spokój, i istnieje potrzeba pojednania i przebaczenia.

panie radny - ma pan dziwny sposób pojmowania kultury, kultury która działa w jedną stronę, kultury że jednego można zniszczyć a drugiego na piedestał wynieść, kultury, która kulturą nazwana być nie może. Jakąż to definicję kultury pan wymyśli? kultury władzy absolutnej, kultury opluwania, kultury przebaczania, kultury niszczenia itp........ - może być tych kultur sporo. Pan też obstaje za podwójnymi standardami kultury? to jakie standardy kulturowe ma rada miasta - wyborcom mówić co innego a robić co innego? Jeżeli w tak podstawowych sprawach nie widzi pan różnicy to co dalej? Proszę zapoznać się z nagraniem z "Orląt" ma pan tam pokazaną przykładną i kulturalną panią radną Deryng. Proszę jeszcze zapytać albo zapoznać się z radnej oświadczeniem oraz z jakim to hymnem na ustach szła do wyborów - "wywalić Bogaczyka?"
Cytować
-5 #23 radny 2014-12-09 12:30
Do kulturalnej inaczej A zna pani kulturę przebaczenia chrzestcijański ego. Dokąd można tak strasznie poniżać radną przecież Ona zdobyła mandat i wielkie zaufanie i szacunek od mieszkańców miasta, to co miała dalej się trzymać spódnicy Tej która odpadła w demokratycznych wyborach. Pani Justyna Deryng musiała wziąść sprawy w swoje ręce, sprawy za które jest odpowiedzialna nie wobec komitetu swojego wyborczego ale wobec swoich wyborców. Jedyną winą pani Justyny Deryng mogło być to że słusznie wyraziła swoją dezaprobatę wobec poczynań pani Marii Kulig która pobiegła do pana Bogaczyka aby ugrać stanowisko dla siebie. Przestańcie szkalować i znęcać się nad kobietę, radną, dajcie Jej kredyt zaufania, ponieważ to do niczego dobrego nie doprowadzi, bardzo proszę. Mnie też przy okazji nie obrażajcie,,kul turalny imbecyl'' tylko dla tego że stanąłem w obonie kobiety. Każdy człowiek jest godzien szacunku i przebaczenia też
Cytować
+16 #24 xc 2014-12-09 12:34
Cytuję kulturalny imbecyl:
Cytuję radny:
Bardzo Was proszę przestanie się znęcać nad ludźmi. Panie radne Justyna Deryng i Teresa Ortyl poszły podziękować byłemu burmistrzowi Edwardowi Bogaczykowi, ponieważ tego wymaga kultura cywilizowanego narodu. A że w ferworze walki powiedziało się to czy tamto, ależ tamci też nie przebierali w słowach. Poczytajcie sobie ostatnie wydanie gazety Z Nad Popradu to zobaczycie. Kampania wyborcza się zakończyła i nastał spokój, i istnieje potrzeba pojednania i przebaczenia.

panie radny - ma pan dziwny sposób pojmowania kultury, kultury która działa w jedną stronę, kultury że jednego można zniszczyć a drugiego na piedestał wynieść, kultury, która kulturą nazwana być nie może. Jakąż to definicję kultury pan wymyśli? kultury władzy absolutnej, kultury opluwania, kultury przebaczania, kultury niszczenia itp........ - może być tych kultur sporo. Pan też obstaje za podwójnymi standardami kultury? to jakie standardy kulturowe ma rada miasta - wyborcom mówić co innego a robić co innego? Jeżeli w tak podstawowych sprawach nie widzi pan różnicy to co dalej? Proszę zapoznać się z nagraniem z "Orląt" ma pan tam pokazaną przykładną i kulturalną panią radną Deryng. Proszę jeszcze zapytać albo zapoznać się z radnej oświadczeniem oraz z jakim to hymnem na ustach szła do wyborów - "wywalić Bogaczyka?"

Masz rację, spotkanie z Orląt pokazało jak naprawdę ma być - ZERO wizji na przyszłość, a jedynie obalenie byłego Burmistrza - nic innego się nie liczyło... A co dalej .... Ano się obaczy...
Cytować
+3 #25 3kulturalny imbecyl: 2014-12-09 13:56
Ja jeszcze dodam jedno zdanie nie ma porównania w zachowaniu justysi z Panią Ortyl !
Pani Ortyl to młoda ambitna wykształcona (jest po socjologi )-wie czego chce ,pokazała i była do końca z Panią Marią nie zdradziła jej nie wyszydziła -Dzięki Ci za to Tereniu !
Dziś wreszcie coś się działo na rynku wszystke plakaty zostały usunięte przystanki umyte ,a justynka spacerująca po rynku,ciekawe jak się zachowa czytająć gazetkę "Z nad Popradu "
Cytować
+3 #26 ewka 2014-12-09 15:43
Cytuję rozdwojenie jaźni:
Cytuję ewka:
Cytuję hehe:
Cytuję 27Deryng i Ortyl:
To samo mam na mysli ileż w tym fałszu :lol: :lol:
jak można tak sponiewierać Panią Marię a same wczoraj lizały się do bogaczyka :oops: :oops:
Jakaż obłuda i zakłamanie To ma być nasza radna pytam ???
Czy nie ma możliwośći skreślić takich radnych - my nie chcemy :cry: :cry:

SAMIŚCIE SE TAKĄ RADĘ WYBRALI :D :lol: :-*

Ileż w Was zaciętości....Przecież to było ślubowanie nowego Burmistrza i jednocześnie pożegnanie poprzednika. Byli przedstawiciele powiatu i naszej gminy. Normalnym i taktownym było pożegnanie p.Bogaczyka i wręczenie Mu kwiatów tak jak przywitanie i przekazanie władzy Nowemu...Ja nie widzę tu nic niestosownego, a wręcz przeciwnie - kultura obowiązuje nie tylko na takich uroczystościach...Nas też. Możemy się różnić, mieć odmienne zdania ale karygodne jest to co się tutaj dzieje.....Łatwo kogoś skrzywdzić ale trudniej to odwołać.....Pozdrawiam

a to szkoda że pani się tak nie udzielała jak pani radna Deryng zrobiła sobie igrzyska na Kuligowej - powiem wprost - nie rozumiem pani podejścia do rzeczy bo pani fałszywie potwierdza słuszność zachowania pani Deryng dając jej umocowanie i przyzwolenie na podwójne standardy bycia uczciwym - chyba radnej tak nie przysługuje? Mogła być delegacja z podziękowaniami do Bogaczyka i Kmiecika ale nie od nich (Deryngowej i Ortylówny). Na koniec powiem tylko tyle - tak proszę pani marzy mi się aby te standardy były przetestowane na pani i ich wyborcach, chociaż w pewnym sensie już dostały ostrzeżenie od wyborców bo wyborcy i w mieście i Kokuszce zagłosowali na Bogaczyka. I czym zamierza je pani usprawiedliwić że lud nie wie co robi? Proszę pani niech pani zje snikersa. Smacznego

Dziękuję za radę i snikersa ale słodyczy nie jadam....Nie interesuje mnie kto na kogo głosował bo ,,prawo,,zapewn ia nam anonimowość. Wygrał ten który miał większość głosów i należy to uszanować. Pojednanie, przebaczenie to nasz chrześcijański obowiązek a przede wszystkim szacunek dla drugiego człowieka....Po lityka, od samej ,,góry,, jest brutalna i brudna. Ale tu u nas, gdzie większość się zna, złośliwość, zawiść i nienawiść sięgnęła chyba zenitu...Czytam i nie wierzę - ile jeszcze jadu wylejecie na innych, żebyście mogli poczuć się dobrze? W takiej atmosferze nic dobrego nie zbudujecie....W ybraliśmy Burmistrza i Radę w demokratycznych wyborach i chociaż jeszcze nie zdążyli zadziałać, już są obrzucani ,,błotem,,....T eż mam wiele wątpliwości ale nie napadam na nikogo tylko dlatego, że ma inne zdanie...Cieszę się że tu mieszkam, mam swój dom, swój mały świat, pracuję na własny rachunek a to co obserwuję, upewnia mnie w tym, żeby trzymać się z daleka od polityki.... Pozdrawiam - a zamiast snikersa zjem jabłko.....
Cytować
+3 #27 bezradny 2014-12-09 22:23
Cytuję radny:
Do kulturalnej inaczej A zna pani kulturę przebaczenia chrzestcijańskiego. Dokąd można tak strasznie poniżać radną przecież Ona zdobyła mandat i wielkie zaufanie i szacunek od mieszkańców miasta, to co miała dalej się trzymać spódnicy Tej która odpadła w demokratycznych wyborach. Pani Justyna Deryng musiała wziąść sprawy w swoje ręce, sprawy za które jest odpowiedzialna nie wobec komitetu swojego wyborczego ale wobec swoich wyborców. Jedyną winą pani Justyny Deryng mogło być to że słusznie wyraziła swoją dezaprobatę wobec poczynań pani Marii Kulig która pobiegła do pana Bogaczyka aby ugrać stanowisko dla siebie. Przestańcie szkalować i znęcać się nad kobietę, radną, dajcie Jej kredyt zaufania, ponieważ to do niczego dobrego nie doprowadzi, bardzo proszę. Mnie też przy okazji nie obrażajcie,,kulturalny imbecyl'' tylko dla tego że stanąłem w obonie kobiety. Każdy człowiek jest godzien szacunku i przebaczenia też

panie radny czy pan się rozumie co pan pisze? - jak można być winnym w tym, że ktoś coś słusznie zrobił - ochrzcij się chłopie bo chyba nie wierzysz w to co piszesz.
Cytować
+16 #28 kulturalny imbecyl 2014-12-09 22:26
Cytuję ewka:
Cytuję rozdwojenie jaźni:
Cytuję ewka:
Cytuję hehe:
Cytuję 27Deryng i Ortyl:
To samo mam na mysli ileż w tym fałszu :lol: :lol:
jak można tak sponiewierać Panią Marię a same wczoraj lizały się do bogaczyka :oops: :oops:
Jakaż obłuda i zakłamanie To ma być nasza radna pytam ???
Czy nie ma możliwośći skreślić takich radnych - my nie chcemy :cry: :cry:

SAMIŚCIE SE TAKĄ RADĘ WYBRALI :D :lol: :-*

Ileż w Was zaciętości....Przecież to było ślubowanie nowego Burmistrza i jednocześnie pożegnanie poprzednika. Byli przedstawiciele powiatu i naszej gminy. Normalnym i taktownym było pożegnanie p.Bogaczyka i wręczenie Mu kwiatów tak jak przywitanie i przekazanie władzy Nowemu...Ja nie widzę tu nic niestosownego, a wręcz przeciwnie - kultura obowiązuje nie tylko na takich uroczystościach...Nas też. Możemy się różnić, mieć odmienne zdania ale karygodne jest to co się tutaj dzieje.....Łatwo kogoś skrzywdzić ale trudniej to odwołać.....Pozdrawiam

a to szkoda że pani się tak nie udzielała jak pani radna Deryng zrobiła sobie igrzyska na Kuligowej - powiem wprost - nie rozumiem pani podejścia do rzeczy bo pani fałszywie potwierdza słuszność zachowania pani Deryng dając jej umocowanie i przyzwolenie na podwójne standardy bycia uczciwym - chyba radnej tak nie przysługuje? Mogła być delegacja z podziękowaniami do Bogaczyka i Kmiecika ale nie od nich (Deryngowej i Ortylówny). Na koniec powiem tylko tyle - tak proszę pani marzy mi się aby te standardy były przetestowane na pani i ich wyborcach, chociaż w pewnym sensie już dostały ostrzeżenie od wyborców bo wyborcy i w mieście i Kokuszce zagłosowali na Bogaczyka. I czym zamierza je pani usprawiedliwić że lud nie wie co robi? Proszę pani niech pani zje snikersa. Smacznego

Dziękuję za radę i snikersa ale słodyczy nie jadam....Nie interesuje mnie kto na kogo głosował bo ,,prawo,,zapewnia nam anonimowość. Wygrał ten który miał większość głosów i należy to uszanować. Pojednanie, przebaczenie to nasz chrześcijański obowiązek a przede wszystkim szacunek dla drugiego człowieka....Polityka, od samej ,,góry,, jest brutalna i brudna. Ale tu u nas, gdzie większość się zna, złośliwość, zawiść i nienawiść sięgnęła chyba zenitu...Czytam i nie wierzę - ile jeszcze jadu wylejecie na innych, żebyście mogli poczuć się dobrze? W takiej atmosferze nic dobrego nie zbudujecie....Wybraliśmy Burmistrza i Radę w demokratycznych wyborach i chociaż jeszcze nie zdążyli zadziałać, już są obrzucani ,,błotem,,....Też mam wiele wątpliwości ale nie napadam na nikogo tylko dlatego, że ma inne zdanie...Cieszę się że tu mieszkam, mam swój dom, swój mały świat, pracuję na własny rachunek a to co obserwuję, upewnia mnie w tym, żeby trzymać się z daleka od polityki.... Pozdrawiam - a zamiast snikersa zjem jabłko.....

i tu się z panią zgadzam - niech pójdzie, przeprosi (po chrześcijańsku) i w ramach sprawozdania sesyjnego obwieści wyborcom
Cytować
-16 #29 do loży szyderców 2014-12-09 22:55
Cytuję gambit:
Cytuję do loży szyderców:
Cytuję head hunter:
Cytuję Doradcy Piwniczanie:
Drogi Panie Zbyszku! Zgodnie z Pana prośbą o doradę mieszkańców gminy dla Pana, kierujemy apel do Pana, by na swojego zastępcę wybrać człowieka znającego się na samorządzie, obytego z zagadnieniami budowlanymi, inwestycyjnymi, mający w tym kierunku odpowiedni i tytuł i doświadczenie. Chciał Pan aby my mieszkańcy byliśmy za panem i doradzamy więc oto nasza dorada. Wybór kolejnego nauczyciela na to stanowisko jest głębokim nieporozumieniem o niepoważna decyzją z Pana strony. Mając kogoś doświadczonego w samorządzie, Panu będzie się lepiej kierowało Gminą. Kolejny nauczyciel przeciwstawi do siebie mieszkańców i doprowadzi do tego, że będzie jak w poprzedniej kadencji. A tego przecież NIE CHCEMY. Jest tylu ludzi z odpowiednim doświadczeniem i wykształceniem. A przecież chce Pan mieć w swoim otoczeniu wybitnych specjalistów? To przecież Pana własne słowa !!! Piwniczanie

a po co tego budowlańca nie wiesz pan przypadkiem? - to ma być osoba dobra w zarządzaniu, kierowaniu, obyta z przepisami administracyjnymi, finansowymi, prawnymi, doświadczona w pracy na stanowiskach urzędniczych, uczciwa, nieskazitelna w środowisku z którego się wywodzi, lub w którym wcześniej pracowała. Ma być komunikatywna, z aparycją, inteligentna, sumienna, pracowita i konsekwentna. Ponadto zdrowa na ciele i duchu bo pracy będzie dużo - innymi słowy odporna na stres. Ja takiego widzę kandydata lub kandydatkę i to jest mój profil tej osoby.

no i ma być to człowiek któremu można zaufać a nie żeby pod nim dołki kopał już kombinujecie dalej ale powtarzam nie uda wam sie !zrobić tego co z Leśniakową i dajcie sobie siana juz was rozszyfrowanoooo....

Proszę was lożo szyderców zwrócić uwagę na to że nikt nie kiwnie palcem. Ten pan sam podda partię bo zrobił złe otwarcie szachowe - w tych szachach nie ma remisu (pata).

ja znam Lisa i niemam nic przeciwko a jesli komuś coś zrobił złego to niech otwarcie powie co jest nie tak...
Cytować
-5 #30 też piwniczanin 2014-12-10 06:49
Cytuję radny:
Do kulturalnej inaczej A zna pani kulturę przebaczenia chrzestcijańskiego. Dokąd można tak strasznie poniżać radną przecież Ona zdobyła mandat i wielkie zaufanie i szacunek od mieszkańców miasta, to co miała dalej się trzymać spódnicy Tej która odpadła w demokratycznych wyborach. Pani Justyna Deryng musiała wziąść sprawy w swoje ręce, sprawy za które jest odpowiedzialna nie wobec komitetu swojego wyborczego ale wobec swoich wyborców. Jedyną winą pani Justyny Deryng mogło być to że słusznie wyraziła swoją dezaprobatę wobec poczynań pani Marii Kulig która pobiegła do pana Bogaczyka aby ugrać stanowisko dla siebie. Przestańcie szkalować i znęcać się nad kobietę, radną, dajcie Jej kredyt zaufania, ponieważ to do niczego dobrego nie doprowadzi, bardzo proszę. Mnie też przy okazji nie obrażajcie,,kulturalny imbecyl'' tylko dla tego że stanąłem w obonie kobiety. Każdy człowiek jest godzien szacunku i przebaczenia też

Myślę, że trwanie w nienawiści i zacietrzewieniu byłoby dużo gorsze, dlatego nie widzę nic złego w zachowaniu pani Justyny. Pokazała, że ma swoje poglądy potrafi ich bronić i dążyć do celu. Może czasami za dużo mówi ale nad tym można popracować.
Skończcie już z dorabianiem ideologi do tego co się stało po I turze wyborów, każdy to widział i zdążył sobie wyrobić zdanie. Prawda jest taka, że źle to rozegraliście i szukacie winnych a tym przysłowiowym kozłem ofiarnym stała się właśnie pani Justyna. Nie jest to tylko moje zdanie, ale przestańmy to roztrząsać co się stało to się już nie odstanie, wybory się skończyły, na szczęście mamy nowego burmistrza, teraz są inne zadania i na tym należy się skupić dla dobra naszej pięknej MAŁEJ OJCZYZNY.
Cytować
+10 #31 nie byłoby 2014-12-10 13:29
Nie byłoby nic złego w zachowaniu pani Justyny, gdyby nie to, że podczas spotkania KWW, w którym uczestniczyła postanowiono wydać (publikowane i już znane) oświadczenie. Każdy z członków KWW otrzymał jego treść i po wpisaniu własnych uwag miał odesłać z powrotem. Po tej procedurze treść ukazała się w piątek. A pani Justynka swoje oświadczenie skwapliwie opublikowała w czwartek. Bardzo się spieszyła i liczyła na to, że nikt się nie dowie, ze pomysł właściwie odgapiła od KWW.
Cytować
+2 #32 do nie byłoby 2014-12-10 13:57
Wcześniej swoje oświadczenie wydał M.Bogaczyk-jest pod jakimś artykułem na info, oraz na jego fejsbuku. Ona wydała zaraz po nim, w sobotę.
Cytować
+1 #33 #31 nie byłoby 2014-12-10 17:26
Chodzi tak dumna jak to ona by została burmistrzem ,a czemu wszyscy ją teraz opuścili ,może sama odpowie ??
Chciała zabłysnąć mogła się brokatem posypać :lol:
Cytować
-3 #34 do nie byłoby 2014-12-10 18:14
Bardzo się mylicie - p. J.D. osoba mająca cywilna odwagę powiedzieć prawdę oraz co myśli i to nie anonimowo. Brawo. Oby więcej odważnych i trzeźwo myślących.
Cytować
+15 #35 nie byłoby 2014-12-10 20:10
Jak mówić prawdę to całą, a nie pół. Nie zawsze to, pod czym się podpisujemy jest dobre i prawdziwe. Może najpierw trzeba myśleć, a potem mówić?
Cytować
+4 #36 #1 Drogowiec 2014-12-11 06:10
O bardzo jesteście w błędzie niech powie prawdę o sobie ,o swojej rodzinie .Odwagi to ona nigdy nie miała tylko "Szyderstwo" no i ma być to człowiek któremu można zaufać,No tak została wychowana ,porostu tylko jej współczuć a ona myśli że jest pępkiem świata w piwnicznej
Cytować
0 #37 budowlaniec 2014-12-11 08:39
Ludzie cynicznie' ludzie źli, proszę Was nie sądźcie a nie będziecie sądzeni. Niechaj się nikomu nie wydaje że jest Alfą i Omega i to że Wy jesteście nie omylni, bo Was ukaże Bóg. Pani Justyna Deryng jest odważną i mądrą kobietą. Została radną i padła ofiarą zawiści, że Jej się udało a Temu czy Tamtemu nie. Człowiek taki nikczemny, jak Wy JĄ nazywacie nie zostaje radnym z dnia na dzień. Zgadzam się że została wypromowana przez kandydatkę na burmistrza, ale pewnym jest również to, że pani Justyna pewnie promowała kandydatkę na burmistrza. W naszym komitecie było tak że wszyscy promowali się nawzajem inaczej być nie może
Cytować
+6 #38 kulturalny imbecyl 2014-12-11 11:37
Cytuję radny:
Do kulturalnej inaczej A zna pani kulturę przebaczenia chrzestcijańskiego. Dokąd można tak strasznie poniżać radną przecież Ona zdobyła mandat i wielkie zaufanie i szacunek od mieszkańców miasta, to co miała dalej się trzymać spódnicy Tej która odpadła w demokratycznych wyborach. Pani Justyna Deryng musiała wziąść sprawy w swoje ręce, sprawy za które jest odpowiedzialna nie wobec komitetu swojego wyborczego ale wobec swoich wyborców. Jedyną winą pani Justyny Deryng mogło być to że słusznie wyraziła swoją dezaprobatę wobec poczynań pani Marii Kulig która pobiegła do pana Bogaczyka aby ugrać stanowisko dla siebie. Przestańcie szkalować i znęcać się nad kobietę, radną, dajcie Jej kredyt zaufania, ponieważ to do niczego dobrego nie doprowadzi, bardzo proszę. Mnie też przy okazji nie obrażajcie,,kulturalny imbecyl'' tylko dla tego że stanąłem w obonie kobiety. Każdy człowiek jest godzien szacunku i przebaczenia też

ha ha - Pan Lis też zdobył mandat zaufania od wyborców i co? - olał ich bo z tego co mnie słuchy doszły jest (będzie) zastępcą burmistrza. I co pan na to? -
...myślę - jak rozliczać to wszystkich tylko nie nas, jak ktoś jest zły to tylko ten ale nie my, jak splendor flesz i blask to na pewno nasz. takie będą też uchwały jak ich dziatki wychowały, trzeba serca mieć szlacheckie gdy spojrzą w lustro, bo może być weneckie - pomyśl....
Cytować
-6 #39 Informacja 2014-12-11 13:21
Lis jest zastępcą, burmistrz mianował go na sesji rady, W Zubrzyku nowe wybory radnego. Pensja burmistrza brutto 9 000 zł. Byłoby wiecej ale nowy burmistrz nie przepracował w samorządzie ani minuty, więc dodatek za wysługę lat się raczej nie należy
Cytować
-14 #40 shogun 2014-12-12 08:12
Zdobył mandat zaufania i nie zawiedzie nas swoich wyborców, albowiem został mianowanym wiceburmistrzem . Zubrzyk się raduje ponieważ będziemy mieli większą siłę przebicia. Teraz wybierzemy nowego radnego i będziemy mieć taką reprezentację w urzędzie o jakiej miasto morze marzyc. No i nie wiem ile trzeba mieć rozumu aby tak jątrzyć i szukać sensacji tam gdzie jej nawet być nie może
Cytować
-18 #41 22Sołtys Łomnicy 2014-12-12 08:52
Dobrze wam to my jesteśmy górą !-Trójca (prawie :lol: święta) z Łomnicy, Janeczek, Toczek i Lis. I co?
Cytować
+6 #42 #29 do loży szyderc 2014-12-12 09:03
Do loży szyderców -Najlepsza partia janeczek plus lis to grono nauczycieli a wy się uczcie od nich !
Kij ma dwa końce- Lis już oświadczył ze porządki w Urzędze obowiąkowe to nawet ciekawie,kto pierwszy na wylotce
Cytować
+8 #43 oj tak..... 2014-12-12 13:33
Cytuję #29 do loży szyderc:
Do loży szyderców -Najlepsza partia janeczek plus lis to grono nauczycieli a wy się uczcie od nich !
Kij ma dwa końce- Lis już oświadczył ze porządki w Urzędze obowiąkowe to nawet ciekawie,kto pierwszy na wylotce

No uczymy się całe życie ale niekoniecznie od Nich...Oświadcz enia, zobowiązania są tak często składane, że już nie budzą we mnie emocji...Ja poczekam, zobaczę jak sobie poradzą,a że nie wierzę w Ich kompetencje - patrzę na to z dystensem
Cytować
+11 #44 #43 oj tak..... 2014-12-13 02:56
Po co burmistrzowi doractwo z lisem znają się jak stare konie... Obaj potrzebują dobrej emerytury tylko w Urzędzie ją zdobędą " Łomnica górą"-Wolne etaty w szkole czemu szydercy nie dobijają co wykształenia nie mają ??
Cytować
-3 #45 wierchomlanka 2014-12-13 20:14
Wydaje mi się,że Lis ze swoją głową na karku,zarabiał więcej niż vice burmistrze-więc mówienie,że do emerytury chcą sobie dorobić to chyba kiepski żart:)
Cytować
-9 #46 pogloski 2014-12-13 20:15
A słyszeliście ,że burmistrz chciał na odchodne dostać 100 tys?? ale rada się nie zgodziła i dostał tylko znacznie ale to znacznie mniejszą kwotę, jeszcze do końca chciał jak najwięcej zagrabić pieniędzy. Szczyt szczytów!
Cytować
+4 #47 radny 2014-12-14 07:13
Niechaj się nikt nie podszywa pod sołtysa Łomnicy Zdrój. Budowlaniec, rolnik,mąż, ojciec, wreszcie dziadek, obowiązku ma od groma, po prostu człowiek czynu, nie ma czasu na pisanie w internecie.
Cytować
+3 #48 #45 Urszla 2014-12-23 06:29
Tak dostał z naszej kasy 80 tys..polskich złotych
Doliczie jeszcze inne prezenty to robi się zawrót głowy
Zapewnił rodzinie wnukom i prawnukom życie ,a my to musimy spłacać i zyć "Patologoia"
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wybory 2018 r.

27 marzec 2018 1016 0
Uchwały Rady Miasta i Gminy z dnia 20.03.2018 r. Czytaj więcej
20 marzec 2018 1042 1
Podczas dzisiejszej (19 marzec) sesji radni miasta i gminy Piwniczna-Zdrój wytyczyli nowe okręgi wyborcze. Jak mieszkańcy będą głosować w wyborach samorządowych 2018? Czytaj więcej na: http:/... Czytaj więcej
16 marzec 2018 2127 18
Wybory samorządowe 2018 już niedługo. Który z radnych gminy Piwniczna-Zdrój jest według Was najlepszy? Kto najwięcej zrobił dla gminy i jej mieszkańców? Zagłosujcie w naszej specjalnej sond... Czytaj więcej
07 grudzień 2014 12199 48
Miasto i gmina Piwniczna – Zdrój ma nowego burmistrza. Wybrany wolą wyborców Zbigniew Janeczek, emerytowany nauczyciel z Łomnicy-Zdroju złożył wczoraj (6 grudnia) uroczyste ślubowanie i obj... Czytaj więcej
30 listopad 2014 15529 110
Wyniki głosowania z dnia 30 listopada 2014 r. na Burmistrza Miasta i Gminy Piwniczna - Zdój. Burmistrzem Piwnicznej – Zdroju w ponownym głosowaniu został wybrany Zbigniew Janeczek. Uprawnieni do... Czytaj więcej
28 listopad 2014 10872 6
W Piwnicznej-Zdroju odbyła się dzisiaj (28 listopada) uroczysta sesja, podczas której 15 wybranych radnych miasta i gminy złożyło ślubowanie. Sesja rozpoczęła się o godz. 14 w Miejsko-Gminny... Czytaj więcej
28 listopad 2014 12112 47
Szanowni mieszkańcy Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój w dniu 30 listopada wybieramy burmistrza na nową kadencje w Piwnicznej – Zdroju. Zagłosujmy i postawmy na wielkiego mistrza architekta odbu... Czytaj więcej
27 listopad 2014 10944 56
Chcieliśmy zaznaczyć, że plakaty, które pojawiły się na facebooku, a także w miejscach publicznych NIE są inicjatywą naszego Komitetu Wyborczego. Niezależnie od tego co każdy z nas prywatni... Czytaj więcej
27 listopad 2014 9426 11
Jutro (28 listopada) w Piwnicznej-Zdroju odbędzie się uroczysta sesja, podczas której 15 radnych miasta i gminy złoży ślubowanie. Sesja rozpocznie się o godz. 14 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kult... Czytaj więcej
27 listopad 2014 8020 3
Podziękowania dla wyborców z Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój. Zostałem wybrany przez moich wyborców na radnego Powiatu Nowosądeckiego. Chcę wszystkim bardzo serdecznie podziękować za popar... Czytaj więcej
27 listopad 2014 8602 0
Przedstawiciele Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego dokonali podziału najważniejszych stanowisk w województwie. Prawie na pewno marszałkiem województwa przez kolejną kadencj... Czytaj więcej
26 listopad 2014 9864 10
Do drugiej tury wyborów przygotowuje się miasto i gmina Piwniczna-Zdrój. Zmierzą się w niej obecnie urzędujący burmistrz Edward Bogaczyk ubiegający się o reelekcję oraz Zbigniew Janeczek, em... Czytaj więcej
26 listopad 2014 9641 21
W Piwnicznej wszystko kręci się wokół turystyki. Z takiego założenia wychodzi obecny burmistrz uzdrowiska Edward Bogaczyk. To właśnie w tę dziedzinę chciałby inwestować w kolejnej kadencji... Czytaj więcej
26 listopad 2014 11536 28
Czyny nie słowa, kontynuujmy to, co wspólnie zaczęliśmy. Wiedza, doświadczenie i skuteczność w działaniu kluczem do sukcesu naszego Miasta i Gminy – taki hasła można przeczytać na ulotce... Czytaj więcej
25 listopad 2014 8978 17
Do drugiej tury wyborów przygotowuje się miasto i gmina Piwniczna-Zdrój. Zmierzą się w niej obecnie urzędujący burmistrz Edward Bogaczyk ubiegający się o reelekcję oraz Zbigniew Janeczek, em... Czytaj więcej
24 listopad 2014 11067 38
Edward Bogaczyk, ubiegający się o reelekcję burmistrz Piwnicznej-Zdroju, nie zjawił się na debatę z kontrkandydatem Zbigniewem Janeczkiem. Stwierdził, że nie ma czasu na debaty, bo jest zajęt... Czytaj więcej
24 listopad 2014 7585 22
W Piwnicznej-Zdroju do drugiej tury wyborów przeszli dwaj kandydaci ubiegający się o fotel burmistrza miasta i gminy – obecnie urzędujący włodarz – Edward Bogaczyk i Zbigniew Janeczek, emery... Czytaj więcej
24 listopad 2014 7711 0
Z listy nr 4 – KW Platforma Obywatelska RP z pozycji numer 9 startowała Pani Reichert – Kądziołka Elżbieta Helena, lat 66, zamieszkała Piwniczna – Zdrój. Uzyskała poparcie w wysokości 26... Czytaj więcej
24 listopad 2014 11651 81
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego ze spotkania z kandydatem na burmistrza Piwnicznej – Zdrój Zbigniewem Janeczkiem. Czytaj więcej
23 listopad 2014 8687 22
W dogrywce o fotel burmistrza Piwnicznej powalczą ubiegający się o trzecią kadencje Edward Bogaczyk, który w pierwszej turze wyborów zdobył 27,91% głosów i Zbigniew Janeczek, nauczyciel z Ło... Czytaj więcej

KB PROJEKT

Imprezy - Ogłoszenia - Wydarzenia

Ogłoszenia i Reklamy